Roy Holte leker med 310kg i benkpress ;
http://www.youtube.com/watch?v=QkzXlnogjJw
Vi kommer nok til å få se 320kg på Vm og enda mer på nordisk!!!
Mannen lufter ideer om 340kg!!!!
Roy Holte leker med 310kg i benkpress ;
http://www.youtube.com/watch?v=QkzXlnogjJw
Vi kommer nok til å få se 320kg på Vm og enda mer på nordisk!!!
Mannen lufter ideer om 340kg!!!!
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Mannen er syk!!
gleder meg til å se 320 og forhåpentligvis en 340 som spretter opp i været!
HURRA ROY!
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
Ja han er 100% out of this world![]()
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
no shit!
er bra interessert i å se treningsloggene hans tbh!
Roy er sinnsyk.
Hvor enn du er Roy, STÅ PÅ!![]()
20 år
177 "høy"
73-75kg
I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
på http://www.strongmanroyholte-webshop.no/ finner du treningene hans, ser det er lite oppdatert men skal få han til å logge mere fremover![]()
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
takker og bukker![]()
20 år
177 "høy"
73-75kg
Treningsdagbok
Kosthold
Bildeprofil
Jeg unner ham så inderlig å lykkes skikkelig med benken nå!![]()
Life is too short to be small!
I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.
Hører rykter om at han lo i det presset var ferdig?![]()
<3Fitnessfrøken<3
Det stemmerHan lo fordi det var så latterlig lett
![]()
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Pingle....du får hilse å si at jeg syntes han ser litt tynn ut![]()
Prestasjonen er fantastisk!
Sporten er dog ikke så publikumsvennlig. Om han løfter 320kg eller 920kg, ser det dønn likt ut for mannen i gata. Såklart kan man si det samme om andre idretter også.
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
Det er det så absolutt![]()
Benkpress er ikke en spesielt publikumsvennlig idrett, men de fleste forstår hva benkpress er og når de hører tallene er de som regel stumme![]()
Og når det er 310kg på stanga og man sitter 5meter unna er det forbanna gøy å se benkpresshoho! Mye skiver på stanga
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Det synes jeg gjelder de fleste idretter egentlig. En som ikke kan noe om skating vil synes at alt som blir gjort i en skatefilm ser dønn likt ut, men for en som skater selv så skjønner en hvor ekstremt stor variasjon i triks det egentlig er, og hvor ulike de ser ut.
Det samme gjelder jo for MMA. De første gangene jeg såg UFC skjønte jeg ingenting av det de gjorde når de lå på bakken og klemte på hverandre, men nå ser jeg mye mer av hva de prøver på.
Og lignende eksempler kan nevnes i fleng.![]()
Uansett idrettsgren, så er det stort å være vitne til en stor begivenhet med store* utøvere. Så å se et slikt Roy-løft hadde vært en stor opplevelse, selv om jeg ikke er i stand til å skille løft med ett, to eller tre hvite lys.
* Inkluderer slanke langdistanseløpere.
You ran a marathon? That's cute
Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.Ezra Pound
-This is my purple wand and hairy sack of magic!
VIO, jeg tror ikke på deg der.
Å see 100meter sprint er fantastisk..pene fysikker i full sprang...for folk flest så ser styrkeløftere bare ut som feite menn, kvinnene og hehe.
RockyRock
hadde vært fetere å se på om de ikke hadde brukt de jævla draktene sine, og de er vel ikke akkurat så flinke til å promotere til ett litt bredere publikum... Du kan ikke si du har løftet over 200 i benken da du uten skjorte "bare" tar 150-160, kan en eller annen fortelle meg hva er vitsen med det`? Det ser latterligt ut spørr du meg, og deltagerne er langt fra så sterke uten alt det utstyret. Hvorfor vil dere styrkeløftere lure dere selv? nå tenker jeg på de som bruker drakter og trøye.
=)
Du beviser jo her at du ikke evner å sette deg inn i noe som helst. Reglene i ipf tillater enkeltlagsdrakter. Om vi norske løftere ikke bruker dette for å behage hobbybolerne i Norge stiller vi oss på sidelinjen i internasjonale konkurranser. Vi lurer oss ikke selv, vi spiller etter reglene som er i Norge. Roy holte er sterkest i rawbenk i NSF og gjett hva? Han er sterkest med Skjorte. Asbjørn randen er Norges sterkeste ui NSF i rawbøy oooog gjett hva? han er best med drakt. Det er faktisk flere deltagere på BENKNM idag enn før Skjorten ble tillatt å bruke, i tillegg er det mye mere publikum. Så nei, det du sier der er bare tull. Mer vekt løftet = mere publikum. Hvorfor har WPO ekstremt mye mer tilskuere enn IPF? jo fordi der løftes det mye mer vekter selv om det er utstyr. Vi bruker og trener med drakter 5% av all vår trening.
Om ola bygger tar 200 på gymmet i benk kan han heller ikke si han har 200, for det er ikke utført på stevne, etter de regler som gjelder og bestått dopingtest.
Vi styrkeløftere begynner å bli ekstremt lei av å bli kallt for tullinger når vi bare infinner oss i reglene, vi LAGER DE IKKE.
Styrkeløft går ut på å være best i SPORTEN styrkeløft, med tilhørende regler, lover og utstyr. Ikke hvor mye man kan flesksprette i benkpress på et hvilket som helst gym.
Men igjen, når man går inn på en tråd og skriver drit og piss om en som kanskje kan klare verdensrekorden sier det jo litt om den personen.
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
hehe virket som du tok det så veldig personlig. Var ikke meningen å høres ut som jeg rakket ned på det, selv om det så sånn ut. Du kunne ha svart med meg med ett seriøst svar og ikke prøvd å rakke ned på andre som kanskje ikke vet så mye om det norske styrkeløfter miljøet... Skulle alle som drev med bygging klikka hver gang noen kritiserte eller fleipet ville det ikke vært mange igjen her på forumet. fckng jrkff...
Sist endret av Sarge; 16-06-08 kl 17:50
=)
Hva er det å ikke tro på? Jeg synes det meste av sport er uinteressant som publikummer. Hederlige unntak er MMA og.. MMA. Sprinterfysikken faller uansett utenfor det jeg regner som idealet. Og om jeg først skulle sett på en sport for fysikken alene ville jeg nok sett noen boleshows, men det gidder jeg altså heller ikke. Posørsport fenger meg ikke. Jeg så en hundeutstilling på Animal Planet en gang dog. Bikkjene var helt like eierne, det var ganske artig.
100m sprint skulle vært på en overraskelsesbane, med hindre og svinger.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/

