Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 73

Tråd: Roy Holte 310kg

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23

Roy Holte 310kg

Roy Holte leker med 310kg i benkpress ;

http://www.youtube.com/watch?v=QkzXlnogjJw

Vi kommer nok til å få se 320kg på Vm og enda mer på nordisk!!!

Mannen lufter ideer om 340kg!!!!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    Mannen er syk!!
    gleder meg til å se 320 og forhåpentligvis en 340 som spretter opp i været!

HURRA ROY!
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Ja han er 100% out of this world
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    no shit!
    er bra interessert i å se treningsloggene hans tbh!
    Roy er sinnsyk.

Hvor enn du er Roy, STÅ PÅ!
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    på http://www.strongmanroyholte-webshop.no/ finner du treningene hans, ser det er lite oppdatert men skal få han til å logge mere fremover
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    takker og bukker
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Jeg unner ham så inderlig å lykkes skikkelig med benken nå!
    Life is too short to be small!

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Hører rykter om at han lo i det presset var ferdig?
    <3Fitnessfrøken<3

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det stemmer Han lo fordi det var s&#229; latterlig lett
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Det stemmer Han lo fordi det var så latterlig lett
    Samme her.. Jeg lo da jeg løfta 140kg i benk i dag:P *kremt*
    <3Fitnessfrøken<3

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Pingle....du f&#229;r hilse &#229; si at jeg syntes han ser litt tynn ut
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Prestasjonen er fantastisk!
    Sporten er dog ikke s&#229; publikumsvennlig. Om han l&#248;fter 320kg eller 920kg, ser det d&#248;nn likt ut for mannen i gata. S&#229;klart kan man si det samme om andre idretter ogs&#229;.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det er det s&#229; absolutt

Benkpress er ikke en spesielt publikumsvennlig idrett, men de fleste forst&#229;r hva benkpress er og n&#229;r de h&#248;rer tallene er de som regel stumme

Og n&#229;r det er 310kg p&#229; stanga og man sitter 5meter unna er det forbanna g&#248;y &#229; se benkpress hoho! Mye skiver p&#229; stanga
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av fowler Vis post
    Prestasjonen er fantastisk!
    Sporten er dog ikke så publikumsvennlig. Om han løfter 320kg eller 920kg, ser det dønn likt ut for mannen i gata. Såklart kan man si det samme om andre idretter også.
    Jeg har større problemer med å se hvorvidt noen løper 100m på 10.1 eller 9.73.
    For ikke å snakke om hva som er et pent straffespark kontra et stygt.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Det synes jeg gjelder de fleste idretter egentlig. En som ikke kan noe om skating vil synes at alt som blir gjort i en skatefilm ser dønn likt ut, men for en som skater selv så skjønner en hvor ekstremt stor variasjon i triks det egentlig er, og hvor ulike de ser ut.
    Det samme gjelder jo for MMA. De første gangene jeg såg UFC skjønte jeg ingenting av det de gjorde når de lå på bakken og klemte på hverandre, men nå ser jeg mye mer av hva de prøver på.
    Og lignende eksempler kan nevnes i fleng.

Latsabb tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Uansett idrettsgren, s&#229; er det stort &#229; v&#230;re vitne til en stor begivenhet med store* ut&#248;vere. S&#229; &#229; se et slikt Roy-l&#248;ft hadde v&#230;rt en stor opplevelse, selv om jeg ikke er i stand til &#229; skille l&#248;ft med ett, to eller tre hvite lys.

* Inkluderer slanke langdistansel&#248;pere.
    You ran a marathon? That's cute …

Spiser mye egg og lever fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Jeg har større problemer med å se hvorvidt noen løper 100m på 10.1 eller 9.73.
    For ikke å snakke om hva som er et pent straffespark kontra et stygt.
    Jeg ser poenget, men det blir noe helt annet når flere utøvere konkurrerer samtidig. Det er jo derfor man ikke løper 100m alene. "Neste mann til startblokkene!"
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

New and improved Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    VIO, jeg tror ikke p&#229; deg der.

&#197; see 100meter sprint er fantastisk..pene fysikker i full sprang...for folk flest s&#229; ser styrkel&#248;ftere bare ut som feite menn, kvinnene og hehe.
    RockyRock

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    VIO, jeg tror ikke på deg der.

