Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: Roastbeefbilder av dama mi

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27

Roastbeefbilder av dama mi

Hva faen vil du se dama mi naken for?

Når du nå er inne på tråden, kan du kanskje ta en titt over treningsprogrammet jeg laga i badekarret i kveld? Var jeg slått ut av varmen, eller er jeg inne på noe?

3 splitt

DAG 1:
    Rygg og Bein

2 x Markløft

Forklaring: 5-10 reps. Starter med 10 reps og jobber meg nedover etterhvert som vektene økter.
    2 x Nedtrekk, bredt.
    Forklaring: 10-15 reps.
    1 x Nedtrekk, smalt
    Forklaring: 10-15 reps
    1 x Sittende roing
    Forklaring: 10-20 reps. Starter høyt og jobber meg nedover etterhvert som vektene blir tyngre.

2 x Knebøy
    Forklaring: 5-10 reps.
    1 x Hacksquat
    Forklaring: 10-15 reps. Kjører kun 3 sett på lår, pga at jeg trener fotball 3 ganger i uken og får veldig lett krampe i beina om jeg trener mange sett og/eller reps.

DAG 2:
    Bryst og Biceps

2 x Benkpress
    Forklaring: 1 sett 4-6 reps. 1 sett 10-15 reps
    2 x Incline press
    1 x Incline Hantelpress
    1 x Kabelflyes
    Forklaring: 15-20 reps.

2 x Stangcurl
    Forklaring: 10-15 reps
    2 x Incline curl
    Forklaring: 10-15 reps. Aldri kjørt noe særlig "høy"reps på biceps, kanskje det er veien å gå.

DAG 3:
    Skuldre og Triceps

1 x Stående militærpress
    Forklaring: 8-12 reps
    2 x Hantelpress
    Forklaring: 6-10 reps. Blir veldig fort "tom" i skuldrene, så derfor har jeg bare 3 pressøvelser, og få reps i forhold til resten. Bytter kanskje litt mellom hva jeg tar 2 og 1 sett av.
    1 x Sidehev
    Forklaring: 10-15 reps. Få ut det siste som er igjen etter at melkesyren ødelegger for mer pressing.

2 x Smal benkpress
    Forklaring: 10-20 reps. Stor reprange her. Triceps reagerer bra på høyrep, men blir fort sliten (som med skuldrene), så for å slippe å gå veldig mye ned på vektene gir jeg meg lov å gå ned til 10 rep
    2 x Pushdown
    Forklaring: 15-20 reps. Klarer alltid å presse meg godt på denne, derfor litt mer optimistisk på repsantallet.

Noen generelle forklaringer:
    * Skal prøve å ikke pushe meg til failure på hvert eneste sett, noe jeg har en lei tendens til å gjøre.
    * Rolige negativer, og full kontroll gjennom hele løftet. Kjenne at det tar der det skal ta.
    * Ikke tenke kvantitet, men kvalitet. Legge bort egoet.

Blir dette dumt? Blir det en mellomting, verken volum eller styrke? Ikke nok belastning til å bare trene hver muskel 1 gang i uka? Har jeg blitt en lat satan som bare har puslet sammen et program som er skreddersydd for mitt eget velbehag og komfort? Hvor blir det av bildene av dama?

Hvis du gadd å lese alt dette, så orker du å skrive et svar også. I det minste et "lykke til", eller "glad i deg".

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Ser absoulutt ikke dumt ut! Personlig ville jeg kjørt litt mer triceps på dag3. Lagt til feks franskpress og eller "manual bak hodet" som er litt mer byggende øvelser enn pushdowns, som du forøvrig kan ta til slutt.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

0,1 tonn pils sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    43
    Glad i deg.... gidder jeg ikke å skrive, men har fått et splitt program selv som sier at bryst og triceps er en dag og skuldre og biceps er en annen dag-
    Hva er best tro??
    Vel.. bla bla..svarte ihvertfall noe etter å ha blitt lurt til å tro at dette var om nakne damer
    mvh

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av pils Vis post
    Glad i deg.... gidder jeg ikke å skrive, men har fått et splitt program selv som sier at bryst og triceps er en dag og skuldre og biceps er en annen dag-
    Den du har der er veldig vanlig. Bruker ca samme selv. Jeg tror ikke det er noe "best". Det beste er og blir variasjon. Så har man trent bryst/triceps rygg/biceps/skuldre og den spliten der så tror jeg man kan få gode resultater av å rotere om på splitten som trådstarter gjør.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av pils Vis post
    Hva er best tro??
    Vel.. bla bla..svarte ihvertfall noe etter å ha blitt lurt til å tro at dette var om nakne damer
    mvh
    Enig med Coleman, tror ikke det er noen "beste splitt" der ute. Før var jeg fanatisk mtp å gi musklene mest mulig hvile, f.x. ikke trene triceps dagen etter bryst osv. Selvfølgelig er det viktig å la musklene hvile, men med dette programmet, med lite failure osv, kommer nok ikke nok hvile til å bli et problem.

