Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 62

Tråd: Røyking

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007

Røyking

Fant ikke no bedre egnet sted å hive inn denne tråden, så det ble visst her.

Det er en ting jeg har lurt litt på en god stund nå. For det har seg slik at jeg har en del kompiser nede på gymmet, og vet også om et par proffe bodybuildere som blant annet konkurrerer i Mr.Olympia konkurransene, som røyker. Og da stiller jeg spørsmålet;
    -Hvilken effekt har røykingen på treningen deres, egentlig?
    Det kan da ikke være så veldig negativt, da mange proffe utøvere røyker.

Det jeg har kommet på, som KANSKJE kan være en liten fordel med røykingen, må være når utøverne skal deffe og gå på diett mot en konkurranse. Hvis de f.eks skal ligge på et veldig lavt kalorinivå, så kan jo røykingen på en måte hjelpe dem med å senke matlysten deres. Og man får også dårligere kondis av å røyke, så derfor har jeg tenkt ut at, hvis man har dårligere kondis, vil man også forbrenner flere kalorier hvis man går morgentur og kjører annen slags kardio og egentlig ellers generelt! Det kan vel også være en fordel mot en konkurranse? Eller?

Blir artig med noen innspill her, så kan jeg kanskje komme med et par gode argumenter for hvorfor de burde slutte med røykingen sin, hvis dere kommer med noen.

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2004
    Ja et visst antall proffbyggere røyker, men det er nok et mye større antall ikke-røykere blant proffbyggere som klarer deffen og treffe formen på lik linje med røykerne.
    Om en røyker har en høyere forbrenning enn en ikke-røyker , aner jeg ikke,men tror forbrenningen er høyere kun i den første tiden man har begynt å røyke.( jeg bare gjetter her nå).
    Jeg leste et sted at hvis man slutter å røyke vil forbrenningen normalisere seg, og ikke som mange tror, få lavere forbrenning.
    Ang dårlig kondis, så kan den trenes opp til å bedre seg like mye for en røyker som en ikke røyker. Dette har vel noe med oksygenopptaket blir bedre og bedre for hver økt man utfører, men jeg vil tro at en røyker må bruke lenger tid på å komme på samme nivå som ikke -røykern.
    Røyking kan ikke forsvares overhodet....det finnes ingen positive sider ved røyking egentlig.
    Det lukter vondt
    Gulere tenner
    dårligere ånde ( ha extra tyggissen klar alltid)
    Tidskrevende( du må alltid sette av tid til denne hersens faanskapen)
    Stressende( Mååå rekke en røyk osv...)
    Helsenedbrytende
    Koster masse penger

Er mange gode grunner for å slutte med røyking....jeg har ikke klart det da. Jeg føler angsten kommer krypende bare tanken på det,men en dag skal jeg klare det ass. Kanskje i morgen?

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av morni Vis post
    J
    Det lukter vondt
    Gulere tenner
    Helsenedbrytende
    Koster masse penger
    Men så er det jæææævlig godt, er det ikke?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    vill man slutte klarer man det på dagen! det er ikke noe å snakke om det er noe GJØRE!

du klarer det bare du har vilje nok! har aldri fortstått at folk bruker så manfoldig med penger på noe så jævli svada som røyk! jeg skulle ikke sagt noe bodde vi i egypt eller noe der røykpakka koster en tier ass... men her i norge, hvorfor betale en haug av penger hver dag for å ødelegge helsa enda mer?

dama hadde røyka i ti år å bestemte seg BOM for å slutte i fjord, dere skulle sett hva det gjorde med hennes kondis da hun merka så utrolig mye forbedring på trening og generelt i hverdagen og ikke minst i økonomien!

til deg alex: markus ruhl er blandt en av proff byggerene som røyker og jeg kan bare nevne det at for hver trapp han går opp må han ta pause i annethver trappe trinn så og si hehe...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    vill man slutte klarer man det på dagen! det er ikke noe å snakke om det er noe GJØRE!

du klarer det bare du har vilje nok! har aldri fortstått at folk bruker så manfoldig med penger på noe så jævli svada som røyk! jeg skulle ikke sagt noe bodde vi i egypt eller noe der røykpakka koster en tier ass... men her i norge, hvorfor betale en haug av penger hver dag for å ødelegge helsa enda mer?

dama hadde røyka i ti år å bestemte seg BOM for å slutte i fjord, dere skulle sett hva det gjorde med hennes kondis da hun merka så utrolig mye forbedring på trening og generelt i hverdagen og ikke minst i økonomien!

til deg alex: markus ruhl er blandt en av proff byggerene som røyker og jeg kan bare nevne det at for hver trapp han går opp må han ta pause i annethver trappe trinn så og si hehe...

