Hei!! Jeg så Dokumentaren Pumping Iron idag Som handler om Arnold Schwarzenegger sitt Treningsliv..
Jævlig bra film!!!
Noen andre så har sett an??
Hei!! Jeg så Dokumentaren Pumping Iron idag Som handler om Arnold Schwarzenegger sitt Treningsliv..
Jævlig bra film!!!
Noen andre så har sett an??
Kjør hardt kjør stil..
Ja, har sett den. Poenget med tråden var det? hehe.
Det er en bra film. Gøy å se hvordan de gjorde det da, og hvordan de levde.
Johnnyboy, se The Cost of Redemption med Ronnie Coleman, det er muskelfilmen sin det!![]()
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Det er vel igrunn de fleste her inne og andre steder som har sett den. Den ligger jo stødd utover verdens data maskiner![]()
Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umuligeMin Treningslogg
Min Profil
http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766
Har sett den endel ganger ja, for å si det sånn
bigkay
Du kan ikke sammenligne disse to filmene. Det blir som å sammenligne Schindlers Liste med Texas Chainsaw Massacre 4.Opprinnelig skrevet av AxMataz
Pumping Iron var den første filmen som ga utenforstående et innblikk i bodybuildingens verden. Filmen går dypt i sin fremstilling av aktørenes personligheter, og de nevnte aktører er interessante nok til at filmen er fascinerende i alle sine 80 min. Å se Ronnie utføre rep etter rep etter rep etter rep etter rep med markløft, knebøy osv., og skrike 'good ol' chicken/treadmill/barbecue sauce/(take your pick)blir ikke helt det samme synes jeg.
Ronnie er morsom han, for all del, og han er stor og stygg, men Pumping Iron
var filmen som gjorde kroppsbygging noenlunde mainstream. Filmen gikk faktisk på kino, og hadde enorme besøkstall i 1977. Dette er p.g.a. at det faktisk er en god FILM, ikke bare to timer med hjemmevideo av Mr. O som trener og spiser.
Dette ble en liten rant, men jeg er ikke sinna. Jeg bare liker PI veldig godt![]()
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
HAHA, blir det samme som å spørre noen her om de spiser proteiner!
Jeg har ikke sett den..Opprinnelig skrevet av gainer1
Bra det ikke bare er jeg som ser filmen en gang i mnd...Opprinnelig skrevet av bigkay
![]()
Topp for motivasjon.
SCP
Fowler jeg er helt enig med deg. Pumping Iron punkterte myten om dumme kroppsbyggere som ikke kunne snakke, den fortalte oss hvorfor og hvordan og hvem og hva og hvordan var det før og hva skjer fremover.
De skulle ha laget en Pumping iron 3.
RockyRock
Kan man kalle Pumping Iron for en dokumentar mtp at storparten av filmen er skuespill?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
I 25th anniversary dokumentaren om Pumping Iron, kalte vel Arnold det for et dokudrama..? Hadde nok ikke vært like spennende om man ikke hadde litt motsetninger (Arnold vs Lou Ferigno, Mike Katz vs hanjegharglemtnavnetpå, osv), ekstreme utspill (pump>=orgasme, trening>alt, osv) med mer..