Som tittelen sier, hvor ofte kan man trene ryp? trodde først det var annenhver dag, men hører om folk som kjører 6 ganger i uken.. erfaringer noen?
Som tittelen sier, hvor ofte kan man trene ryp? trodde først det var annenhver dag, men hører om folk som kjører 6 ganger i uken.. erfaringer noen?
skal du følge det grunnleggende programmet er det 3 ganger i uka.
Ekstrem forbrenning er vel 6 ganger ettersom man skal ha en dag med cardio imellom
Have a good one :)
Forklar litt mer spesifikt hva du egentlig lurer på...Opprinnelig skrevet av Alexk
Hvor ofte? Snakker vi intensitet? Treningstid? Treningsdager?
Generelt om du mener dager, så fullkropp 3 ganger i uken. Ta deg en joik![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Mener hvor ofte (dager) kan man trene RYP, og det er selvfølgelig en 3 splitt fullkropp, det er det programmet går ut påOpprinnelig skrevet av QuizMaster
![]()
Om du snakker om treningen med vekter så vil jeg generelt si annenhver dag. De som har flere treningsøkter deler ofte én dags trening i to. De tar f.eks. bryst, rygg og skuldre om morgenen, for så å ta bein og armer om kvelden. Trening hver 36. time går også an; her trener man mandag morgen, tirsdags kveld, torsdag morgen, fredag kveld osv osv. Dette er uansett for de som har litt mer erfaring og som kjenner kroppen sin godt. Høyere treningsfrekvens gir ofte en større sjanse for overtrening. Én treningsøkt som varer i mindre enn én time (annenhver dag) burde være godt nok for de fleste. Jeg tror at jeg heller ville konsentrert meg om å forbedre andre deler av trenings- og kostholdsopplegget mitt før jeg begynte med dette.Opprinnelig skrevet av Alexk
Har trent i 4 år da, og har vært overtrent noenganger, så veit hvor grensa går, får nok bare prøve ut litt.. kunne jo trent 4 dager i uken, mandag, onsdag,fredag,søndagOpprinnelig skrevet av Sorin
Har du trent igjennom noen sykluser med RYP/HST fra før?Opprinnelig skrevet av Alexk
Nei har ikke det.Derfor er jeg litt skeptisk til og begynne. vil ikke kaste bort 13 uker heller..Opprinnelig skrevet av Sorin
Om du ikke har noen svake punkt du vil fokusere særlig på, så ville jeg satt i gang med en helt standard versjon av grunnprogrammet. Diverse optimalisering basert på erfaringene etter det første programmet kan du gjøre på neste syklus. Ellers vil jeg anbefale å ikke skryte på deg mer enn du klarer når du skal taste inn din 10rm i kalkulatoren. Jeg syns faktisk at du bør trekke fra minst 10% på dine 10rm. De fleste vil ha flust med fremgang på dette programmet selv om de trener et godt stykke unna failure.Opprinnelig skrevet av Alexk
Kaste bort 13 uker? Skal du melde deg på konkurransen?
Kommer ikke til og melde meg på konkurransen nei..
Gleder meg til og komme igang skikkelig!![]()