Er det noen som kan forklare meg korekt utførelse av denne øvelsen. Føler nemmelig ikke at det "tar" ordentlig i bryste.
MVH
varg
Er det noen som kan forklare meg korekt utførelse av denne øvelsen. Føler nemmelig ikke at det "tar" ordentlig i bryste.
MVH
varg
http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBPullover.html
A good friend will bail you out of jail
A best friend will be sitting next to you saying "that was fuc*ing awesome!!!"
Kjør den for full strekk på ryggen isteden du........ Ingen god brystøvelse lell!!Opprinnelig skrevet av Varg
Hold baken relativt godt ned i grunnposisjon - og hold den stille under hele øvelsesforløpet!! Du har ingenting å hente muskulært på å gynge opp ned for hver repp. Kjør med noenlunde fikserte albueledd og kjenn at den strekker godt i latsen i bunnposisjon før du returnerer til utgangsposisjonen. Ikke kjør tyngre enn at du kan få strekt den skikkelig ut i bunnposisjonen. Kjører du over evne blir den en bedre tricepsøvelse enn enn ryggøvelse........ Dessuten gir du skuldrene unødvendig mye bank. Tro meg, det er ikke mange som har kjørt så mye feil pullower som meg i mine tidlige treningsår..........
mvh
tric
NORKOST - yammi!!!!
Pullover føler jeg er en glemt øvelse rundt på gymmene i det ganske land , merkelig dette da det er en glimrende øvelse.
Selv liker jeg godt å kjøre pullover om jeg kommer på et gym som har en pullovermaskin som fungerer , eks Hammer strenght , og den gamle plateloaded nautilus saken.
Pullover med hantel over benk er en flott øvelse om du klarer å utføre de nriktig som tricman sier over her ,klarer du ikke å utføre den ordentlig ,da er det bedre å finne en annen øvelse.
Jeg elsker den øvelsen. Det er ingen øvelse som gir meg så bra strekk over hele overkroppen.
Er ikke det en brystøvelse a?
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.
Mer en kombiøvelse - jeg har for øvrig sagt hva jeg mener en bør bruke øvelsen til. Allikevel skal det ikke stikkes under en stol at enkelte mener den tar på brystet også, men noen brystøvelse er d definitivt ikke!!Opprinnelig skrevet av dragon06
For å få fram den rette spreaden på latspreaden så er den uansett en kongeøvelse. Spør meg ikke hvorfor, men en del utøvere som aldri har greid å spre vingene til tross for god masse har fått det til etter å ha begynt med denne øvelsen.
mvh
tric
NORKOST - yammi!!!!
Jeg starter ryggøkta med pullovers. Fungerer bra.
"Eat more women!! They are high in protein :) "
Pullover er en ryggøvelse, statisk flexing av brystet tells ikke..... Nautilus pullover for latsen, unbelivable!! Den skal kjøre imorgen, kjenner pumpen i latsen allerede, hehe!
Er d mulig å få pump med en maskin da???Opprinnelig skrevet av HIT
![]()
NORKOST - yammi!!!!
hehehehe![]()
"Eat more women!! They are high in protein :) "
Pullover maskinen er helt rå den og.
Jeg bruker den som regel som siste øvelse på brystet. Men nå har jeg kjørt bryst/rygg, go jeg merker at du er skikkelig klar for å trene mer rygg etter 5 sett med pullover.
Du klarer ikke å trekke meg opp Tric selvom lunta er så kort som den aldri har vært... Nice try, hehe!Opprinnelig skrevet av tricepsman