Jeg så den elendige Blade3 filmen igår og det som var mest imponerende var formen til Ryan Reynolds. Ryan Reynolds er jo mest kjent som den tørre legen fra Pizzagjengen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg så den elendige Blade3 filmen igår og det som var mest imponerende var formen til Ryan Reynolds. Ryan Reynolds er jo mest kjent som den tørre legen fra Pizzagjengen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Sånn husker jeg han:
![]()
![]()
Er ikke det han som spilte Van Wilder i den sinnsykt rå komedien?!
Syns filmen hadde noen bra ordvekslinger selv:
Dracula: Are you ready to die Blade?
Blade: I was born ready motherfucker!
Dracula: Motherfucker... I like that.
Dr. Edgar Vance: I am going to start with a few simple questions. Do you know what day it is?
[No answer]
Dr. Edgar Vance: How about politics, do you know who is in the White House right now?
Blade: An asshole!
Hannibal King: You cock-juggling thundercunt!
Hannibal King: Too bad the dog's dick is bigger than yours.
Jarko Grimwood: When the fuck did you see my dick?
Hannibal King: [pointing his chin towards Danica Talos] I was talking to her.
hehe, de var bra ja. tenkte ikke han hadde så veltrent kropp, har vel ligget i hardtrening til filmen..
Opprinnelig skrevet av Tank_Fjell
Oh yes! Spilte Van Vilder i Van vilder
Konge film![]()
...
Van the Man! Akseptabel form det der![]()
Jeg har jo hatt det Mens Health bladet en stund. Trodde aldri det var han.
Imponerende form på karen, husker han som en lang skinny fyr.
SCP

Blade 1 var best !!! Faen så scenen fra disco rocke med musikken !!
Han har jo nesten bedre form i den nye grøsseren amyville terror eller hva den het.
Uteliv, inneliv eller underliv?
bra mage og O.K bryst, men armene var ikke noe å skryte av.![]()
20 år
høyde: 182 cm
vekt : 94 kg
150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
155 kg Smalbenk
170x7 Markløft
170 i Knebøy(tror jeg) :)
sant d, men han trekker nok plenty med damer med den "Brad Pitt-looken"Opprinnelig skrevet av schwarzenegger
Opprinnelig skrevet av Alex_92
Synes Blade 2 var hakket bedre enn eneren jeg. Blade 3 var en skuffelse
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Den er jeg ikke enig iOpprinnelig skrevet av Frode-Falch
![]()
Hehe mulig det.Hver sin smak vet du.
Herregud var bare den første som var bra(hvis man skal si at noen av de filmene var bra).
Jeg synes 1ern var kul og 2ern dritkul, men 3 var bare ræva.
Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.
Enig der ja.Men uansett blir dette som å diskutere musikksmak. Ingen har rett.
![]()
Det var også ett lite innslag med han i det MH bladet som hadde en cover-sak på hvordan man skulle trene som Hollywood folka. Mener det var i juni bladet, men usikker på om det var hovedbladet eller ett spesialblad.
Flere bilder av Ryan fra Blade 3
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Et til
Og enda et
han så jo rimelig ripped og veltrent ut.. for å si det mildt..![]()
Synes det ser ganske tåpelig ut å ha større magemuskler enn brystmuskler men la gå.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
hehe, ikke døm karen utifra et bilde eller to da! Når kommer bildene av deg og dama? Står de til forventningene så skal du få så mye grønn karma at du kommer til så se ut som hulken til sluttOpprinnelig skrevet av vio
![]()
Fyren har en bra action film fysikk. Det ser bra ut for massene, og det er hva som teller.
Flere bilder?
et til
og enda et
Ser veldig bra ut ja. Angående de magemuskelen vs brystmuskler så er det oftest slik at de som trener ut ifra f.eks kampsport eller andre ting som krever at kroppen yter maks får en slik kropp istedet for den fitness/kroppbygger-type kroppen der kassa står mye lengre ut enn magen.
De som greier å kritisere den kroppen der burde se veldig bra ut selv!
