Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Punktslanking...

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    31

Punktslanking...

helt umulig leser jeg. DET var synd!
    Jeg har gått ned en del kilo nå, har gått ned flere str. i overkroppen enn i underkroppen. Irriterende!
    Tenker som følgende at om jeg går ned mer nå så vil overkroppen bli VELDIG slank i forhold til underkroppen. Det vil jeg ikke.
    Så det jeg lurer på er om jeg trener underkroppen veldig mye i lengre tid, vil det jevne seg ut mer da. Syntes å ha lest at om man trener en kroppsdel hardt, for så å ta en time kondosjonstrening, så kan fettet i det området man vekttrente lettere "løsne".
    Hva mener dere?

Hilsen spent juletre :-)

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    nei, kroppen bestemmer helt selv hva fettlagre den vil "tømme" først. Så bare fortsett slik du har gjort, så vil det løsne skal du se.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    31
    takk for svar!!
    er en litt utålmodig sjel jeg, ville helst hatt store forandringer fra dag til dag!! (men det vil vel egentlig alle!! :-))

Superior newbie Tori sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    33
    Da får du heller bygge opp igjen den kroppsdelen du er misfornøyd med.
    Ingenting er umulig for den som er positiv

-Han Dynastiet-

WWW.DOORMAN.NO

Judge, Jury & Executioner darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Tror kansje det ligger noe i at om man trener ett område så får man mindre fett der (så sant man er på minus i kalorier), får jo økt blodgjennomstrømning og greier i det området du trener.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Silver Member HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Nei, myte myte myte myte, punktslanking er ikke mulig uansett hvor mye man trener en bestemt kroppsdel og uansett blodgjennomstrømning. Fettdistribusjon bestemmes hovedsakelig av hormoner. Derimot kan man gjøre mye for å punktpåvirke musklene under fettet.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Consigliere - X diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Der strikken på boxern min er og generellt nedover, har jeg veldig mye mindre fett en på magen over boxer strikken. Har jeg en magisk og nermest punktforbrenndende boxer, eller er dette ren tilfeldighet?
    Jeg trenger svar.. Pliiizz?

Silver Member HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    Der strikken på boxern min er og generellt nedover, har jeg veldig mye mindre fett en på magen over boxer strikken. Har jeg en magisk og nermest punktforbrenndende boxer, eller er dette ren tilfeldighet?
    Jeg trenger svar.. Pliiizz?
    Tyder iallfall på at du har en mannlig hormonprofil. Vær glad for det. Iallfall hvis du er mann.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Ble medlem
    12-2002
    Så i allefall ett mannlig kjønnsorgan sist jeg sjekka i den magiske punktforbrenner boxern, so i guess so.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av diste
    Så i allefall ett mannlig kjønnsorgan sist jeg sjekka i den magiske punktforbrenner boxern, so i guess so.
    skulle gjerne hatt punktforbrenner bodysuit jeg da!!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Har hørt at hvis man sniffer lim så punktslanker man fettet rundt hjernecellene.. Mulig denne teknikken er overførbar??

Ble medlem
    12-2002
    Høres interessant ut PG*, tenker jeg prøver å smøre inn magen med lim i morgen for å se om det funker. Jeg returnerer med full rapport senere.

Tonjemarie: Jeg kan selge deg den boxeren når den kommer fra vaskemaskina også kan du surre den rundt det aktuelle stedet hvor du vil fjerne fett. Har vi en deal?

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    31
    DISTE!!! u are a LIFESAVER!! deal!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hva med litt Lipoderm-y?? Flere menn som har brukt den med hell og da funker den vel "garantert" for jenter

Superior newbie Choppe sin avatar
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    42
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    Hva med litt Lipoderm-y?? Flere menn som har brukt den med hell og da funker den vel "garantert" for jenter
    Les: Lipoderm-Y(ohimbine)

Most cells and organs in the body possess a distribution of andrenergic receptors. These receptors have sub types: ALFA sub-land 2, and beta sub-1,2,3 and 4. The receptors we are interested in initially for fat loss/thermalgenesis are alfa-sub-2, and beta-sub-2 and 3. These are the andrenergic receptors having the greatest initial effect upon fat loss.

Stimulation of beta-sub-2 receptors creates an anti-catabolic response meaning protein sparing. Unfortunately beta-sub-2 receptors down-regulate after 2-3 weeks of continuous stimulation. Action/Reaction, remember?

Stimulation of Alfa-sub-2 receptors blocks the mobilization of fat stores. Blocking these receptors with Yohimbine increases fat expenditure.

Interesting fact: Women have greater numbers of Alfa-sub-2 receptor (and estrogen receptors) in their lower bodies when compared to males. Hey, they bit the apple, and I didn't design the receptor distribution ratio. This is why women have so much trouble losing fat in these areas. (Which really sucks...)

If I had designed the receptor ratio and distribution, the women of this world would have significantly higher ratios of Alfa-sub-2 andrenergic and estrogen receptors in the breast with few anywhere else. I would also greatly reduce 16-a-hydroxyestrone production so women could have great racks, lower incidence of breast cancer, and remain lean while eating cookies and ice cream. But that is another story...and lots of hate mail, no doubt.

There are a few compounds that block Alfa-sub-2 receptors (antagonists) and therefore prevent the fat loss inhibiting effect. Pure Yohimbine is a good example. It actually inhibits the negative feed-back loop that inhibits continued fat loss. Unfortunately, the effects of Yohimbine are mitigated by insulin release (or administration). This means that yohimbine is only effective as an Alfa-sub-2 receptor antagonist if the athlete utilizes it in a fasted state (like before breakfast).

Motsatt vis:

Man har forskjellige typer fettceller lokalisert på kroppen.

Det går blant i fettcellenes reseptorsensititet ovenfor for eksempel kortisol.
    Stresser du (les: produsere kortisol) blir du for feit på magen, fordi fettcellene der har spesielt mange mottakere (les: respetorer) for kortisol. Når kortisolet fanges opp, fører dette til en kjemisk prosess som betyr at det hoper seg opp fettceller mellom tarmene og på magen.

Fett som kroppen lagrer under stress er en annen type fett enn det vi har på for eksempel lår og hofter.
    "La ditt kjøkken være ditt apotek, og la din mat være din medisin."
    Hippokrates

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.