Schiek 1200 power lifting hooks
Noen som har erfaring med disse? Fungerer de bra på markløft, eller er de mest egnet til ting som ikke er så heavy?
![]()
Schiek 1200 power lifting hooks
Noen som har erfaring med disse? Fungerer de bra på markløft, eller er de mest egnet til ting som ikke er så heavy?
![]()
Personlig ville jeg ikke brukt de på markløft. Slike kroker er ok for å få bedre kontakt med ryggen på diverse nedtrekk og ro øvelser ved å ta vekk fokus på grep. På den måten redusere bruken av biceps og andre hjelpemuskler. Jeg kan ikke engang forestille meg å løfte tommeløst grep på markløft.
Jeg hadde slike en gang. De er ubrukelige. Gav dem bort til en kompis som er lam i ene armen. Nå kan han endelig bære sine egne kofferter.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
kjøpte noe sånne lifting hoks jeg også en gang i tia.. mulig de ligger runt her ett sted.. de som vil kan komme å hente de gratis for å si det slik.. kan faen ikke ha noe mere metall mellom hånda og stanga, helt forbanna pain og ubrukelig.. magnesium er alt en trenger for å få grep.. jeg har i allefall testa det meste og kommer alltid tilbake til magnesiumen
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
power lifting hooks? WTF? For noen jålete greier...
Kan tenke meg de er veldig gode å ta på pulleymaskinen der jeg trener. Grepet er ekstremt slitt og stort sett fettete av gammel talg og svette.
Cablecross du mener?
Åja, kaller det sittende roing vi!
Har hatt sånne for noen år siden , synes de er konge på ryggøvelser om man har problemer å få kongekontakten.
Jeg driter ihvertfall i at de store guttene som deviant ser ned på meg og tenker jålegutt bare fordi jeg ikke tilhører krittgjengen![]()