(du har bare å poste et bilde av deg vio)
Han minner meg faktisk endel om "stiffler" både stil-/utseendemessig, og med tanke på forandringene fra AP1 til Welcome to the Jungle. Så synest jeg likheten mellom disse to er stor.
har de puttet i seg samme stoffer tro?
det er ikke langt fra drømmekroppen for å si det sånn![]()
Kjipt at man skal beskyldes for å "putte i seg stoffer" hvis man har fått en bedre kropp en de fleste. Hater sånn "muskelbunter" som stapper i seg ting og tang som ikke tror at det er mulig at noen kan få gode resulater uten å stappe i seg "stoffer"...Opprinnelig skrevet av muskelbunt
Hvorfor mistenkeliggjøre sånn...? Det er det samme som å si at Pia Marlen har vært nødt til å stappe i seg stoffer for å komme seg i den formen hun er i.. Kanskje hun har benyttet seg av de samme som Ryan og Stiffler, nemlig HARDT arbeid...
Har ingen nye bilder av meg nei. Ingen der man ser noe. For 15kg siden var jeg så hemningsløst begeistret over å ha gått opp 17kg fra 56kgs-pinglen jeg var at jeg stilte i bar overkropp til enhver anledning. hehe. Kan jo grave frem et bilde fra den tiden, uten at det er noe som helst representativt.. men så får dere heller legge på 15kg selv.
Sist endret av vio; 09-06-05 kl 13:22
Ta noen nye bilder da vel!Dere holder forresten i hånda, ikke at det er noe galt i det.
![]()
Hvis du mener at de har tilgang til "verdens beste" trenere, utstyr, har råd til å spise alt det som trengs, får laget alt av mat til ethvert tidspunkt, vitaminer, kosttilskudd osv osv. - så ja - tror nok de putter i seg de samme stoffene. Tror nok at de fleste her inne hadde klart å sett ut som Ryan Reynolds - Seann William Scott hvis de kunne sette av ca 3 mnd til kun trening og kosthold med alle de hjelpemidlene jeg nevnte over. Jeg vil være litt forsiktig å slenge rundt meg med "jukse" anklager bare fordi noen ser bra ut, øker i volum eller styrke.Opprinnelig skrevet av muskelbunt
Det var My 2 cents![]()
Seriøst vio, legg ut noen nye bilder av deg. For alt vi vet så er det neste 15kg du har lagt på deg reint fett! I hvert fall inntil det motsatte er bevist! mushromOpprinnelig skrevet av vio
Håper du er mer heterofil enn den buksa derOpprinnelig skrevet av vio
![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
hehe. Foretrekker italienske designerklær. Mest John Galliano og Dior nå. Tidvis Dolce & Gabbana.Opprinnelig skrevet av Coleman
Holder gamlingen i hånden fordi han er for senil og sløv til å vite at han skal stå i ro foran kamera.
Og fett er det ikke nei. Har selvsagt lagt på meg en del fett, men har også økt 50% i alle løft siden dengang. Propellen sa det vel "Vio er et monster".![]()
Legg ut noen bilder av monsteret da.![]()
Har ingen bilder. Har ikke fotografiapparat eller scanner. Og ikke orker jeg oppsøke det heller. Posering er ikke min ting. Jeg tenker bare 1RM benkpress.
Fresh bukse hvis du foretrekker playboy-deløxe stilen, selv om det ikke matcher helt bar-overkropp. Dsquared knuser jo disse merkene du liker
Hvis du absolutt ikke klarer å ta bilder, får du tilkalle propellen så han kan beskrive hvor enorm du egentlig er!?!
Hva med verdens beste leger?Opprinnelig skrevet av Hollywood
Steroider og slikt er jo tilskudd det også. Hvorfor skulle Hollywood nøye seg med det nest beste når de har råd til og tilgang på det aller beste? Dette er folk som bruker kirurgi og silikon i store mengder, så jeg tviler på at det er moralen og tanken om juks som skulle stoppe dem.