Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Råd å komme med?:)

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    23

Råd å komme med?:)

Jeg har nå sluttet på treningssenteret mitt, siden jeg har Veldig dårlig råd for tiden. Så da kom pappa til unsetning med ribbe vegg og en sånn plate man fester til så jeg kan ta sit ups Så jeg lurer på om det er nok med styrke( det vil si bare magen) 2-3 ganger i uken, og jogging 2 ganger i uken, og da løper jeg ca en time om gangen. Og når det nærmer seg sommeren tror jeg at jeg bytter ut joggingen med sykkelen min, og da kommer jeg til å sykle litt over en mil. Jeg synes at jeg begynner å få ganske fin kropp nå! Mangler bare litt av magen, den er blitt mye flatere, men det er bare antydning til muskler helt øverst på magen. Ikke under. Rumpe vil jeg også ha litt mer av, så da hjelper det vel med sykling? Og kanskje litt gåing i skogen, der det er mange bakker? takler ikke mer knebøy og utfall, det får jeg bare til når jeg er i sal med mange kvinner. Da er motivasjonen på topp

Så jeg vil gjerne høre hva dere synes om opplegget mitt!

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    du brenner ikke fett spesifikt på magen av situps. skaff deg en jobb og kom deg på treningsstudio

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tone88 Vis post
    Jeg har nå sluttet på treningssenteret mitt, siden jeg har Veldig dårlig råd for tiden. Så da kom pappa til unsetning med ribbe vegg og en sånn plate man fester til så jeg kan ta sit ups Så jeg lurer på om det er nok med styrke( det vil si bare magen) 2-3 ganger i uken, og jogging 2 ganger i uken, og da løper jeg ca en time om gangen. Og når det nærmer seg sommeren tror jeg at jeg bytter ut joggingen med sykkelen min, og da kommer jeg til å sykle litt over en mil. Jeg synes at jeg begynner å få ganske fin kropp nå! Mangler bare litt av magen, den er blitt mye flatere, men det er bare antydning til muskler helt øverst på magen. Ikke under. Rumpe vil jeg også ha litt mer av, så da hjelper det vel med sykling? Og kanskje litt gåing i skogen, der det er mange bakker? takler ikke mer knebøy og utfall, det får jeg bare til når jeg er i sal med mange kvinner. Da er motivasjonen på topp

Så jeg vil gjerne høre hva dere synes om opplegget mitt!
    Hvis du trener på studio der de tar 3-500spenn i måneden så river jo det godt i lommeboka. Så hvorfor ikke bare investere i et småkjipt, men billig manual-sett? Med litt oppfinnsomhet og ikke minst velvilje kan man jo trene nær sagt alle muskler med et slikt sett, og det koster ikke mange hundrelappene.

f.eks et slikt (+ kjøpe noen ekstra vektskiver): http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=6411

Styrketrening med disse røverene + situps,pushups,hangups og kardio i form av sykling og jogging burde duge det, så sant du ikke blir mcdonalds-slave da, da er du føkked,hehe...

Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tone88 Vis post
    Så da kom pappa til unsetning med ribbe vegg og en sånn plate man fester til
    Det er ikke ofte pappa kommer til unsetning med ribbevegg og plate til. Kan kun huske to anledninger, den ene gangen var sommern 89 hvor jeg hadde kilt meg fast mellom to båter på kaia, den andre gangen var i fjor vinter da jeg og bikkja forspiste oss på sur sild og potetmos, og etterpå ikke klarte å komme oss opp av sofaen. Måtte vippe oss ut med ribbeveggen og legge oss på platen for at vi skulle komme i form igjen.

Ellers anbefaler jeg å spise mye fiber og grøntfor.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    Hvis du trener på studio der de tar 3-500spenn i måneden så river jo det godt i lommeboka. Så hvorfor ikke bare investere i et småkjipt, men billig manual-sett? Med litt oppfinnsomhet og ikke minst velvilje kan man jo trene nær sagt alle muskler med et slikt sett, og det koster ikke mange hundrelappene.

f.eks et slikt (+ kjøpe noen ekstra vektskiver): http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=6411

Styrketrening med disse røverene + situps,pushups,hangups og kardio i form av sykling og jogging burde duge det, så sant du ikke blir mcdonalds-slave da, da er du føkked,hehe...

Men manual sett har jeg! jeg har også sånn benkpress tror jeg det heter med, er veldig dårlig i hva de forskjellige treningsapparatene heter:P

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post

xxl har sett til 149, kun 15 kg der men da kan man kjøpe 2 sett til samme prisen som det g-sport settet

http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____47013.aspx

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.