Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: råd om bulking

Medlem steinmm sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    27

Exclamation råd om bulking

Jeg lurer på hvordan jeg skal begynne å trene/spise for å bli større. Har tenkt å begynne med atl. fitness, men jeg må legge på meg(mye) mer muskler!!... ER 183cm og veier 72 kg, har drevet med idrett lenge, og styrke i et par år, så jeg har et ganske godt treningsgrunnlag. Men akkurat nå søker jeg etter råd og tips for å bli større(muskler seff.), og råd om bulking. Er det noen som kan hjelpe meg med det?

Bææææ....
    Min profil
    "Don't hate the player, hate the game"

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av steinmm
    Jeg lurer på hvordan jeg skal begynne å trene/spise for å bli større. Har tenkt å begynne med atl. fitness, men jeg må legge på meg(mye) mer muskler!!... ER 183cm og veier 72 kg, har drevet med idrett lenge, og styrke i et par år, så jeg har et ganske godt treningsgrunnlag. Men akkurat nå søker jeg etter råd og tips for å bli større(muskler seff.), og råd om bulking. Er det noen som kan hjelpe meg med det?

Tjaa et par enkle retningslinjer som du kan følge er vel greit.

Du må spise hver 2,5-3time fra du står opp til du legger deg.

på din kroppsvekt så bør du opp på rundt 200gram protein pr dag , dette løser du ved å spise proteinrik mat til de fleste måltider.

Av tilskudd trenger du en bra multivitamin og litt tran eller andre fettsyrer , ta multivitaminene til frokost og fettsyrene 2-3ggr pr dag.

spis et bra måltid innen 1 time etter trening.

tren smart ! det beste du kan gjøre er å ta kontakt med en PT der du trener , har du ikke mulighet til dette så kan du legge ut treningsprogrammet du følger her så kan noen her se over og tipse deg om du gjør fatale feil.

ha en positiv innstilling til treningen og ikke bli utolmodig , rom ble ikke bygd over natten , det samme blir heller ikke kroppen din. TTT

Ikke vær redd for å spise ting som ikke er såkalt bra mat , å spise dårlig mat er bedre enn å ikke spise i det hele tatt.

Ang PT:
    I Tromsø er ikke dette noe problem å finne

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2003
    spis 40-50g proteiner hver 3. time, få i deg et par spiseskjer linfrøolje, eller annen god fettsyre utover dagen... og spis MASSE karbohydrater...

reguler karboen etter hvor mye du ønsker gå opp per mnd.. og sørg for å spis clean! er mye bedre å bulke clean enn å gå bananas på mæccern.. fikk iallefall jeg erfart fra min bulk !!

Medlem steinmm sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    27
    takk for tipsene!
    Bææææ....
    Min profil
    "Don't hate the player, hate the game"

Lignende tråder

1. Doggcrap-trening oversatt til norsk!
    By Oracle in forum Trening