Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: RYP , for store forhåpninger?

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006

RYP , for store forhåpninger?

God dag.

Jeg kjører selv ikke ryp men har merket at flere på senteret jeg trener på bruker dette programmet.. Det jeg lurer på er hva dere andre mener om dette programmet.

Jeg har prøvd det en gang før helt i starten når jeg trente, å syns det var helt greit men følte ikke at musklene fikk skikkelig juling.

Tastet nå inn vektene jeg tar og tn.no regner ut hva jeg skal klare å ta om 6 uker, noe som slår meg er at det er en ekstrem økning fra det du taster inn på 10rep som du klarer greit til det de mener du ska klare på 5 rep etter 6 uker..

Hvis en person akuratt har begynt å trent kan jeg skjønne at en sånn fremgang er realistisk, men for de som allerede har trent å bygd opp litt styrke så virker dette helt rart... hva mener dere?

gå inn her å sett inn deres vekt på øvelser å se hva dere skal klare etter 6 uker så skjønner dere hva jeg mener .
    http://www.tn.no/assets/kalkulator/ryp_tabell_grunn.asp

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ja jeg og har sett at det er en crazy økning på vektene. Har selv ikke prøvd programmet, men tror det er like godt som hvilke som helst program. Man må bare gutse på og se hva som skjer.

Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Ja jeg og har sett at det er en crazy økning på vektene. Har selv ikke prøvd programmet, men tror det er like godt som hvilke som helst program. Man må bare gutse på og se hva som skjer.
    jepp, jeg tror det er et veldig bra nybegynner program, de har en liten pdf bok som forklarer om kosthold osv , så det er en enkel og grei måte å begynne å trene å komme i form på, morsomt å se resultatene av de konkuransene demmers.

eneste jeg reagerte på er dette med vekt økningen i øvelsene, jeg tvile på at jeg hadde kommet til å klart den økningen der,

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    syns det såg ut som mye økning ja. nesten så jeg fikk lyst å prøve for å se om det faktisk går

Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Royb Vis post
    syns det såg ut som mye økning ja. nesten så jeg fikk lyst å prøve for å se om det faktisk går
    men det sier seg egentlig selv, en person som akuratt har begynt å trent å drar 70 i mark kan nok klare feks 110 om 6 uker, men en person som løfter 200 i mark klarer neppe å oppna en like stor økning i prosent på samme tids periode..
    i så fall hadde jeg kommet til å brukt det programmet hele tiden

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Jeg kjørte en runde RYP i fjor sommer og hadde veldig fin økning av det. Klarte meg tilogmed første dagen i uke 6 mener jeg å huske.
    Startet opp med grunnprogrammet igjen nå forrige uke og er veldig spent på hvordan det kommer til å gå..skal lande på noen hinsides vekter i følge kalkuleringen..tipper jeg holder itl kanskje starten av uke 5 ...hehe
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Jeg kjørte en runde RYP i fjor sommer og hadde veldig fin økning av det. Klarte meg tilogmed første dagen i uke 6 mener jeg å huske.
    Startet opp med grunnprogrammet igjen nå forrige uke og er veldig spent på hvordan det kommer til å gå..skal lande på noen hinsides vekter i følge kalkuleringen..tipper jeg holder itl kanskje starten av uke 5 ...hehe
    informer om hvordan det går da
    skrev du inn 10 rep max altså det tyngste du klarer eller 10 rep du klarer lett?

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av v-man Vis post
    informer om hvordan det går da
    skrev du inn 10 rep max altså det tyngste du klarer eller 10 rep du klarer lett?
    Jepp jeg fører jo logg også men kan skrive her mot slutten også

jeg fylte inn litt lettere enn 10 rep maks...også

men tenkte å teste med benkpress fremfor skråbenk denne gangen..
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Medlem
    Ble medlem
    01-2006
    har prøvd det og jeg stangerte. Skal ta ryp ektrem musklen vekst programmet nå snart.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.