Går det vekk eller?
Går det vekk eller?
http://www.dingsekongen.no
det fikses på samme måte som kaffi.. Dynk hele skjorta i væsken slik den blir ensfarget. Da er den riktig nok ikke hvit lenger, men mye mer spennende !
Min far har 3 kaffe-fargede skjorter som han ikke kan huske å ha kjøpt![]()
Det spørs på rødvinen og stoffet i skjorten, har opplevd både suksess og fiasko her. Det sikreste er å få vasket skjorten før vinen tørker inn i stoffet. Min erfaring er at om fargen kan fjernes så gjør en det med vanlig vaskemiddel.
Jeg tok den med på et renseri, de lovet å få den bort![]()
http://www.dingsekongen.no
Er jeg dum hvis jeg tenker klor?![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
hahah!
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
vanish tok to uker gammel rødvinsflekk fra hvitt ullpledd!!
så vanish anbefales på det sterkeste!![]()
Nå, hvordan gikk det?
Ca kl 03.00 1. januar 2010 ble min hvite Eton-skjorte plutselig rød og hvit. Det umiddelbare krisetiltaket bar preg av kjerringråd og innbar at jeg dynket skjorten i hvitvin og saltet den godt ned. Dagen etter masserte jeg salo på flekkene og lot den ligge og trekke i en times tid før jeg vasket den på 40 grader. Skjorten ble som ny.
Det samme gjorde jeg med en av mine RALPH LAUREN-skjorter.
Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.