Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: Sats Asker

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24

Sats Asker

Jeg begynner å trenge noen å trene med, og jeg trener på SATS Asker mandag, tirsdag, torsdag og fredag..

tider på dagen varrierer litt, men er som regel fra 1530 og utover på kvelden jeg trener.. så gjerne si ifra her om det er noen som trener på SATS Asker som også trenger en å trene med... begynner å li lei av å trene alene og får ikke ytet så mye som jeg ville kunne ha gjort om jeg hadde noen å trene med som presset meg osv osv
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Psychosocial Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Carlsentassen Vis post
    Jeg begynner å trenge noen å trene med, og jeg trener på SATS Asker mandag, tirsdag, torsdag og fredag..

tider på dagen varrierer litt, men er som regel fra 1530 og utover på kvelden jeg trener.. så gjerne si ifra her om det er noen som trener på SATS Asker som også trenger en å trene med... begynner å li lei av å trene alene og får ikke ytet så mye som jeg ville kunne ha gjort om jeg hadde noen å trene med som presset meg osv osv
    Jeg kan andbefale PT, har hørt rykter om at det snart muligens skal begynne en ny PT der som er meget dyktig... :P
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Rå som få! adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Jeg kan andbefale PT, har hørt rykter om at det snart muligens skal begynne en ny PT der som er meget dyktig... :P
    Han har i allefall råd til det
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    fjott =p

hehe
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    da får jeg vel misbruke deg litt da Fredrik ^^ hehe

ingen andre som trener på SATS Asker som trenger treningskompis?
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.