Her vil jeg tro det er ganske mange som vil være uenige med deg.
    At dama di klarte det, betyr ikke at alle andre klarer det like lett. Alle vil være store og sterke og godt trent , så da er det jo bare å trene og spise riktig mange år..

Det er nok ikke nødvendigvis bare så lett, det er mye psykologi inni bilde som mange glemmer. Dette med motivasjon er uhyre viktig og uten det kommer man ikke langt.

"Alle vil, men bare et fåtall har motivasjon nok til det"
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    tull! har mann nok vilje å ønsker å utøve noe så klarer mann det! det dreier seg KUN om hvor sterk vilje man har og med viljen kommer motivasjonen! det gjelder forøvrig alt slik ser jeg på det...

det er kun dem som snakker om å slutte som kommer til å argumentere mot meg her og det har jeg erfart utifra flere slike diskusjoner tidligere
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Ja et visst antall proffbyggere røyker, men det er nok et mye større antall ikke-røykere blant proffbyggere som klarer deffen og treffe formen på lik linje med røykerne.
    Om en røyker har en høyere forbrenning enn en ikke-røyker , aner jeg ikke,men tror forbrenningen er høyere kun i den første tiden man har begynt å røyke.( jeg bare gjetter her nå).
    Jeg leste et sted at hvis man slutter å røyke vil forbrenningen normalisere seg, og ikke som mange tror, få lavere forbrenning.
    Ang dårlig kondis, så kan den trenes opp til å bedre seg like mye for en røyker som en ikke røyker. Dette har vel noe med oksygenopptaket blir bedre og bedre for hver økt man utfører, men jeg vil tro at en røyker må bruke lenger tid på å komme på samme nivå som ikke -røykern.
    Røyking kan ikke forsvares overhodet....det finnes ingen positive sider ved røyking egentlig.
    Det lukter vondt
    Gulere tenner
    Helsenedbrytende
    Koster masse penger

Er mange gode grunner for å slutte med røyking....jeg har ikke klart det da. Jeg føler angsten kommer krypende bare tanken på det,men en dag skal jeg klare det ass. Kanskje i morgen?
    Du glemte en ting på lista di, folk ser rimelig uintelligent ut med en røyk i munnen, samme gjelder med snus
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis post
    Du glemte en ting på lista di, folk ser rimelig uintelligent ut med en røyk i munnen, samme gjelder med snus
    hehehe... enig! spess den snusen!

det værste jeg ser er når folk snuser IMENS dem trener da klarer jeg ikke la være å kommentere det

Gold Member schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    Blir ikke mus uten snus
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av schwarzenegger Vis post
    Blir ikke mus uten snus
    har da klart meg fint uten til nå jeg!

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    har da klart meg fint uten til nå jeg!
    Jeg tror ikke det var så seriøst ment... :P

Hakuna Matata

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Jeg tror ikke det var så seriøst ment... :P
    hehe iknow men svarer da fordiom for det er jo faen meg slik man skulle tro flere unge tenker i dag!

det har jo blitt "tøft" med den der "BULEN" utav leppa

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    tull! har mann nok vilje å ønsker å utøve noe så klarer mann det! det dreier seg KUN om hvor sterk vilje man har og med viljen kommer motivasjonen! det gjelder forøvrig alt slik ser jeg på det...

det er kun dem som snakker om å slutte som kommer til å argumentere mot meg her og det har jeg erfart utifra flere slike diskusjoner tidligere
    Litt usikker på hvilke deler du svarte på, men selvfølgelig er det ikke tull at andre vil ha en annen oppfatning av slikt enn deg.

Eventuelt så kan man i forskjellig oppfatning av betydning av de forskjellige ordene.

Alle har vel et eller annet de gjerne vil men kanskje ikke får til.

Hakuna Matata

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Litt usikker på hvilke deler du svarte på, men selvfølgelig er det ikke tull at andre vil ha en annen oppfatning av slikt enn deg.

Eventuelt så kan man i forskjellig oppfatning av betydning av de forskjellige ordene.

