Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Ross Enamait

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28

Ross Enamait

http://www.rosstraning.com

Nettopp skummet gjennom den ene boka hans, Infite Intensity. Anbefales Tøff og annerledes måte å trene på for de som virkelig vil komme i form!

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Så litt sånn UFC/fighter type trening ut...uansett spennende saker Cardio er nødvendig mener jeg.
    RockyRock

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Jeg kjørte gjennom den første økta i boka i dag, det var det jævligste jeg har gjort på lenge.

5 stk 1arms snatches per arm
    5 stk hantelsving per arm
    10 stk burpees

de øvelsene gjøres uten pause, og det er 1 minutt pause mellom hver sirkel. Gjentas 5 ganger. Jeg trodde jeg skulle kaste opp flere ganger. Avsluttet økta med farmers walk med hantler.

Silver Member
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Stripie - Bestilte du boka fra hjemmesiden hans? Isåfall, hvor lang tid tok det før den kom?
    When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Har prøvd noe lignende noen ganger, kalles interval challenge på rosstraining.com:
    12 burpees
    24 push-ups
    36 bw squats
    8 jumping jacks
    10 spensthopp
    ca 1 min pause, gjentok det 6 ganger før jeg gikk litt ned på repsa, tok kortere pause og 6 ganger til, altså totalt 12 ganger. Veldig slitsom type trening.

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av ZtateX Vis post
    Stripie - Bestilte du boka fra hjemmesiden hans? Isåfall, hvor lang tid tok det før den kom?
    Jeg bestilte fra hjemmesida hans ja, boka er helt knall! Tok 1-2 uker tror jeg. Han sender med en gang, så det tar den tida posten tar

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.