Jeg har nå sluttet på treningssenteret mitt, siden jeg har Veldig dårlig råd for tiden. Så da kom pappa til unsetning med ribbe vegg og en sånn plate man fester til så jeg kan ta sit upsSå jeg lurer på om det er nok med styrke( det vil si bare magen) 2-3 ganger i uken, og jogging 2 ganger i uken, og da løper jeg ca en time om gangen. Og når det nærmer seg sommeren tror jeg at jeg bytter ut joggingen med sykkelen min, og da kommer jeg til å sykle litt over en mil. Jeg synes at jeg begynner å få ganske fin kropp nå! Mangler bare litt av magen, den er blitt mye flatere, men det er bare antydning til muskler helt øverst på magen. Ikke under. Rumpe vil jeg også ha litt mer av, så da hjelper det vel med sykling? Og kanskje litt gåing i skogen, der det er mange bakker? takler ikke mer knebøy og utfall, det får jeg bare til når jeg er i sal med mange kvinner. Da er motivasjonen på topp
![]()
Så jeg vil gjerne høre hva dere synes om opplegget mitt!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Så jeg lurer på om det er nok med styrke( det vil si bare magen) 2-3 ganger i uken, og jogging 2 ganger i uken, og da løper jeg ca en time om gangen. Og når det nærmer seg sommeren tror jeg at jeg bytter ut joggingen med sykkelen min, og da kommer jeg til å sykle litt over en mil. Jeg synes at jeg begynner å få ganske fin kropp nå! Mangler bare litt av magen, den er blitt mye flatere, men det er bare antydning til muskler helt øverst på magen. Ikke under. Rumpe vil jeg også ha litt mer av, så da hjelper det vel med sykling? Og kanskje litt gåing i skogen, der det er mange bakker? takler ikke mer knebøy og utfall, det får jeg bare til når jeg er i sal med mange kvinner. Da er motivasjonen på topp
Svar med sitat