Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: senebetennelse

Medlem
    Ble medlem
    05-2004

senebetennelse

Er det mulig å trene av seg en senebetennelse over tid dersom man trener aktivt og forsiktig?

Har ikke konstant senesmerter i skuldrene, men bare ved tung belastning. Da kan smertene vare i noen uker

Hetromeno! metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Du er sikker på at det er senehinnebetennelse og ikke noe mer alvorlig?

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    sikkert noe i klem i skuldrene, rotatorcuff problemer..

AKA Gullfisken Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Høres ut som "senebetennelsen"/overbelastningen jeg slet med i den ene skulderen i bortimot ett år. Den var rimelig selvforskyldt i utgangspunktet, ettersom jeg også fikk vondt i skulderen akkurat som deg men bare kjørte på. Når det så ble FOR vondt dro jeg til legen, satt kortison og spiste voltaren helt uten resultat. Først når jeg tok fullstendig treningsfri en måned eller to, kun avløst av harmløs tøying et par ganger om dagen, ble skuldra bedre. Etter dette begynte jeg å trene veldig forsiktig (på alle øvelser hvor skuldre inngår, direkte eller indirekte (dvs hele overkroppen)), og 4-6 måneder etter dette var skuldra ca sånn tilbake til normalen (litt stiv til tider). Nå, etter et års tid, er det sjeldent jeg kjenner noe til problemene, men så er jeg nok litt ekstra forsiktig også.. Nå hadde jeg riktignok latt det gå alt for lenge før jeg gikk til lege i utgangspunktet. Foreslår derfor at du kommer deg dit asap, så slipper du forhåpentligvis (og antakeligvis) betydelig billigere unna enn jeg gjorde.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.