Skal fikse treningsopplegg til dama. Det skal vel hovedsaklig omhandle de tre muskelgruppene nevnt over. Er pluss om dette kan utføres hjemme. Gode svar blir belønnet!
Skal fikse treningsopplegg til dama. Det skal vel hovedsaklig omhandle de tre muskelgruppene nevnt over. Er pluss om dette kan utføres hjemme. Gode svar blir belønnet!

Tung Knebøy!
Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!
Markløft er det eneste som har fungert som bootybuilding for mitt vedkommende i hvertfall. Forøvrig er det vel bare å kjøre henne gjennom et vanlig program, det er jo ingen vits at hun skal ta 600 situps og 1000 utfall og bare det kun fordi hun er jente![]()
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Knebøy, mark og nokon mageøvelser. Med litt oppfinnsomhet går det greit å gjere i heimen. Eg mekket sammen trebingsutstyr til eine eksen min med stoler, ein tuba, to sekker med bøker og ein softbag.
'Feo, Fuerte y Formal'
Fortsatt ingenting som kan gjøres hjemme. Så vidt jeg har fortstått det på henne vil hun bare stramme det hele opp litt, enda jeg mener hun er ganske tight allerede.
Er egentlig ikke annet enn en spinningsykkel og en 10 etasjers trapp som er til disposisjon.
Ettbeinsknebøy og ettbeins markløft kan fint gjøres hjemme med minimalt av utstyr
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Bøy
steg 1. Finn frem ein sekk.
Steg 2. Fyll sekken med stein, poteter, bøker eller lignende.
Steg 3. Ta sekken på dama.
Steg 4. Begynn knebøy.
Mark
Steg 1. Finn frem ein sponplate.
Steg 2. Bor hull i platen.
Steg 3. Ta tau igjennom hullene slik at du har håndtak
Steg 4. Still inn tauet på ønsket høyde
Steg 5. Ligg bøker, stein, vektskiver, potetsekker oppe.
Steg 5. Løft.
'Feo, Fuerte y Formal'
Det er ikke noe som heter å stramme opp. Det er stimuli av muskulatur + nedgang i fettprosent det er snakk om.
Er så ufattelig latterlig med alle jentene som trener med akutt mangel på innsats.
I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.
Det beste "programmet" for disse muskelgruppene for hennes del er nok å gå keto.
http://www.dingsekongen.no
Magen er helt flat, rumpen er som DJ vil at den skal være! Ingenting skal forminskes på noen måte, men om hun absolutt skal trene det, så får hun gjøre det hardere. Men kan man gjøre slikt hjemme? På magen kan man jo ta planke,sideplanke, benhev, sit-ups i alle mulige varinter osv.. Men ræven og lårå blir vel ikke stort hardere av knebøy med egenvekt?
bein
enfots knebøy
utfall (kan legge in varisajon med å bruke benk, knehev, osv)
tåhev
knebøy, med statsisk hold, spensthopp, med vridning/bokseslag til hver side,
rumpe
eselspark
bakspark (plankeliknende stilling, 90 grader bøy i kneet, sparker rett opp)
bekkenhev
mage
situps med vekt bak hodet
planke- planke med armheving, sideplanke, kneløft
magerulle
benhev
Vups