Å see 100meter sprint er fantastisk..pene fysikker i full sprang...for folk flest så ser styrkeløftere bare ut som feite menn, kvinnene og hehe.

Bronse Member
    Ble medlem
    12-2005
    hadde vært fetere å se på om de ikke hadde brukt de jævla draktene sine, og de er vel ikke akkurat så flinke til å promotere til ett litt bredere publikum... Du kan ikke si du har løftet over 200 i benken da du uten skjorte "bare" tar 150-160, kan en eller annen fortelle meg hva er vitsen med det`? Det ser latterligt ut spørr du meg, og deltagerne er langt fra så sterke uten alt det utstyret. Hvorfor vil dere styrkeløftere lure dere selv? nå tenker jeg på de som bruker drakter og trøye.
    =)

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Sarge Vis post
    hadde v&#230;rt fetere &#229; se p&#229; om de ikke hadde brukt de j&#230;vla draktene sine, og de er vel ikke akkurat s&#229; flinke til &#229; promotere til ett litt bredere publikum... Du kan ikke si du har l&#248;ftet over 200 i benken da du uten skjorte "bare" tar 150-160, kan en eller annen fortelle meg hva er vitsen med det`? Det ser latterligt ut sp&#248;rr du meg, og deltagerne er langt fra s&#229; sterke uten alt det utstyret. Hvorfor vil dere styrkel&#248;ftere lure dere selv? n&#229; tenker jeg p&#229; de som bruker drakter og tr&#248;ye.
    Du beviser jo her at du ikke evner &#229; sette deg inn i noe som helst. Reglene i ipf tillater enkeltlagsdrakter. Om vi norske l&#248;ftere ikke bruker dette for &#229; behage hobbybolerne i Norge stiller vi oss p&#229; sidelinjen i internasjonale konkurranser. Vi lurer oss ikke selv, vi spiller etter reglene som er i Norge. Roy holte er sterkest i rawbenk i NSF og gjett hva? Han er sterkest med Skjorte. Asbj&#248;rn randen er Norges sterkeste ui NSF i rawb&#248;y oooog gjett hva? han er best med drakt. Det er faktisk flere deltagere p&#229; BENKNM idag enn f&#248;r Skjorten ble tillatt &#229; bruke, i tillegg er det mye mere publikum. S&#229; nei, det du sier der er bare tull. Mer vekt l&#248;ftet = mere publikum. Hvorfor har WPO ekstremt mye mer tilskuere enn IPF? jo fordi der l&#248;ftes det mye mer vekter selv om det er utstyr. Vi bruker og trener med drakter 5&#37; av all v&#229;r trening.

Om ola bygger tar 200 p&#229; gymmet i benk kan han heller ikke si han har 200, for det er ikke utf&#248;rt p&#229; stevne, etter de regler som gjelder og best&#229;tt dopingtest.
    Vi styrkel&#248;ftere begynner &#229; bli ekstremt lei av &#229; bli kallt for tullinger n&#229;r vi bare infinner oss i reglene, vi LAGER DE IKKE.

Styrkel&#248;ft g&#229;r ut p&#229; &#229; v&#230;re best i SPORTEN styrkel&#248;ft, med tilh&#248;rende regler, lover og utstyr. Ikke hvor mye man kan flesksprette i benkpress p&#229; et hvilket som helst gym.

Men igjen, n&#229;r man g&#229;r inn p&#229; en tr&#229;d og skriver drit og piss om en som kanskje kan klare verdensrekorden sier det jo litt om den personen.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Bronse Member
    Ble medlem
    12-2005
    Du beviser jo her at du ikke evner &#229; sette deg inn i noe som helst. Reglene i ipf tillater enkeltlagsdrakter. Om vi norske l&#248;ftere ikke bruker dette for &#229; behage hobbybolerne i Norge stiller vi oss p&#229; sidelinjen i internasjonale konkurranser. Vi lurer oss ikke selv, vi spiller etter reglene som er i Norge. Roy holte er sterkest i rawbenk i NSF og gjett hva? Han er sterkest med Skjorte. Asbj&#248;rn randen er Norges sterkeste ui NSF i rawb&#248;y oooog gjett hva? han er best med drakt. Det er faktisk flere deltagere p&#229; BENKNM idag enn f&#248;r Skjorten ble tillatt &#229; bruke, i tillegg er det mye mere publikum. S&#229; nei, det du sier der er bare tull. Mer vekt l&#248;ftet = mere publikum. Hvorfor har WPO ekstremt mye mer tilskuere enn IPF? jo fordi der l&#248;ftes det mye mer vekter selv om det er utstyr. Vi bruker og trener med drakter 5&#37; av all v&#229;r trening.

