Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: Ryggprogram på Iform.no

Medlem
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26

Ryggprogram på Iform.no

Nå nylig dukket det opp ett treningsprogram for rygg på iform. Jeg tenkte jeg ville teste dette programmet, men lurer på hva dere her på forumet har noen synspunkter på det... er det noe tess ?

http://php.iform.no/pub/art.php?id=410
    coffee::

Pump-A-Holic Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    satan, det der fikk jeg lyst til å teste! jobber fælt med rygg om dagen og har grei fremgang, men det er alltid moro å prøve nye programmer!
    push harder - lift more

Medlem
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Viper[o]
    satan, det der fikk jeg lyst til å teste! jobber fælt med rygg om dagen og har grei fremgang, men det er alltid moro å prøve nye programmer!
    Helt enig.. forandring fryder innenfor programmene... Testet dette programmet på trening i dag og digget den hantleroing på 30graders benk. Sykt bra! Men jeg er skeptisk til selve programmet ettersom det ikke inneholder markløft.. og hvor trener man korsryggen ?

Medlem Nebula sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    interessant lesning det der ja. Istedenfor den 30° roingen, kjører jeg med stang foroverbøyd. Da kjennes det godt i korsryggen. Men det er jo en helt statisk posisjon for korsryggen (heter det ikke statisk da?). Men kan ikke skjønne at et par rygghev skulle skade å gjøres i tillegg til dette da. Kjører selv ca 11 sett på ryggen......

Medlem
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nebula
    interessant lesning det der ja. Istedenfor den 30° roingen, kjører jeg med stang foroverbøyd. Da kjennes det godt i korsryggen. Men det er jo en helt statisk posisjon for korsryggen (heter det ikke statisk da?). Men kan ikke skjønne at et par rygghev skulle skade å gjøres i tillegg til dette da. Kjører selv ca 11 sett på ryggen......
    Jeg likte den veldig godt pga. det nærmest er umulig å "jukse". Jeg har en tendens til å "nappe" opp stanga på stående roing.

Medlem Nebula sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av ScorpioN
    Jeg likte den veldig godt pga. det nærmest er umulig å "jukse". Jeg har en tendens til å "nappe" opp stanga på stående roing.
    Ja det har de fleste, noe de også nevner i artikkelen. Men selv RC napper rimelig bra når han tar den øvelsen da

Lignende tråder

1. eksplosivitetstrening
    By boXer in forum Hall of Fame
    Svar: 49
    Nyeste innlegg: 05-02-12, 16:58
  2. Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk
    By ambiguous in forum Trening
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 15-02-05, 09:49
  3. Tomt, må ha nytt!
    By Calibra in forum Kosttilskudd
    Svar: 86