Har kjørt en måned med det nye programmet mitt nå og det begynner å føles meget bra, har spesielt fulgt et par av rådene til MrMuscle med stor suksess.
- Har redusert antall øvelser på Bryst, Triceps, Biceps.
- Redusert vekt, og prøver å kjøre strikt og konsenterer meg om å få strekk i muskelen
- Kjører alle bryst øvelsene før triceps.
- Varierer en del på øvelser, men holder meg til basic programmet.
Og det føles jævelig bra, har endelig begynt å få litt trykk i brystet og resultatene er på vei både på bryst og triceps. Har også blitt kvitt de ømme skuldrene mine etter at jeg forandret litt på programmet
Spesiet virker det som at når jeg kjører alle bryst øvelsene før triceps, så får jeg mye mer trykk i brystet.
Det jeg nå lurer på er om det er mulig å få den samme effekten på noen annen av dagene i programmet, ved å legge opp rekkefølgen på øvelsene annerledes.
Her er programmet, håper noen har litt erfaring og kan gi meg noen tips på hvilken rekkefølge som er optimal.
Mandag: Bryst og Triceps (kjører rekkefølgen slik som under, og fungerer meget bra for meg)
Decline Benkpress(smith): 2x8-10
Benkpress(smith): 2x8-10
Hantelpress skråbenk: 3x8-10
Flyes i benk: 3x10
Triceps pushdown (kabel):3x8-10
Triceps dips: 3xmax
Onsdag: Rygg og Biceps (kjører rekkefølgen litt hulter til bulter)
Rygghev: 3x10
Nedtrekk med bredt grep: 2x8-10
Nedtrekk med smalt grep: 2x8-10
Sittende kabelroing: 3x8-10
Fremoverbøyd roing(hantel/stang): 3x8-10
Hammercurl: 3x8-10
Biceps curl(stang): 3x8-10
Fredag: Skuldre og Mage (kjører rekkefølgen litt hulter til bulter, mage til slutt)
Sidehev (Hantel): 3x10
Stående fronthev (stang): 3x10
Skulder press (hantel): 3x10
Stående roing(vektstang): 3x10
Crunches i maskin: 3x20
Benhev: 3x15
Søndag: Lår og Legger + Mage (kjører rekkefølgen litt hulter til bulter, mage til slutt)
Knebøy: 3x8-10
Benpress: 3x8-10
Sittende Lårcurl: 3x8-10
Sittende Benspark (leg extension): 3x8-10
Sittende tåhev: 3x10
Crunches i maskin: 3x20
Benhev: 3x15

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat