Viser resultatene 1 til 21 av 21

Tråd: Rykninger i armer og føtter!

rompis illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25

Rykninger i armer og føtter!

Hei på dere folkens

Er det flere enn meg som sliter med til dels kraftige rykninger i armene og føttene? (Egentlig er det ikke jeg som sliter med dette, det er tross alt dama som nesten har fått blåøye et par ganger...)

Jeg merker ikke noe til det selv, men det virker som jeg slår og sparker ganske hardt. En gang fikk jeg rykning i armen, og slo hardt inn i veggen. Da våkna jeg, og forstod ikke hvorfor jeg hadde så vondt i hånda. Ganske ille med andre ord!

Første jeg tenkte på da jeg fikk høre at jeg har slike rykninger, var å kjøre på med magnesium før jeg la meg, men det hjalp ikke. Nå bruker jeg ZMA hver kveld og jeg er like voldelig..

Noen som har samme erfaringer og/eller har noen bra forslag?

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    har noen slike rykninger selv, ikke i fullt så ille grad, men er rykninger i hele kroppen, i form av armer, ben og rygg.. vet ikke om det er en type spasmer eller no slikt, eller eplepsi.. men er utrolig plagsomt.. merker at de gangene jeg har det, er jeg utrolig sliten psykisk sett.. så, er det noe du har i baktankene som er plagsomt/slitsomt eller som sliter litt på tilværelsen din? som en byrde eller no? skal ikke tvinge frem hva det eventuelt er, om det er no, så holder med et JA eller NEI
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Hehe, nei. Merker ikke noe når jeg våkner, og har ikke noen "byrder", heldig som jeg er

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    det er jo bra det da

hmmm, kan jo kanskje være en mild versjon av eplepsi anfall da.. avtal en time hos Ms.Luigi og ta en tur innom Dr.Mario... Ri en Yoshi inn, er ikke sikkert det er så dumt å følge det opp hvis det skulle vise seg å være no liksom..
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Luigi? Mario? Er det familien til Super Mario eller kødder du nå?

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    hehe, var bare tull med navnene på dr.mario og slikt.. men kom deg til en lege og sjekk det opp.... sikkert ikke dumt og er du snill, så kanskje du får en kjærlighet på pinne når du er ferdig =)
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Var hos lege idag, skulle kanskje ha nevnt det. Får begynne å sove med puter rundt armene framover..

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    man får jo tak i sånne svømmeputer til gamle mennesker, ta de og sov som om du var en mennskelig fender =p

hadde sikkert ikke vært dumt å nevnt det for legen da du var der i dag....
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

sup brah Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Merker det der mange ganger jeg også, spesielt hvis jeg tar ettermiddagshvil. Rykker som regel til i hele kroppen
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

under construction GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    hmm... har et slikt fenomen jeg også! kølla er stiv hver mårra og det rykker litt i den av og til! har hørt det kalles mårrabrød men er ikke sikker jeg på hva det er...
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Ja, hvis du tenker på den rykningen man får RETT før (eller etter?) man sovner? Har den også jeg, men det er ikke akkurat det jeg mener nå. Slår og sparker litt her og der. Armen strekkes opp i lufta og slippes plutselig rett i trynet på dama f.eks.. Hehehe.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    I blame television!
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Gold Member Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Er du stresset om dagen?

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Litt usikker på om du spør meg eller Carlsentassen nå siden han virker litt adhd, men jeg er ihvertfall veldig sjeldent stressa. Tror neppe det har noe med psyken å gjøre disse rykningene, tror det kan han noe med trening og/eller kostholdet.. Mest sannsynlig treningen da jeg spiser rimelig bra.

Gold Member Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Trener du hardt? Har du hatt disse rykningsepisodene når du har treningsfri, eller får du det uansett?

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Liker å tro jeg trener hardt ihvertfall.. TROR det blir mindre av det med treningsfri, har ikke så ofte totalt treningsfri men innbiller meg det. Har ikke hørt noen klager når jeg har hatt det ihvertfall. Derfor jeg tror det er pga treningen, og skulle så gjerne blitt kvitt det (Uten å slutte å trene, selvfølgelig! )

Silver Member Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    den rykningen man får når man er på tur til å sove har ikke noe med mangel av noe slag. det er psykisk. (som kan komme av mangel/for mye av noe forsovidt)

i bunn og grunn sovner ikke kroppen og hjernen likt, og da kommer denne reaksjonen. kommer av stress.
    You are hotter than 92% of men on this site!

Tre-stjerners bruker
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Hadde dette veldig for ett års tid siden, da slo jeg i alle kanter i kraftige rykk. Hvis jeg sov i bilen i lunsjpausen så våknet jeg ofte av at jeg klinte armen inn i døra. Madammen fikk seg også ett par slag i ansiktet om natta hehe.

Aner ikke hvorfor det kom, og hvorfor det forsvant...

Erigert brukertittel LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003

Superior newbie
    Ble medlem
    02-2005
    god unnskyldning for å jule opp kona gutter!

Bronse Member mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29

:p

Har jeg vært på fylla og sitter å slapper av en søndag så hender det jeg får slike rykninger selv. Noen ganger rykker det i øyelokket, andre ganger i en fing ikke minst i hamstringsen.. Det kommer i rykk og napp, intenvallene og intensiteten varierer. Tror det har noe med at hjernen har ikke helt kontroll på hva signaler den sender til musklene alltid
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.