Alle har vel et eller annet de gjerne vil men kanskje ikke får til.
    jess, men vill man det nok så får man det til med mindre det er et eller annet som hindrer det i form av et handikap eller noe kanskje avhengi av hva mann vil da.

men det er ingenting som hindrer noen i å slutte å røyke om man bare går inn for å ville det nok.

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    hehe, dette å slutte å røyke er jo ett fantastisk tema, har noen damer i klassen som har holdt på å slutte siden vi begynte på skolen for to år siden
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    hehe, dette å slutte å røyke er jo ett fantastisk tema, har noen damer i klassen som har holdt på å slutte siden vi begynte på skolen for to år siden
    sikkert siden dem begynnte å røyke også

det er litt morsomt å høre slik! off... jeg ser på mennesker som ikke klarer det men hele tiden snakker om det som svake!

vet jeg får hets får det jeg sa nå, men det dreier seg KUN om å ville det nok enkelt og greit

......................... ole_bole sin avatar
    Ble medlem
    10-2007
    sikkert siden dem begynnte å røyke også

det er litt morsomt å høre slik! off... jeg ser på mennesker som ikke klarer det men hele tiden snakker om det som svake!

vet jeg får hets får det jeg sa nå, men det dreier seg KUN om å ville det nok enkelt og greit
    Enig, vil du noe nok finner du en vei, hvis ikke finner du på en unnskyldning

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2004
    At røykere er mindre intelligente enn ikke-røykere...har du noe dokumentasjon på det eller er det bare din persolige mening?

Er enig med Baliba her...å slutte å røyke handler mye mer om psykologi enn selve nikotinavhengigheten.Nikotin er en gift som går raskt ut av kroppen og gir en meget kort rus, og nettopp fordi det er en korttidsrus må derfor røykern tilføre kroppen nikotin ganske hyppig. Det er den fyskiske delen av det.
    Så den psykiske delen......det er den man må takle. Etter mange år som røyker har man lagt til seg utrolig mange (u)vaner som er forferdlig vansklig å legge av seg igjen,MEN jeg kan være enig at det har en god del med vilja å gjøre. Man må være innstilt på å endre endel på rutinene sine mht røyken. La være å røyke på de tidspunktene man vanligvis ville ha røyka er det jo noen som gjør.

Er samtidig enig med Gremlings, skal man slutte så gjør det BOM på dagen. Ingen vits å hverken trappe ned eller utsette det. Men man må finne noe som opprettholder motivasjonen. Det er viktig tror jeg. Det er ikke , for røykern, nok å tenke på at man sparer helsa nemlig. En røyker , som meg, føler at man er blitt frarøvet den eneste "kosen" man har osv....det er seff å lure seg sjøl,men sånn er nå bare .
    Holder på å lese den "endelig ikke-røyker" og den gir veldig motivasjon til å slutte....skal sies at jeg har brukt laaaang tid på boka dah

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2004
    ....En annen ting også, som står i den boka.
    Den første gangen man tok sitt første drag av røyken.....gud og jeg sleit med å klare det...uten og hoste og harke og nesten besvime.....men enda så fortsatte jeg. Er jo det som nettopp er skummelt. Fordi det var så jævlig de første gangene så trodde jeg jo , som alle andre røykere, at jeg kunne slutte nå som helst. Men den gang ei ....*sukk*

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    At røykere er mindre intelligente enn ikke-røykere...har du noe dokumentasjon på det eller er det bare din persolige mening?

Er enig med Baliba her...å slutte å røyke handler mye mer om psykologi enn selve nikotinavhengigheten.Nikotin er en gift som går raskt ut av kroppen og gir en meget kort rus, og nettopp fordi det er en korttidsrus må derfor røykern tilføre kroppen nikotin ganske hyppig. Det er den fyskiske delen av det.
    Så den psykiske delen......det er den man må takle. Etter mange år som røyker har man lagt til seg utrolig mange (u)vaner som er forferdlig vansklig å legge av seg igjen,MEN jeg kan være enig at det har en god del med vilja å gjøre. Man må være innstilt på å endre endel på rutinene sine mht røyken. La være å røyke på de tidspunktene man vanligvis ville ha røyka er det jo noen som gjør.

