Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Ribcage

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26

Ribcage

Pullover er jo som kjent bra for og strekke "ribcagen" eller brøstkorgen(hva skal jeg kalle det på norsk?) men er det den siste strekken nederst i bevegelsen som gjør dette eller er det selve øvelsen? føler at pullover gir meg veldig lite, og det er vel bare pullovers og incline flys som er effektivt på dette, og jeg føler at pullovers gir meg lite utenom den strekken. så kan jeg drite i å gjøre pullovers også heller bare strekke ut med en hantel i henda som i den nederste delen av pullovers?

hvis ingen skjønner bæret av hva jeg meiner så si i fra så skal jeg omformulere meg.

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Den "gamle" oppskriften er vel lette pullover 20-30 reps ( i kombo med den såkalte 20 rep breathing squats) for større volum, de lærde strides vel hvorvidt dette er effektivt eller ikke. I allefall synes jeg pullovers er en finfin øvelse.Den kan brukes både for bryst og rygg, alt etter hva slags bredde man har på grepet og hvordan man har armene.
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Silver Member waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alltid kjørt pullover. syns den er topp den øvelsen. kjenner det strekker skikkelig
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Admin
    Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    For at det skal ta på brystet, hvilket grep bør man ha, og hvor stor bevegelsesbane skal man bruke?

www.kalibergym.no Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    kjør med hantel og hold smalt grep og tilnærmest strake armer. Bruke hele bevegelses banen,squeeze brystene og fokuser på å bruke kassa.Den er god.
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hightower
    Den "gamle" oppskriften er vel lette pullover 20-30 reps ( i kombo med den såkalte 20 rep breathing squats) for større volum, de lærde strides vel hvorvidt dette er effektivt eller ikke. I allefall synes jeg pullovers er en finfin øvelse.Den kan brukes både for bryst og rygg, alt etter hva slags bredde man har på grepet og hvordan man har armene.
    Men har du tru på det jeg foreslo?

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.