Om ola bygger tar 200 p&#229; gymmet i benk kan han heller ikke si han har 200, for det er ikke utf&#248;rt p&#229; stevne, etter de regler som gjelder og best&#229;tt dopingtest.
    Vi styrkel&#248;ftere begynner &#229; bli ekstremt lei av &#229; bli kallt for tullinger n&#229;r vi bare infinner oss i reglene, vi LAGER DE IKKE.

Styrkel&#248;ft g&#229;r ut p&#229; &#229; v&#230;re best i SPORTEN styrkel&#248;ft, med tilh&#248;rende regler, lover og utstyr. Ikke hvor mye man kan flesksprette i benkpress p&#229; et hvilket som helst gym.

Men igjen, n&#229;r man g&#229;r inn p&#229; en tr&#229;d og skriver drit og piss om en som kanskje kan klare verdensrekorden sier det jo litt om den personen.
    hehe virket som du tok det s&#229; veldig personlig. Var ikke meningen &#229; h&#248;res ut som jeg rakket ned p&#229; det, selv om det s&#229; s&#229;nn ut. Du kunne ha svart med meg med ett seri&#248;st svar og ikke pr&#248;vd &#229; rakke ned p&#229; andre som kanskje ikke vet s&#229; mye om det norske styrkel&#248;fter milj&#248;et... Skulle alle som drev med bygging klikka hver gang noen kritiserte eller fleipet ville det ikke v&#230;rt mange igjen her p&#229; forumet. fckng jrkff...
    Sist endret av Sarge; 16-06-08 kl 17:50
    =)

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    VIO, jeg tror ikke p&#229; deg der.

&#197; see 100meter sprint er fantastisk..pene fysikker i full sprang...for folk flest s&#229; ser styrkel&#248;ftere bare ut som feite menn, kvinnene og hehe.
    Hva er det &#229; ikke tro p&#229;? Jeg synes det meste av sport er uinteressant som publikummer. Hederlige unntak er MMA og.. MMA. Sprinterfysikken faller uansett utenfor det jeg regner som idealet. Og om jeg f&#248;rst skulle sett p&#229; en sport for fysikken alene ville jeg nok sett noen boleshows, men det gidder jeg alts&#229; heller ikke. Pos&#248;rsport fenger meg ikke. Jeg s&#229; en hundeutstilling p&#229; Animal Planet en gang dog. Bikkjene var helt like eierne, det var ganske artig.
    100m sprint skulle v&#230;rt p&#229; en overraskelsesbane, med hindre og svinger.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Du beviser jo her at du ikke evner å sette deg inn i noe som helst. Reglene i ipf tillater enkeltlagsdrakter. Om vi norske løftere ikke bruker dette for å behage hobbybolerne i Norge stiller vi oss på sidelinjen i internasjonale konkurranser. Vi lurer oss ikke selv, vi spiller etter reglene som er i Norge. Roy holte er sterkest i rawbenk i NSF og gjett hva? Han er sterkest med Skjorte. Asbjørn randen er Norges sterkeste ui NSF i rawbøy oooog gjett hva? han er best med drakt. Det er faktisk flere deltagere på BENKNM idag enn før Skjorten ble tillatt å bruke, i tillegg er det mye mere publikum. Så nei, det du sier der er bare tull. Mer vekt løftet = mere publikum. Hvorfor har WPO ekstremt mye mer tilskuere enn IPF? jo fordi der løftes det mye mer vekter selv om det er utstyr. Vi bruker og trener med drakter 5% av all vår trening.

Om ola bygger tar 200 på gymmet i benk kan han heller ikke si han har 200, for det er ikke utført på stevne, etter de regler som gjelder og bestått dopingtest.
    Vi styrkeløftere begynner å bli ekstremt lei av å bli kallt for tullinger når vi bare infinner oss i reglene, vi LAGER DE IKKE.

