Viser resultatene 1 til 26 av 26

Tråd: Røyk!

Bronse Member mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29

Røyk!

Jeg bare lurer på en ting, er det noen studier eller noe som sier at røyk skader muskelveks på noen måte? Jeg trenger litt ekstra motivasjon for å kutte røyken heeeelt ut. Har full kontroll på forbruker mitt nå. En sigg etter maten eller en het elksovsøkt er fullt akseptert i mitt hode, men det hadde vært godt å fått kuttet røyken helt ut. Det er en stygg uvane : pisk meg litt her any 1??
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Er ikke bare treningsmessig røyk er ille!
    Du får dårligere hud,hår osv...
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    husker ikkehelt hvor jeg leste det men det holder tilbake no vekstgreier eller no, så bodybuildere som har slutta å røyke har gått opp 10kg osv

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    seriøst baliba? nå holder det det med fyllarøyking for min del...
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Bronse Member steven87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    æssj. hater røyk. når jeg sitter i klasse romet og så kommer det folk in som har vært ute og røykt i friminuttet. æssj. blir kvalm.
    bare tenkt hvor mye damene vil like det da. du luker jo mye bedre og så får du kansje lukte sansen tilbake... hehe,. lykke til med og slute

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    ja er seriøst hehe. kan prøve å finne der jeg leste det :P

Junior Broscientist AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av mYth
    Jeg bare lurer på en ting, er det noen studier eller noe som sier at røyk skader muskelveks på noen måte? Jeg trenger litt ekstra motivasjon for å kutte røyken heeeelt ut. Har full kontroll på forbruker mitt nå. En sigg etter maten eller en het elksovsøkt er fullt akseptert i mitt hode, men det hadde vært godt å fått kuttet røyken helt ut. Det er en stygg uvane : pisk meg litt her any 1??
    Bare å lese "Endelig ikke-røyker" av Allan Carr. Det tror jeg er den eneste måten du er så og si garantert å slutte.
    Prøv i hvert fall.

I tillegg mister du 5 minutter av ditt liv hver gang du tar deg en røyk.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    vet ikke noe om vekst hemming. men nikotinen stramer jo sammen blodårene da, sånn at mindre blod passerer og da får jo ikke musklene så mye næring så ved andre ord så vokser musklene seinere

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    har ikke hørt om boken. det er så at jeg ikke har et røykeproblem da, kan fint klare meg en uke og to uten røyk. føler aldri noe sug, men det er fort gjort å tenne en sigg når man kjeder seg o.l

det med at man mister 5 min av livet for hver røyk er litt "bob-bob". folk er jo forskjellige, noen tåler kjempemye røyk hele livet uten å bli syk, mens andre tåler det ikke i det hele tatt. men det er ikke noe oppmuntrende tanke å ligge på sykehus me intrav. i nasen får så å visne vekk av lungkreft i et sykehus i 5 år

Snusmumrikken kira sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Hvis du fint kan klare deg to uker uten røyk, og du aldri har noe sug, hva er da grunnen til at du tenner deg en røyk?

Jeg er ikke noe fanatisk antirøyker, bare lurer på hva det er som trigger deg til å tenne en sigg. Det er jo så masse andre ting man kan gjøre når man kjeder seg!

Slutta selv å røyke for to måneder siden. Har ikke hatt noe problemer med sug eller no siden, selv om jeg hadde røyka i ti år.

Jeg veit ihvertfall det at hver gang noen kom bort å begynte å mase om at jeg måtte slutte å røyke, så resulterte det bare i at jeg ble irritert.

Man kan ikke slutte å røyke hvis man ikke innser det selv. Når man kommer dithen at man bare kaster røykpakka og tenker nok for være nok, så er det gjort

Derfor så burde du spørre deg selv hva som trigger deg til denne ene siggen.
    Team Valhall

Pro Gym Grenland

--------------------------------------
    ***Semper Fi***
    --------------------------------------

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    Har du noen gang hørt at røyk ikke hindrer muskelvekst??? D er spørsmålet hehe.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Psykadelisk
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    27
    Røyken skader lungene og nikotinen er ikke bra for musklene.Men vet om store folk som røyker.Kommer jo ann på antall røyk.Ta deg en snus istenenfor.Alkohol er langt værre for treningen.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    har liksom alltid følt at det ikke har vært noe problem, det er godt med en røyk i ny og ne. Alkoholen for min del er et mye verre problem. kommet så pass langt i treningen nå at jeg øker ekstremt sakte. eneste som gjør at jeg kan begynne å øke for alvor igjen er at jeg kutter ut alkoholen, iallefall reduserer den.. jobber akkurat me det nå, men kjenner jeg er veldig glad i utelivet og fylla.. innser at fredag og lørdag hver helg funker dårlig sammen med treninga, jeg trener mer for samvittighetens skyld nå.. må ta tak i dette seriøst "sintpåmegselv" ...

