Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Seriøs trening

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006

Question Seriøs trening

Hvordan fungerer det for de som trener kjempeseriøst, jeg trener ganske så seriøst, men er ute etter noe mer også ser jeg de som blir sponset osv. Hva skal jeg gjøre om jeg ønsker meg "et navn på listen?" hehe, ikke misforstå... Det kunne bare vært så kult og virkelig trent seg opp og hatt sponsor...men det er vel ikke så lett... eller?

Dr Low kick Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Hva trener du da? opp imot noe konkuranse?
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006

svar

trener styrke, vekter endel gå, jogging ol.(bare ..) :-)
    Men er ute etter å trene meg opp slik at musklene synes..

Lord of the living dead Premutos sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av leonore
    trener styrke, vekter endel gå, jogging ol.(bare ..) :-)
    Men er ute etter å trene meg opp slik at musklene synes..
    Du får vel ikke sponsor om ikke du skal konkurere tenker jeg..

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Man bør vel nesten ha stilt ett par ganger og helst fått noen bra plasseringer om man ønsker sponsor. Ellers tror jeg det er vanskelig om man ikke kjenner noen evt kjenner noen som kjenner noen...!
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Gold Member tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Det de fleste legger i å være sponset er vel stort sett ikke annet enn at de får gode rabatter på kosttilskudd/klær.
    Selv er jeg "sponset" av Fitness Planet Store. Det er jeg takknemlig for, men det medfører ingen andre effekt enn at utgiftene blir noe mindre på varer jeg strengt tatt hadde greid meg uten (proteinpulver etc, og ellers dyre treningsklær).

Er en veldig profilert - noe svært få er i dette segmentet - så får en sikkert bedre avtaler, men penger i lommeboka er det ikke snakk om
    NORKOST - yammi!!!!

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman
    Det de fleste legger i å være sponset er vel stort sett ikke annet enn at de får gode rabatter på kosttilskudd/klær.
    Selv er jeg "sponset" av Fitness Planet Store. Det er jeg takknemlig for, men det medfører ingen andre effekt enn at utgiftene blir noe mindre på varer jeg strengt tatt hadde greid meg uten (proteinpulver etc, og ellers dyre treningsklær).

Er en veldig profilert - noe svært få er i dette segmentet - så får en sikkert bedre avtaler, men penger i lommeboka er det ikke snakk om
    Hehe konge! Kroppsbygging og fluefiske ja hehe,, kult liksom..(ikke ironi..)
    Har adhd og bruker medisiner jeg, så det er så jævlig vanskelig å legge på seg riktig, æsj.. noen tips?? :-) Spiser jo ganske bra da, buhuu

Platinum Member Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av leonore
    Hehe konge! Kroppsbygging og fluefiske ja hehe,, kult liksom..(ikke ironi..)
    Har adhd og bruker medisiner jeg, så det er så jævlig vanskelig å legge på seg riktig, æsj.. noen tips?? :-) Spiser jo ganske bra da, buhuu
    Den medisinen du spiser skal ikke gjøre at du taper så mye vekt om du spiser riktig Å spise ganske bra er ikke bra nok. hva med å lage en profil der du logger mat osv så kan folk hjelpe deg litt derfra i stedet!
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.