Hmm....spent å se om jeg får til dette nå![]()
http://www.kalibergym.no/seminar17okt.shtml
Hmm....spent å se om jeg får til dette nå![]()
http://www.kalibergym.no/seminar17okt.shtml
Kul igjen..
:'( Hadde jeg vært i trondheim.. Skal faktisk mest sans. opp 3-4 dager derpå..
Kommer antagelig.. ( hvis jeg finner kaliber, mener jeg skjønner kartet på siden)
Noen utenom Poo og meg som var der?
Synes det var greit, selv om det var veldig basic. Greit å høre litt fra andre også og ikke bare lese om ting her på nettet..
Jeg var bil-løs så kom meg ikke dit, dessverre
Fortell altvær så sniiiiillll*blunkeblunke*
Kul igjen..
derfor det ikke var noen søte jenter derOpprinnelig skrevet av Cordura
( eller d var jo det da)
kort oppsumert: spis protein, karbohydrater og fett.. ta vitamintilskudd og for all del produkter fra PF.. og glutaminet deres av vistnok helt fantastisk utrolig.
Jeg og en kamerat var der..
Legger ved to litt uklare bilder tatt med mobil..
Sist endret av Pondus; 17-10-05 kl 21:04
Spinkle armer, tynne bein og en diger mage... Det tar tid å bygge opp en slik kropp!
husker ikke hvem som satt der , jeg satt bak inclinebenken på siden av poo på en barstol..Opprinnelig skrevet av Pondus
Jøss, ser ut som de hadde med nok av PF produkter der.
Da Tommi var i ålesund hadde han ikke med seg noe som helst og nevnte såvidt proteinfabrikken utenom at han sa han samarbeidet med dem. Greit seminar. Kult å høre om hvordan det var da han skulle debutere på scena og hvordan han har kommet dit han er i livet og slikt. Mye bra om kosthold også.
Kaliber har jo en del PF pulver i sjappa si ...Opprinnelig skrevet av diste
"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us.... they can't get away this time" Lewis B. "Chesty" Puller.
Var også innom å hørte på..
Var en smule for mye reklame for PF sine produkter, men skuta ble styrt i andre retninger etterhvert mot rimelige basice kunnskaper om kosthold.
Morsomt å få sett figura, selv om jeg måtte dra før showet var slutt.
I'm blue baby
//Kaliber Gym