Er samtidig enig med Gremlings, skal man slutte så gjør det BOM på dagen. Ingen vits å hverken trappe ned eller utsette det. Men man må finne noe som opprettholder motivasjonen. Det er viktig tror jeg. Det er ikke , for røykern, nok å tenke på at man sparer helsa nemlig. En røyker , som meg, føler at man er blitt frarøvet den eneste "kosen" man har osv....det er seff å lure seg sjøl,men sånn er nå bare .
    Holder på å lese den "endelig ikke-røyker" og den gir veldig motivasjon til å slutte....skal sies at jeg har brukt laaaang tid på boka dah
    Meg du siktet til i den første setninga?
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hehe likte den kommentaren du slengte ut med uintelligent og intelligent! jeg må jo si meg enig med julenissen at det ser jo ikke helt lurt ut men selvsagt kan folk som røyker være like og helst mer intelligente enn oss ikke røykere

ellers har du mye bra du kommer med her og skal si meg ganske enig i faktiskt alt du sier!
    jeg har desverre aldri røyka så vet ikke hvor tøft det er å slutte men har vært oppi mye annet som går utover psyken og vet det er hardt men man må bare tvinge seg til det
    man må som du sier finne ting som motiverer enn til å fortsette mot målet!

det samme gjelder forøvrig trening, INGEN her inne kan si at trening er en FRYD året rundt vi har alle nedoverperioder der og da er det fan meg ikke lett å tvinge seg på trening.
    tanken min da som motiverer meg fordiom jeg vet treninga ikke blir 100%, men at jeg ivertfall går på trening det er at jeg en dag SKAL komme meg på scenen i god form.
    de fleste og ja de FLESTE i slike perioder dropper treninga i den perioden men det er jo da men ser at man ikke ville det så mye alikvell.
    det samme tror jeg gjelder om man vill slutte å røyke

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2004
    Meg du siktet til i den første setninga?

Gikk litt fort i svingene her...leste nå at du skreiv at de ser uintelligente ut ...osv.. ikke dermed sagt de er det, vil jeg tro. Eller?
    Jeg ser på de som nikotinslaver jeg dah

Silver Member
    Ble medlem
    04-2002
    Gikk litt fort i svingene her...leste nå at du skreiv at de ser uintelligente ut ...osv.. ikke dermed sagt de er det, vil jeg tro. Eller?
    Jeg ser på de som nikotinslaver jeg dah
    Men man trenger da ikke dokumentasjon på at folk er uintelligent når dem røyker?Du har jo selv beskrevet hvor fælt det smaker til å begynne med.

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Hehe, det er jo ingen hemmelighet at det røykes mere blant arbeiderklassen.

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Merkelig hvordan gremlings ble litt mer udmyk med en gang det var en dame som skrev noe *hehe*

Hakuna Matata

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2004
    Men man trenger da ikke dokumentasjon på at folk er uintelligent når dem røyker?Du har jo selv beskrevet hvor fælt det smaker til å begynne med.

Nei , ikke om det kun er din personlige mening, men om det er en bastant påstand, så ja. Da vil jeg ha det dokumentert

Og nei, jeg skal ikke påstå at det smakte godt da jeg "lærte" meg å røyke. Men nå, etter mange år så smaker faktisk noen røyk deilig,men om jeg hadde kun røyka de som smakte godt så hadde jeg like fullt vært en røyker. Det er enten eller.

Deviant: Hva mener du med det? At det røykes mer blant arbeiderklassen...
    Kongen røyker....

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    trengs ikke dokumentasjon på det. folk som betaler i dyre dommer for noe som ikke gir noe som helst tilbake er mindre intelligente
    sykt å betale for drittlukt og dårligere helse...
    ok, bolere betaler for dårligere helse dem også men dem får nå i det minste litt biceps med på kjøpet

Gold Member Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Deviant: Hva mener du med det? At det røykes mer blant arbeiderklassen...
    Kongen røyker....
    Det finnes alltid unntak.

homogravid slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Rart med det, jeg kan lett blåse 10-20 sigaretter en lørdagskveld ute på byen, men når jeg våkner på søndag er røyk det siste jeg har lyst på. Jeg får kun lyst på røyk når jeg drikker.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Merkelig hvordan gremlings ble litt mer udmyk med en gang det var en dame som skrev noe *hehe*
    å? hvordan det? hun sa jo egentlig det samme som meg bare på en finere måte
    og hun hadde litt argumentasjon mot dette med å slutte å røye da men det gadd jeg ikke røske i da hun rodde seg fint inn med det andre hun sa:P

om du har lest innlegga mine oppigjennom så ser du at jeg bryr meg fint lite hva kjønn det er jeg diskuterer med så det var ikke kjønnet som gjorde utslaget det var rett og slett måten det ble sagt på

