Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Rengjøring av treningsutstyr

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2006

Rengjøring av treningsutstyr

Hei.

Noen som har noen tips til hva man bør rengjøre treningsutstyr i hjemmegym med? Har tidligere brukt våtservietter som er laget for dette, men det er ganske kostbart. Noen har sagt at såpevann holder lenge, men jeg er redd utstyret skal bli klissete eller sleipt...

Medlem Vidis sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    25
    Litt desinfeksjonssåpe i ei spruteflaske med vann. Blir brukt på treningssentre hvertfall..

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2006
    Desinfeksjonssåpe? Har du noen eksempler på dette? Hvor kan det kjøpes? Det er viktig at det ikke etterlater rester av såpe på utstyret.

Supermod altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Er det ikke bare å tørke over med en klut og vann + såpe? Så eventuelt smøre bevegelige deler med silikon spray eller tilsvarende. Tåler utstyret svette så tåler det også vask med vann og såpe.

Om du skal desinfisere er det et godt utvalg her - du får vurdere hva som egner seg best: http://www.legemiddelhandboka.no/xml...feksjon-21090c

Medlem Vidis sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    25
    http://www.lilleborgprofesjonell.no/eway/

Dixin desinfeksjonsmiddel. Til hendene riktignok, men ser ikke noe problem i å bruke denne til rengjøring av treningsutstyret ditt. Visst du bruker denne i lag med vann får du jo desinfisert, samt fjernet støv ol. Grunnen til at jeg nevner denne er fordi jeg brukte den mye i forsvaret.

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    11-2006
    Takk for tipsene. Det ser ikke ut som man kan bestille Dixin fra nettsidene du refererte til.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.