Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Senesterk??

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    06-2007

Senesterk??

Heisann.

Jeg lurer litt på dette med å være senesterk.
    Jeg var i gang med å bygge huset mitt i fjor å hadde hjelp fra flere kompiser med å sette opp grunnmuren. La merke til han ene buddien min som har armer som noen sugerør men han knuste oss andre når det kom til å løfte sementsekker. Jeg hadde ikke sjangs å løfte like mye som han gjorde, selv om jeg trener styrke regelmessig å har pr definisjon større armer volum messig, å han har aldri løftet en vektstang i sitt liv , men bare vanlig arbeid(Han er snekker) Har sett dette flere ganger der store sterke karer blir slått av mindre karer. Er det derfor noen sier at ,skal du på gymmen å pumpe luft i armene??
    Har også lagt merke til noen store bamser som er industriarbeidere rett å slett gruse bodybuilderne i diverse styrke konkuranser(Ei lita bygd )
    Dette er sikkert et dumt spørsmål , men jeg er nyskjerrig.

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    søk litt først. ikke noe som heter senesterk i den hentydning at man er fysisk sterk.
    kan man trene seg til å bli senesterk?

Bronse Member Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Du blir go til det du driver med... det er forskjell på å løfte en stang rett opp og ned og det å løfte dagligdagse ting og tang.

En annen ting er fett%, jeg tipper han har mye lavere fett% enn deg og derfor har tynnere armer men egentlig ikke no serlig mindre muskler.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.