Coleman: vurderte å legge inn franskpress, dips eller tricepsextensions m/hantel, men erfaringsmessig blir jeg fort sliten i triceps, spesielt etter å ha trent skuldrene, så tror kanskje det holder med 4 sett. Men denne splitten er på ingen måte absolutt, og tipset ditt kommer til å ligge i bakhodet når "skudre - triceps- dagen" kommer.

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Etter å ha bitt i meg skuffelsen og tatt på meg buksen da jeg skjønte at det ikke var noe bilder av damen din her. Og deretter tatt buksen av igjen da jeg leste du satt i badekaret. SÅ har jeg disse observasjonene.

Knebøy etter rygg? vill ikke korsryggen din være kake etter markløften?

regner med du kjører oppvarmingsett og vektilpasningsett etc etc?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Ville Kjørt knebøy før markløft, eventuelt markløft på en annen dag enn knebøyen.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Superior newbie -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27
    Selvmord med mark og bøy på samme dag. :-D

Jeg kjører det nemmelig selv og det er en real killer for korsryggen.
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    MrMuscle, Reaper, Makaveli: Jo, dere har sikkert rett i at korsryggen kommer til å lide med både mark og bøy på samme dag. Har tenkt på dette, og kom fram til at det kunne gå, i og med at jeg trener såpass få sett og er temmelig langt fra noe maks per dags dato.

Knebøy før markløft er temmelig uaktuelt da jeg blir så utkjørt av beintrening at jeg ikke vil ha noe å gi på rygg.

Så hva er alternativene? Bytte helt om på splitten? Kjøre annenhver gang mark/bøy og legge til foroverbøyd roing og beinpress som alternativer (altså mark-beinpress / roing-knebøy)? Eller bytte ut hele knebøyen til fordel for beinpress?

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Achtung!
    Angående bøy og mark på samme dag så er der lösnung klar: drit i knebøy, kjør beinpress for helvedde!
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Superior newbie -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27
    Jeg stemmer for at du gjør om litt på splitten hvis du ikke vil ha bøy og mark på samme dag.. knebøy er ett must på programmet! uber-panzer øvelse for teh win!
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

Egendefinert brukertittel Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Er det bare meg som syns det er lite volum på denne splitten?
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    Achtung!
    Angående bøy og mark på samme dag så er der lösnung klar: drit i knebøy, kjør beinpress for helvedde!
    Du må finne en vegg å slå hodet i Drite i knebøy? *Smekk* legg om splitten og kjør mark på en annen dag
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Reaper Vis post
    Du må finne en vegg å slå hodet i Drite i knebøy? *Smekk* legg om splitten og kjør mark på en annen dag
    negro, knebøy kan brenne! haha, neida, men Beinpress funker fett som faen det az! foe real!
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    negro, knebøy kan brenne! haha, neida, men Beinpress funker fett som faen det az! foe real!
    Fordi du suger maks i knebøy sikkert Knebøy er øvelsen med mest teknikk og den som er vanskeligst å mester når den sitter er det den mest muskelbyggende øvelsen som finnesjumping fo real bitsj!!!!
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Bronse Member Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Odyssey Vis post
    Er det bare meg som syns det er lite volum på denne splitten?
    Svaret finner du under...

Sitat Opprinnelig skrevet av Tjalala Vis post
    * Ikke tenke kvantitet, men kvalitet. Legge bort egoet.
    Så lenge muskelen utmattes og han har fremgang mellom hver trening så holder det sikkert med det volumet han har satt opp vil jeg tro.
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Fordi du suger maks i knebøy sikkert Knebøy er øvelsen med mest teknikk og den som er vanskeligst å mester når den sitter er det den mest muskelbyggende øvelsen som finnesjumping fo real bitsj!!!!
    haha, ja jeg er rævva i knebøy, derfor vier jeg livet mitt til å fraråde andre å ta knebøy og heller joine the dark side med beinpress :P

Men til det siste der, helvedde heller, markløft for president!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    haha, ja jeg er rævva i knebøy, derfor vier jeg livet mitt til å fraråde andre å ta knebøy og heller joine the dark side med beinpress :P

Men til det siste der, helvedde heller, markløft for president!
    Mark tar bra, men ca halv løftevei og bruker ikke på nær så mange støttemuskler som bøy
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Mark tar bra, men ca halv løftevei og bruker ikke på nær så mange støttemuskler som bøy
    nja, skeptisk, det spørs om man går 90grader eller ass to grass i bøy, og om man tar "markbøy" eller mer stivbeint markløft. Jeg skal være villig til å strekke meg til en `uavgjort` her, men der går grensen

Nå, tjalalallis, har du kommet frem til et endelig program?

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    nja, skeptisk, det spørs om man går 90grader eller ass to grass i bøy, og om man tar "markbøy" eller mer stivbeint markløft. Jeg skal være villig til å strekke meg til en `uavgjort` her, men der går grensen

Nå, tjalalallis, har du kommet frem til et endelig program?
    Hehe, er enig at hvordan du står har mye å si
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •