Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Se hit litt da folkens!

Kliss nytt medlem JustME sin avatar
    Ble medlem
    10-2004

Se hit litt da folkens!

Hey hey folks!
    Jeg har nå trent vekter siden begynnelsen av 10 klasse, d vil si 15-16 års alderen, det er ca 2 år siden jeg begynnte å trene skikkelig seriøst, det vil si for meg 6 dager i uken, 2 med kampsport og 4 med vekter. Jeg er 21 år gammel nå forresten!
    Problemet mitt er egentlig at jeg aldri blir rippet! Blir sterkere og øker i vekter får bedre kondisjon osv, men får ikke definerte musker...
    Så jeg lurte på om jeg skulle prøve en kur med Anevar, får å se om jeg blir bedre rippet, ikke for å fortsette å gå på dette, men å få prøvd ut liksom,
    noen som har lyst å dele noen meninger, evt tips og råd?

justme

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Du vet at anavar er et anabolt steroid?

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    diskusjoner anngående steroider og bruk av diverse suplementer er ikke lov på dette forumet så det er meget mulig denne tråden blir stengt men for og svare på spørsmålet ditt...NEI du vil ikke begynne med bruk av noe slikt.
    av mange grunner. den ene er faktisk at du spør her om du skal bruke anavar til en deff...
    er ikke flåkjefta heller rask og direkte i besvarelsen. ta heller og les litt her hvordan en deff virkelig skal gjennomføres.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Ble medlem
    10-2004
    Okei, var faktisk ikke klar over at det var anabol-steroid. klagde litt til en kar på trening-senteret, og han sa jeg kunne prøve det...
    Men noen som kan gi noen gode råd og tips om å bli mere rippet, føler jeg har prøvd d meste, creatin osv...

justme

Telepathic Overlord of 8. Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    En god diett er det som skal til for å deg rippa, ingenting annet. Og kanskje litt kardio

Ble medlem
    10-2004
    kardio får jeg mere en nok av, av de 4 dagene jeg trener vekter har jeg 2 bein/mage økter, og da jogger jeg i 40 min hver gang + mma treningen som kommer i tillegg når jeg trener kampsport... er verre med kostholdet, prøver å spise så sundt som mulig, ikke smør, ikke saus, mye protein osv men men, takk for svar

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    du har prøvd og deffe med kreatin? monohydrat var det første som slo meg men håper ikke dette er tilfelle...?

Ble medlem
    10-2004
    hei fitnessfrosk! ja har prøvd å deffe med creatin, monohydrat ? har ikke så mye peiling på slike ting, trener bare jeg! men ja, gjekk ned mange kilo i fjor, fra 93-74 fra jan-juli... da trente jeg kardio anver dag, og vekter anver. men ble ikke rippet, bare mye slankere, så er ganske frustrerende, ligger på 79-81 nå...

justme

Silver Member - III
    Ble medlem
    03-2004
    vel du kan ikke deffe med kreatin monohydrat ettersom denne er væskereterende.

men hva er høyden din da? og BF%?

uansett...for og få til en skikkelig deff er det mye strict arbeid som må legges ned og det er en del småtriks og ting som må tilføyes. du bør ta deg en grundig research her på forumet. søk som bare juling og let rundt på kosthold delen og liknende.

Ble medlem
    10-2004
    oki takk takk, er 177 høy... er 79 kg nå. jeg klarer altid å få meg ned i vekt... med er bare en problem å bli rippet å gå definerte muskler... blir mere krafig på en måte...

Justme

Administrator Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Hei.

De anavar-tankene kan du legge på hylla med en gang. (Fy-fy her på forumet også forresten.) Pakk heller på deg mer masse nå, og så kan du heller prøve deg på en liten deff til neeeste sommer.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.