Noen som har testet disse maskinene evt. hvilke erfaringer har dere gjort dere?
http://www.technogym.com/no/viewdoc....et=commercial#
Like bra som Hammer Strength?
Noen som har testet disse maskinene evt. hvilke erfaringer har dere gjort dere?
http://www.technogym.com/no/viewdoc....et=commercial#
Like bra som Hammer Strength?
Ja, blir omtrent det samme. Testet de et par ganger på sats, er overbevist.
Har testa de et par ganger på sats selv da de har de på schous plass og storo. Liker de veldig godt!
Begynner vel å trene på SATS Metro og jeg så at de hadde noen av disse maskinene...
Hva er fordelen med disse fremfor frivekter?
Det er mye lettere å holde øyenkontakt med de pene jentene underveis i settet.![]()
Tror det er samme maskinene som er kommet på SPENST her i byn. Snakke med en lokal kar som kanskje er blant de sterkeste her og han sa at maskinene hadde flott bevegelsesbane. Men det var ikke plass til nok vekter for han annet en å kjøre høyreps.
Nå skal det sies at SPENST her har latterlig store plast skiver, så hadde de fått noe skikkelig metallskiver så kunne man nok fint ha hevet på en 50-100kg mer på maskinene. Men de har visst en maksvektgrense og, så han var litt lost hvordan han skulle gjøre det.
Vi har slike maskiner på family i fr.stad. Syns de er bra, beste maskinene jeg har vært borti. Bruker ikke så ofte slike maskiner, men legpressen i samme serien er deilig å trene på.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!
Så litt ut som noen avanserte Hammer Strenght maskiner :P
Å gud som jeg savner HS sine maskiner......
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
hehe, thomas?
de maskinene virker veldig bra, og får fint slengt på 150-200 kilo, minst, så jeg har ikke det problemet enda![]()
de har to forskjellige vekttyper der oppe. er vel disse,og så har de enda en type som er endel tynnere. men de sies å ikke være like korrekte på vekta.
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You cant get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, dont be yourself."
-Phil Baroni
Liker dem ikke, synes bevegelsesbanen ble litt rar.
Mulig jeg ikke har gitt dem nok tid og prøvd alle innstillinger.
Sent å begynne på sats i lørenskog nå, etter at de la ned skårer og triaden.
Liten frivektsavdelig på metro og åpningstidene blir dårligere og dårligere.
Bare 40 kilos hantler.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.If you come into direct contact with noen you will have an orgasm so intense that you will swallow your tongue.
Bruker noen tilsvarende fra Panatta på gymmet, og de liker jeg veldig godt!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Apparater vs frivekter. Begge har jo sine fordeler. Om du skal bygge muskler og oppnå hypertrofi kan det fra tid til annen skje at gode apparater er bedre enn frivekter, om du derimot skal bygge styrke/funksjonell styrke så er frivekter overlegent framfor apparater.
Når det gjelder chins og nedtrekk, så er nedtrekk en totalt ubrukelig øvelse sammenlignet med chins![]()
Nå tuller du deg bort i skogen. Det er ekstremt få maskiner som GRUSER frivektøvelser, bare fordi du liker å pimpe deg i maskineneI så og si alle tilfeller vil frivektøvelser være overlegne da de ikke tvinger deg inn i en bane du ikke bør presse/dra i og vil i tillegg dra inn langt flere småmuskler til å gjøre deg stabil mens du utøfrer øvelsen. F.eks: Stående skulderpress kontra maskin. Beinpress eller V-squat kontra knebøy. Brystpress kontra benkpress.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Bla bla bla bla. For hypertrofi så er maskiner helt supert, for å bli sterkere i spesifikke frivektsøvelser så er det vel liten vits å utføre for mange øvelser i maskiner.
Man trenger egentlig ikke mer enn et power rack og noen tunge hantler for å trene det meste tilnærmet optimalt!
HS apparatene har ikke plass til mer vekt enn 15RM som regel.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Altså, det som er bra med maskiner er at man ikke har noen som helst innlæringskurve på det. Det er plug and play, mens øvelser som benk og bøy krever nøye instruksjon og innlæring. Og det er derfor man ser mye av de på Treningssentere, det sparer ned så sinnssykt på å lære kunden å trene.
Og for hypertrofi så er det sikkert greit, men som den styrkeløfteren jeg er mener jeg selvfølgelig at man bør trene så mye som mulig med frivekter!
Man hadde kommet ganske langt med kun det nødvendigste ja, helt klart!
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
De fleste HS-apparater kan ikke lastes på vekt. Skulderpressmaskinen går til 2x79kg eller noe sånt. Og de 79kgene er omtrent som en 40kgs-hantel.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/