+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: se på denne splitten

Kliss nytt medlem TRAPEZIUS is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2002

se på denne splitten

kan dere si hva dere synes om denne splitten...kun seriøse svar.

Søn:Biceps,underarmer og rygg

Man:Bryst, triceps

Tir: Fri fra vekter men kickboxing om kvelden

Ons:Lår, legger

Tor:skuldre, trapz og kickboxing om kvelden

Fre:fri

Lør:fri

på forhånd takk :P
    trening er ikke en hobby, men en livsstil!

Superior newbie bruker slettet Ukjent bruker
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    26

splitten din

ser bra ut, men ikke slit deg ut på kickboxingen. Jeg vet ikke om du trenger å trene underarmer så mye siden de brukes på så mange andre øvelser, særlig biceps, men det er opp til deg.

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Skuldre og boxing på samme dagen? ikke bra. Skuldrene får helevetes mye juling av boksing.Atskillig mer en underarmene.Ville lagt om sånn at du fikk litt mer hvile mellom boxetreninga og skuldertreninga.

Men dette kan sikkert Boxer mest om her.
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hei!

Hvis ikke du har en ekstremt bra utviklet rygg og elendige biceps, så ser den søndagstreningen lite bra ut. Hvis jeg forstår deg riktig da, at du trener biceps, så underarmer og avslutter med rygg.

Grunnen til at ofte mange sliter med ryggutviklingen er at bicepsen og underarmene "gir" seg(utmattet) før ryggen blir utmattet. Dette er pga at armene er det svake leddet i flerleddsøvelser(for de fleste)!

Uansett ville jeg aldri sliti ut armene før ryggen, ingen som ville trent triceps før bryst!

mvh

HIT

Medlem Number1 er beryktet på disse kanter
    Ble medlem
    03-2002
    Jeg ville flyttet bryst eller rygg til en annen dag.

Dersom det er tung rygg du kjører (markløft osv.) på ryggøkta er det ikke videre smart å trene tung benkpress (?) dagen etter!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Slankemetoden PLUSS
    By Wannabe in forum Kosthold
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 29-08-05, 20:29
  2. Spisedag
    By Guardian in forum Kosthold
    Svar: 7
    Nyeste innlegg: 30-04-05, 10:27
  3. Solarium
    By darp in forum Trening