Hva er DINE stats?
Hva er DINE stats?
Jeg våger faktisk ikke undersøke!
Etter albuen min gikk til helvete har jeg mistet 3kg kroppsvekt, og jeg er hysterisk redd for at jeg har mistet på brystet, så jeg vil ikke se.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Sist endret av wannabeROCKY; 13-02-05 kl 23:07
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Kanskje jeg overdriver litt...... Men feit er jeg ikke.
![]()
![]()
(det er ikke meg på bildet. Se "profil schakver")
89kg, litt småfeit, men still going strongerog ned i prosent..
Tennis, fotball, basket need one ball..
Rallying needs two...
Hmmm... Bulker allesammen eller?? Noen som har begynt på deffen?
Kjipt... Hva har skjedd med albuen din da?Opprinnelig skrevet av vio
90 blanke kilo på morningen i dag , har tenkt å miste noen kilo nå framover.
93 kg nå... ligger et par hundre kalorier under normalen.. gjort det i 1 måned nå, og gått ned 2 kg... Skal bygge meg fram mot sommeren, så spiser veldig mye proteiner. Driver egnetlig bare å tester kroppen min nå... Begynne rpå nytt treningsprogram fra neste mandag.
Tok 46kg manualene i brystpress på torsdag!![]()
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
Vekt: 108 kg
Armer: 51,3 cm
Bryst: 129,7cm
Midje: 93,9 cm
Lår: 76,8 cm
Legger: 49,5 cm
I kill for money, but you are my friend - so I kill you for nothing!

Blautfeit og kefirblå.
97kg, 190 cm høy. Vet ikke fettprosent, men innbiller meg at den er på 15.
Andre spørsmål???
187cm og 100kg. Småfeit men slankere enn i fjor. Fram mot sommeren kan jeg godt tenke meg å ta av (maks) 5 kg. Vil jo ikke miste bilringen helt heller!
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
bleik, feit og tynn rundt armer og lår...har verken målband eller vekt og glad er jeg for det!
Rev en sene i venstre albue på 10x130 i benk.Opprinnelig skrevet av steinmm
Rev AV en sene ?
Nei, det var vel noe rart som hendte der.Opprinnelig skrevet av NK
Var i toppform og løftet tyngre enn noen gang. Så tok jeg en serie benk, hadde litt smerter etter tørre ledd osv, men ikke så mye at det var plagsomt. Ingenting gikk egentlig galt i løpet av serien heller.
Så straks jeg satt fra meg vekten, kom et vepsestikk i albuen, og alt ble veldig varmt. Etter noen sekunder kunne jeg ikke bøye armen. Var som om jeg stod og holdt 100kg. Umulig å bøye. Det gikk vekk i løpet av dagen, og etter har jeg hatt masse rare ting der. Ikke så mye smerte, egentlig, men jeg kan bevege senen på innsiden av albuen rundt. Plonke på den som en løs gitarstreng. Og leddet lager et sinnrikt utvalg av lyder om jeg beveger det på bestemte måter.
Opprinnelig skrevet av vio
Whoa! Har du vært til lege/fysio? Tror det kan være lurt..
bump
Stats?
91 kg, 178 høy, rundt 13-14%, skulle fått nobels fredspris.
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
One lean, mean muscle machine....
SCP![]()
100kg hvorav sikkert 20 av dem er fett