Hei!
Jeg er en gutt på 18år, har trent useriøst i 2-3 år og ganske seriøst snart 1 år!
Den tiden jeg har trent seriøst, har jeg brukt på å finne ut av hvilket trenings og kostholds program som funker best for meg. I tillegg til at jeg har trent kroppsbygging så har jeg spillt en del fotball! Om et par uker så "slutter" jeg med fotball, for 3-4 måneder! Skal derfor satse 100% på kroppsbygging. Jeg lurer på om dere har noen forslag eller tips, til hva jeg kan gjøre for å få maks uttelling når det gjelder bygging av muskler!
Info om meg:
68kg
172cm
Treningsgrunnlag: Har trent iallfall 7mnd seriøst med kroppsbygging, altså kroppen begynner å ta form (Trener 5 ganger i uka). Har hatt 9-10 fotball treninger i uka, altså forbrent ganske så mye! (litt lav fett %)
Trener slik:
Mandag: Trenes: Bryst Biceps Mage
Tirsdag: Trenes: Skuldre Triceps Mage
Onsdag: F R I
Torsdag: Trenes: Rygg Biceps Underarmer Mage
Fredag: Trenes: Bryst Triceps Mage
Lørdag: Trenes: Skuldre Ben Mage
Søndag: F R I
Trener slik at jeg har 3 uker med vanlig hard trening, og deretter 1uke uten noen trening..slik sikrer jeg meg at mulige overtrente muskler blir uthvilt og klare.
Lurer på en ting, noen som har et bra mage program ? som er testa og gjennomtenkt ?![]()
Har generelt iallefall 4 øvelser på hver muskelgruppe, og kjører 3 sett med 8-10 reps. Har kjørt dette en liten stund, skal gå ned til 6-8 reps og tyngre vekter om 1mnd. ( kroppen vil få "sjokk" og vil begynne å bygge mer muskler! )
Spiser bra, men ikke bra nok! Skal belage meg på å ha 7 måltider om dagen.
Med nok vitaminer, mineraler, riktig fett, karbohydrater, proteiner osv.
Noen som har tips til "kosttimeplan" ??
Tar imot all respons ris/ros![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat