Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Romaskin

Supermod
    Ble medlem
    07-2002

Romaskin

Vurderer å gå til innkjøp av en romaskin, som et avbrekk fra syklinga i morgen kardioen, men en tanke slo meg:

Hvordan vil bruk av romaskin ha innvirkning på restitusjonsevnen, hvis denne blir benyttet opp til 5 dager i uka? Vil faren for overtrening øke her, kontra ved bruken av ergometer sykkel?
    Tenker da litt på det faktum at armer og rygg ikke er så vant til den belastningen som ben gjennomgår når de skal støtte opp en tivoli-kropp gjennom en hel dag osv. Dere ser sikkert poenget mitt.

Riktignok blir jo ikke belastningen så stor, men den er jo allikevel til stede. Noen tanker blant "publikum"?

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    jeg hadde brukt bena mine
    You are hotter than 92% of men on this site!

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Kronisk benhinne betennelse, all jogging, hurtig gange osv gjør mer skade enn nytte etter en stund. Men tanken var god, d skal du ha

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Romaskin er vel het toppers det , blir vel neppe så mye mer overtrent av den som om du bruker kun beina i kardioen

Medlem flashman sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Romaskin er en utmerket treningsmetode, hvor du bruker hele kroppen. Det er svært få eller ingen skader ved bruk av romaskin.
    Maskinen er justerbar, slik at du kan variere belastningen. Roing er også en utmerket kaloribrenner..
    for flere opplysninger gå til www.consept2.com
    Ulempen er at det kan være litt kjedelig å sitte å ro uten å komme av flekken. Det hjelper å ha fet musikk på øret.......Det er ikke nødvendig med full belastning og høyt tempo for å oppnå gevinst. En liten tur om dagen gjør underverker med en tivolikropp
    Gro i fred.

Gudfaren QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Japp, det beste er vel en liten mix som flashman er inne på her... en bitteliten tur en gang om dagen er vel ikke å forakte selvom man har rodd tidligere på dagen...
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Supermod
    Ble medlem
    07-2002
    Glimrende tilbakemeldinger mine herrer Da blir det innkjøp av en romaskin. Riktig nok kun en Europris utgave til litt under en høvding i pris, men trenger knapt noen supermodell.
    Etter en liten omskriving, så sjekket jeg også ut linken som ble oppgitt, og den ser ved første øyen kast ut til å innholde en del nyttig lesestoff, takk også for den.
    Hadde min første kardioøkt på et par måneder i dag, og merket at en gammel verk i kneet fremdeles gjorde seg gjeldende, kanskje dette vil bedre seg ved skifte til romaskin, håper det.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.