Banned
    Ble medlem
    10-2006
    hehe iknow men svarer da fordiom for det er jo faen meg slik man skulle tro flere unge tenker i dag!

det har jo blitt "tøft" med den der "BULEN" utav leppa
    Det er slik FLERE/Alle unge tenker i dag. (i denne regionen, værtfall)
    Jeg synes snus er søppel. Røyk er forbaska deilig, men klarer heldigvis å holde meg i skinnet

OT: Er vel ca 13 av 15 som snuser på mitt trinn.

Superior newbie
    Ble medlem
    04-2004
    Jeg gikk en lang tur istad i det flotte været, det var deilig . Det første jeg gjorde når jeg satte meg på veranda'n var å nyte en sigg....høhøhøhø

Platinum Member
    Ble medlem
    05-2007
    Mange interessante innspill her.

Ja, GrEmLiNgS, var hovedsaklig Ruhl jeg hadde i tankene da jeg snakket om Olympiautøvere.

Dere er jaggu en god gjeng å ha

har 20kg biceps Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Snusen min får du aldri.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Platinum Member Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Rart med det, jeg kan lett blåse 10-20 sigaretter en lørdagskveld ute på byen, men når jeg våkner på søndag er røyk det siste jeg har lyst på. Jeg får kun lyst på røyk når jeg drikker.
    fordi du føler for å være extra cool når du er ute det vettu

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    trengs ikke dokumentasjon på det. folk som betaler i dyre dommer for noe som ikke gir noe som helst tilbake er mindre intelligente
    sykt å betale for drittlukt og dårligere helse...
    ok, bolere betaler for dårligere helse dem også men dem får nå i det minste litt biceps med på kjøpet
    bolere dårlig helse? hvor da?

syntes det er flere bolere som har meget så god helse jeg! faktiskt bedre enn gjennomsnittsnordmannen og vel så det

Gold Member Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Iløpet av helgen røyket jeg 10 stk. Lucky Strike sigaretter.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg røyker når det passer meg på byen. Med andre ord når damene gjør det!

Det beste stedet å sjekke damer på utesteder er på røykeplassen og i toalettkøen
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Jeg røykte når jeg drakk før, og jeg er sjeleglad for at jeg sluttet med det. Spesielt ille var det når jeg bodde i Australia, det gikk det på det verste med 30-40 sigaretter på en bytur (det var billig og lov å røyke innendørs). Som seg hør og bør var dagen derpå gjennomført grusom etter en slik kule. Nå unngår jeg konsekvent tobakk såfremt det lar seg gjøre.

Mentalt utfordret wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25

dama hadde røyka i ti år å bestemte seg BOM for å slutte i fjord, dere skulle sett hva det gjorde med hennes kondis da

Faren min begynte da han var 10år, og før han ble 50, bestemte han seg på dagen han også, klarte fint å slutte

Og ja, fy faen så "made in Germany" i går. Ruhl klarer jo knapt å puste etter hvert sett..haha.. Gisper etter luft..hehe
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Og dessuten: bra &#229; sjekke damer som r&#248;yker? Nei, fysj. Mange av de jentene jeg har klina med som r&#248;yker, det smaker jo faen meg askebeger. Har mang en gang f&#229;tt avsmak, og trekt meg vekk Heldigvis virker det som at det blir mindre og mindre vanlig at folk r&#248;yker

R&#248;yk er noe av det jeg forbinder med &#229; gi faen. De samme som daglig har i seg grandis, godis og annet dritt. S&#229;nn er iallefall de fleste av de jeg kjenner som r&#248;yker.
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    bolere dårlig helse? hvor da?

syntes det er flere bolere som har meget så god helse jeg! faktiskt bedre enn gjennomsnittsnordmannen og vel så det
    Over tid vil det nok ikke gi deg noen god helse..hehe. Man ser bra ut utad, men innvendig tror jeg kroppen har det verre. Dette kommer selvsagt an på doser, hvor lenge man er på, hva man bruker, alder man begynner i osv osv. Men det blir vel en annen diskusjon igrunn..
    Men sikkert nok av 30åringer som har dårligere helse enn mang en boler...
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    05-2004
    bolere d&#229;rlig helse? hvor da?