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    hehe. jeg merket det i helgen jeg og hvor mye jeg faktisk savnet 2 fyllaer i helgen. men noe må jeg ofre for treningen,,,skal ikke være lett

Kliss nytt medlem sockets sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Jeg er fornøyd med konge fremgang, selv om jeg både røyker og drikker..

Har jeg vært på galeien på Lørdag, vært fyllesyk hele søndagen pleier det ikke være noe i veien for at jeg setter nytt perss på mandagen i Benk

Beste er å ikke være fanatisk her, prioritere det å leve livet foran treninga, også bruke treninga som et bra supplement. Selv lever jeg ikke for å trene, men jeg trener for å leve ! =)

Bronse Member D.O.G. sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Eg ekje arabårr, eg e fra Haugesund.... så an sa sailer boy'en..
    Alder
    30
    Dersom du røyker går du ned 0.5kg i uka UANSETT hva du måtte gjøre av tiltak for å motvirke vekttapet!!!!!!!

(les det ovenfor om igjen og om igjen, helt til du tror på det som står der.. så har du motivasjonen..) :

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    det jeg søker etter er den balansen, man må jo kose seg å gå på byen .. men man må gi kroppen en kjans til å vekse også.. målet er 1 lørdag i mnd'en.. drikke meg bra full, bare få det ut av systemet får så å konsentrere meg om treningen igjen

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    hehe. der sa du det. 1 lørdag i måneden er en fin balanse, jeg tar kansje av og til litt oftere og av og til skjeldnere. fyrer når det er noe spes som skjer og trener ellers funker fint det. selv om alle andre sier jeg har blit en asosial trenings jævel

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    hehehe, ja.. jeg hører bare.. "hva!! skal du ikke bli med på fest din jævla torrpinne!!"

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    mhm akkurat det her og. de er liksom bare "hva faen som har skjedd med han fyren der da. i fjor så var han på fyring 2-3 ganger hver eneste helg, nå er det jo bare trening på fyren" hehe jaja, det får bare våge seg, tar en fyring i ny og ne for og vise attt jeg fortsatt kan de. hehe,.

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    *ler* samme greiene her også .. når jeg sier jeg ikke skal ut en helg ler bare folk av meg, ikke en sjel som tror meg

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    hehehe vet akkurat hvordan det er og når jeg er ute en helg. så tar jeg jo seff helt av da. så da er det i alle fall ingen som tror meg når jeg sier dagen etterpå att det er en måned til neste gang hehe jaja. de får si hva de vil. her skal det bygges muskler, og da snakker vi ikke om hansa muskler.

Bronse Member D.O.G. sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Eg ekje arabårr, eg e fra Haugesund.... så an sa sailer boy'en..
    Alder
    30
    myth:
    "vekse & torrpinne"..? Du hålle te sør for 102-bygge då asså..?
    Du har forresten ein trykkleif i karmøy.. eller e de bare ein åkra gængstah stavemåte??

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    åkra ja blirkje beine bokmål her desverre

Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    "trykkleifen" er rettet, takk for d

General MrBJ sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    33
    Når det gjelder røyking gutter, så ikke glem. At røyking øker muligheten for potensproblemer, og røyking kan i mange tilfeller fremskynde dette, slik at du kan oppleve dette i ung alder.(Litt av dette skyldes tynning av blodårer) Penis kan bli mindre, kan redusere størrelse betraktlig ved start i ung alder. Ereksjon kan bli mindre/svakere + + +

Røyking er DEF IKKE bra for Junior

Lignende tråder

1. Og der røyk lappen...
    By Tjalala in forum OT
    Svar: 57
    Nyeste innlegg: 15-08-04, 18:21

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •