Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Scheuermann's kyphosis

Medlem
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    29

Scheuermann's kyphosis

jeg har Scheuermann's kyphosis , et heller stygt ryggproblemer
    lurte på om noen har det samme eller tips om hvordan jeg kan trene for bedre smidigheten og styrken i ryggen?

Medlem
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    29
    jeg har også Scoliosis

Bronse Member D.O.G. sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Eg ekje arabårr, eg e fra Haugesund.... så an sa sailer boy'en..
    Alder
    30
    Har oxo scheuermanns, såpass har jeg fått med meg. Men kyphosis?? aner ikke, men hvis det er det fulle navnet har jeg sikkert det oxo..

Har egentlig ikke trent spesielt på noe, men ryggen har blitt betraktelig bedre etter jeg begynte å trene. Den ble også noe bedre med årene, før jeg begynt å trene lixom. Sleit ganske bra fra jeg var 17-22.. er nå 24.. Har oxo schlatters i knærne. Men det forsvant 95% til jeg var 18. Er fremdeles små øm på venstre kne, men det er til å leve med..

Har holdt meg unna markløft og kjører knebøy bare i smith. DÅRLIG erfaring med løs stang på knebøy. Endte opp med å krype rundt på gulvet i 2 uker samt 6-8 turer til kiropraktor pga en eneste trening.. Kiropraktor gjør forresten underverker!!!
    Hvor gammel er du??

Medlem
    Ble medlem
    04-2005
    Alder
    29
    okey,jeg fyller 22år neste mnd
    slet jævli med smerter og stivhet før men blitt litt bedre dem siste årene,viktig å trene riktig tror jeg og droppe enkelte øvelser,lett å trene feil når man er bøyd i ryggen..tror jeg er nærmere 70grader skjev eller hva det var,husker ikke.har vært på Sophies Minde

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.