syntes det er flere bolere som har meget s&#229; god helse jeg! faktiskt bedre enn gjennomsnittsnordmannen og vel s&#229; det
    Hvis du tror man f&#229;r bedre helse av &#229; bruke steroider er det noen som har lobotomert deg grundig. Selv om en liten andel av de som bruker steroider trener og spiser bra er det ikke dermed sagt at steroider brukt i kroppsbyggersammenheng er helsebringende.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Hvis du tror man f&#229;r bedre helse av &#229; bruke steroider er det noen som har lobotomert deg grundig. Selv om en liten andel av de som bruker steroider trener og spiser bra er det ikke dermed sagt at steroider brukt i kroppsbyggersammenheng er helsebringende.
    seri&#248;se kroppsbyggere har bedre helse enn den generelle ola nordmann slik som alkohol og tobakk brukes i dag samt andre "godsaker" som skal gi rus.

s&#229; om du mener jeg er LOBOTOMERT av den grunn tror jeg du er for stor tillhenger av st&#229;le wattswort eller hva han heter

Den anale hevneren Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    seriøse kroppsbyggere har bedre helse enn den generelle ola nordmann slik som alkohol og tobakk brukes i dag samt andre "godsaker" som skal gi rus.

så om du mener jeg er LOBOTOMERT av den grunn tror jeg du er for stor tillhenger av ståle wattswort eller hva han heter
    Nå har det jo seg faktisk slik at Ola Nordmann er svartmalt så det holder på dette forumet her. Ola Nordmann er faktisk ikke ute hver helg og bruker for det meste ikke tobakk.

En annen ting er jo at helsen til folk faktisk ikke er så ille i dette landet.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    den har ikke v&#230;rt og er ikke men den er p&#229; vei til og bli da vi tar mer og mer av trendene til blandt annet amerikanerene! det har det jo v&#230;rt mye skriverier om

syklistene som ble tatt i tour de france for steroide missbruk har da ikke d&#229;rlig helse?
    jeg oppfordrer ikke til bruk av steroider osv her men blir provosert n&#229;r en kaller meg lobotimert fordi jeg argumenterte med at det er flere "bolere" som har god helse.

jeg sa ikke jeg TRODDE at man fikk god helse av det osv... men at det VAR flere som faktiskt har god helse fordi om dem bruker aas

Ble medlem
    05-2004
    seriøse kroppsbyggere har bedre helse enn den generelle ola nordmann slik som alkohol og tobakk brukes i dag samt andre "godsaker" som skal gi rus.

så om du mener jeg er LOBOTOMERT av den grunn tror jeg du er for stor tillhenger av ståle wattswort eller hva han heter
    Aldri i livet at seriøse byggere som stiller i konkurranser i tunge vektklasser har bedre helse enn "Ola Nordmann". Å tro det er bare naivt. Du får det til å høres ut som om gjennomsnittsnordmannen røyker 20 sig om dagen og drar på rølpefylla hver helg. Det er feil.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    tro hva du vill med la det h&#248;res ut som men fakta er jo den som media ogs&#229; har skrevet om de siste par &#229;ra at vi heller mer og mer til overtids mat osv som er lik matkulturen til blandt annet amerikanerene.

n&#229; var det vell ikke bare snakk om byggere det var snakk om bolere generelt ifra starten av og at syklistene i tour de france har d&#229;rlig helse er vell &#229; ta litt hardt i? aas bruk blandt flere idretter er desverre sv&#230;rt utbredt.

jeg er for s&#229;vitt enig med deg men tror du forst&#229;r litt av hvor jeg vill henn ogs&#229;

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Det er vel bare &#229; ta seg en tur innom en sv&#248;mmehall e.l. &#229; se p&#229; v&#229;re "unge h&#229;p".
    Var p&#229; et badeland i fjor, og ble sjokkert over hvor mange overvektige barn som sprang/vraltet rundt omkring der. Hengemager og bitchtits p&#229; 8&#229;r gamle gutter er ikke noe vakkert syn.

S&#229; at matvanene osv. v&#229;re har blitt d&#229;rligere, er det vel ingen tvil om.
    <3Fitnessfrøken<3

Bronse Member
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Syklister har ikke s&#230;rlig bra helse, nei. De har god utholdenhet, men det er vel det eneste positive... Stort sett er det ikke altfor mange toppidrettsut&#248;vere som har allover god helse.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.