Styrkeløft går ut på å være best i SPORTEN styrkeløft, med tilhørende regler, lover og utstyr. Ikke hvor mye man kan flesksprette i benkpress på et hvilket som helst gym.

Men igjen, når man går inn på en tråd og skriver drit og piss om en som kanskje kan klare verdensrekorden sier det jo litt om den personen.
    Er jo ikke snakk om å sette seg inn i reglene, kan jo være motstander av skjorter/drakter for det?Er nok mere imponerende for folk flest at en bygger i bra form tar 250 i bøy, enn en som vagger bort til stativet, med masse hjelpemidler, med relativt kraftig fettprosent?
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Lurer p&#229; hvordan det skal bli i styrkel&#248;ft n&#229; framover. De har tross alt funnet opp robotdrakter og slikt som gir 50-100 kg ekstra. Tar vel ikke lange tiden f&#248;r disse kommer fra Japan og inn i styrkel&#248;ften som sport.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    hehe virket som du tok det så veldig personlig. Var ikke meningen å høres ut som jeg rakket ned på det, selv om det så sånn ut. Du kunne ha svart med meg med ett seriøst svar og ikke prøvd å rakke ned på andre som kanskje ikke vet så mye om det norske styrkeløfter miljøet... Skulle alle som drev med bygging klikka hver gang noen kritiserte eller fleipet ville det ikke vært mange igjen her på forumet. fckng jrkff...
    Jeg oppfattet innlegget ditt som et veldig arrogant og idiotisk. jeg svarte relativt seriøst.

Julenissen; hvem bryr seg?
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Er jo ikke snakk om å sette seg inn i reglene, kan jo være motstander av skjorter/drakter for det?Er nok mere imponerende for folk flest at en bygger i bra form tar 250 i bøy, enn en som vagger bort til stativet, med masse hjelpemidler, med relativt kraftig fettprosent?
    Hva har bra form med noe som helst å gjøre i styrkeløft? Det er 100% urelevant
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    For&#248;vrig kan jeg rapportere at Roy s&#229;vidt ikke kalrte 330 idag og pr&#248;vde seg p&#229; 350 med en stram skjorte, der var han og ikke langt unna

Einar Gilberg var ogs&#229; her og tok bilder og filmet s&#229; regner med at det kommer ut p&#229; nettet snart
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Hva har bra form med noe som helst å gjøre i styrkeløft? Det er 100% urelevant
    Hva folk flest blir imponert av.
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Jeg oppfattet innlegget ditt som et veldig arrogant og idiotisk. jeg svarte relativt seriøst.

Julenissen; hvem bryr seg?
    Du bryr deg veldig

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hva folk flest blir imponert av.
    hadde folkt sett en som knebøyet 250 og så sett Roy som hadde kastet opp 330 i benkpress hadde 90% blitt mest imponert over benkpressen.
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Bronse Member
    Ble medlem
    12-2005
    hadde folkt sett en som knebøyet 250 og så sett Roy som hadde kastet opp 330 i benkpress hadde 90% blitt mest imponert over benkpressen.
    tvilsomt...
    =)

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    tvilsomt...
    Heh, jeg tviler. Med tanke p&#229; at 250 i b&#248;y er det xxx antall menn i norge som gj&#248;r. Roy er Ranket som Nr 2 i verden og er den eneste og den f&#248;rste nordmann til &#229; benke 300kg og ha en nordisk rekordi benkpress. N&#229;r folk ikke klarer &#229; forst&#229; hvor monumental prestasjon det er, og begynner &#229; syte om drakter og mumle om at en bygger som tar 250 i b&#248;y er mer imponerende. Ja det er det p&#229; tide &#229; slutte &#229; lese Flex magazine og trekke hodet opp av sanden
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Heh, jeg tviler. Med tanke på at 250 i bøy er det xxx antall menn i norge som gjør. Roy er Ranket som Nr 2 i verden og er den eneste og den første nordmann til å benke 300kg og ha en nordisk rekordi benkpress. Når folk ikke klarer å forstå hvor monumental prestasjon det er, og begynner å syte om drakter og mumle om at en bygger som tar 250 i bøy er mer imponerende. Ja det er det på tide å slutte å lese Flex magazine og trekke hodet opp av sanden
    Nok en gang"folk flest".De ser ikke forskjell på 250 kg eller 300, det de ser er en lett overvektig(nesten uansett vektklasse) styrkeløfter kontra en tricepsmann 5 uker forut for NM.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Nok en gang"folk flest".De ser ikke forskjell på 250 kg eller 300, det de ser er en lett overvektig(nesten uansett vektklasse) styrkeløfter kontra en tricepsmann 5 uker forut for NM.
    Du har tydeligvis ikke sett fysikken til godeste Roy
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Du har tydeligvis ikke sett fysikken til godeste Roy
    Det jeg har sett av bilder, viser ikke akkurat strandform.Bare så det er sagt, jeg har stor respekt for de som løfter tungt, med eller uten kondomdrakt