Er jo ikke snakk om å sette seg inn i reglene, kan jo være motstander av skjorter/drakter for det?Er nok mere imponerende for folk flest at en bygger i bra form tar 250 i bøy, enn en som vagger bort til stativet, med masse hjelpemidler, med relativt kraftig fettprosent?
Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!
Lurer på hvordan det skal bli i styrkeløft nå framover. De har tross alt funnet opp robotdrakter og slikt som gir 50-100 kg ekstra. Tar vel ikke lange tiden før disse kommer fra Japan og inn i styrkeløften som sport.
Forøvrig kan jeg rapportere at Roy såvidt ikke kalrte 330 idag og prøvde seg på 350 med en stram skjorte, der var han og ikke langt unna![]()
Einar Gilberg var også her og tok bilder og filmet så regner med at det kommer ut på nettet snart
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór

Heh, jeg tviler. Med tanke på at 250 i bøy er det xxx antall menn i norge som gjør. Roy er Ranket som Nr 2 i verden og er den eneste og den første nordmann til å benke 300kg og ha en nordisk rekordi benkpress. Når folk ikke klarer å forstå hvor monumental prestasjon det er, og begynner å syte om drakter og mumle om at en bygger som tar 250 i bøy er mer imponerende. Ja det er det på tide å slutte å lese Flex magazine og trekke hodet opp av sanden
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór

Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Jeg kan skrive under på at Roy ser rett og slett bøs ut, det er Einar som er feit (både Gilberg og Hernes).
Fins da mange styrkeløftere som er i form, de er kanskje bare ikke de mest kjente. For eksempel han svenske NM-mesteren i benk eller hva det er, er jo rippa som faen. Også han norske som har en rekord i benk, med sinnsyke blodårer over hele underarmen. Husker ikke hva han heter. Er jo mange som også har en del kroppsfett, men som ser ganske bøse ut, a la Scott Mendelson (og andre med typisk strongman-fysikk).
Dessuten tror jeg ikke man finner så mange "fat-asses" nede i -67,5klassen og nedover. Det som imponerer meg mest er uansett fysikkene til de olympiske vektløfterne...
Skjønner ikke hvorfor enkelte blander inn sine homoerotiske fantasier i løfting....Hva f....man må se sånn og sånn ut.....
Dere er vel i feil forum?

Bra strandform for ein styrkeløfter.
'Feo, Fuerte y Formal'
Slækkis om det skal bli en publikumssport er det jo kult med litt stillige fysikker..easy as that.
RockyRock
Konstantin Konstantinovs har da stilig fysikk til å dra over 400 i mark :http://www.youtube.com/watch?v=zOkiMNxdirs
Hehe, ja![]()
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
holyshit...er 411kg verdensrekorden? han hadde jo eid i Strongman
RockyRock
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór