Noen som har en kort sammenfatning av doggcrap opplegget? Altså, en punktlig og kort beskrivelse av opplegget.
Noen som har en kort sammenfatning av doggcrap opplegget? Altså, en punktlig og kort beskrivelse av opplegget.
Har du søkt litt rundt? Er garantert noe her.
-Kanskje Iform også..?
SCP
Sjekk linken stripie la ut i "DC stickyene på IM forumet".
Finnes det ikke en Doggcrap side eller et Doggcrap forum en eller annen plass da?
Kunne tenkt meg å fått den urlen selv. Trenger noe nytt lesestoff.
Hvis du sender UpandComming på www.treningsforum.no en PM, får du nok alle de åpne forumene av han. Han er trainee så har nok all den infoenOpprinnelig skrevet av MrMuscle
Den er god, har gjort det nå.
Jeg letter ikke etter en Doggcrapp artikkel som tar får seg hele teorien og oppsettet punkt for punkt... Ønsker bare en kort sammenfatning, trenger ikke vite hvorfor det og det er bra osv osv.
Opprinnelig skrevet av Big Boy
Egentlig ikke så mye på iform..![]()
God, the greatest mack of them all
©
Break out of your comfort zone!
Veldig vanskelig å gi, men kan prøve en liten en:Opprinnelig skrevet av Krushkarkas
TRENING:
-de fleste trener mandag-onsdag-fredag, oftere anbefales ikke, kun en bitteliten prosentdel av en befolkning kan tåle mer.
-kroppen splittes i to (bryst, skuldre, triceps, ryggbredde, ryggtykkelse) (biceps, underarmer, legger, hamstring, quadriceps).
-ETT sett pr muskel pr trening (noen FÅ unntak, krever litt detaljkunnskap om programmet for å vite når unntak kommer inn)
-En rotasjon av seks forskjellige økter, tre på hver splitt, utføres i løpet av en toukersperiode. Annenhver splitt annenhver gang, logisk nok.
-Du må slå resultatet ditt fra den forrige øvelsen hver gang, ellers så må du bytte ut øvelsen med en annen (som treffer samme muskel, logisk nok).
-Morning cardio 0-6 dager i uken, kommer an på hva dine mål er.
KOSTHOLD:
-4.4g protein pr kg kroppsvekt
-Protein/fett eller protein/karbs-måltider, ikke bland disse.
-Plenty med grønn te
-Karbkutt etter et visst tidspunkt, i snitt klokken 18
Kunne sikkert ha kommet med ganske mange flere punkter, men dette er det jeg kom på. Har helt sikkert glemt noe veldig viktig.
MEN, for å gjøre ting ganske klart - du bør i det minste lese oversettelsen min for å se helheten i det, anbefaler generelt å lese alt du kommer over om programmet.
Heroes come, heroes go, but demons are forever!
Kan slenge med at alle set skal være to siffret tall, uten om markløft..
Trege negativer, alltid kontroller vektene, nesten alle set til failure..
God, the greatest mack of them all
©
Break out of your comfort zone!