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Det jeg har sett av bilder, viser ikke akkurat strandform.Bare så det er sagt, jeg har stor respekt for de som løfter tungt, med eller uten kondomdrakt
    Strandform er han ikke, det er ikke relevant. Ei heller finnes det noen bilder av han i den formen han er i nå. For å veie 124kg og være styrkeløfter ser han ekstremt bra ut
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Maximus Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg kan skrive under p&#229; at Roy ser rett og slett b&#248;s ut, det er Einar som er feit (b&#229;de Gilberg og Hernes).
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Fins da mange styrkel&#248;ftere som er i form, de er kanskje bare ikke de mest kjente. For eksempel han svenske NM-mesteren i benk eller hva det er, er jo rippa som faen. Ogs&#229; han norske som har en rekord i benk, med sinnsyke blod&#229;rer over hele underarmen. Husker ikke hva han heter. Er jo mange som ogs&#229; har en del kroppsfett, men som ser ganske b&#248;se ut, a la Scott Mendelson (og andre med typisk strongman-fysikk).
    Dessuten tror jeg ikke man finner s&#229; mange "fat-asses" nede i -67,5klassen og nedover. Det som imponerer meg mest er uansett fysikkene til de olympiske vektl&#248;fterne...

Medlem Slækkis sin avatar
    Ble medlem
    04-2007
    Skj&#248;nner ikke hvorfor enkelte blander inn sine homoerotiske fantasier i l&#248;fting....Hva f....man m&#229; se s&#229;nn og s&#229;nn ut.....
    Dere er vel i feil forum?

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Slækkis Vis post
    Skjønner ikke hvorfor enkelte blander inn sine homoerotiske fantasier i løfting....Hva f....man må se sånn og sånn ut.....
    Dere er vel i feil forum?
    Kanskje du bør lese hele tråden?

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Bra strandform for ein styrkeløfter.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    10-2002
    Sl&#230;kkis om det skal bli en publikumssport er det jo kult med litt stillige fysikker..easy as that.
    RockyRock

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Slækkis om det skal bli en publikumssport er det jo kult med litt stillige fysikker..easy as that.
    Det finnes og, bare se på jørn høyseth, veier 125kg+ og er lean Han ser rimelig kvass ut
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

*TNT*
    Gjest
    Konstantin Konstantinovs har da stilig fysikk til &#229; dra over 400 i mark :http://www.youtube.com/watch?v=zOkiMNxdirs

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Hehe, ja
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    10-2002
    holyshit...er 411kg verdensrekorden? han hadde jo eid i Strongman
    RockyRock

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    408 er verdensrekken i IPF. i WPo er den på 455kg
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Tynnj Expedite sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    35
    Nei, det hadde han ikke.... I strongman er det flere som drar over 400 kg.

Benedikt, Kevin og Mark. feks. 411 holder ikke til topp 3 i markløft i en strongmankonk engang.
    Strongmen have more fun!

KALIBER GYM

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Expedite Vis post
    Nei, det hadde han ikke.... I strongman er det flere som drar over 400 kg.

Benedikt, Kevin og Mark. feks. 411 holder ikke til topp 3 i markløft i en strongmankonk engang.
    Men konstantin har dartt 430 i konk så han hadde nok slått de fleste utenom benedikt I markløft vel og merke. Konstantin eier i det han trener for, nemlig; styrkeløft og mer spesifikt; markløft
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •