Hvilken påvirkning har sexuell stimuli på hormonnivåene i kroppen? Noen som vet?
Hvilken påvirkning har sexuell stimuli på hormonnivåene i kroppen? Noen som vet?
Mvh,
Choctaw :cool:
Ingen vet?
Mvh,
Det ryktes at en padler ved navn K. Hol.... onanerte hyppig før større mesterskap. Han avbrøt rett før orgasme.
Runk og vær blid gutter!
Blir som regel rimelig trykkløs trening om man napper laksen rett før.....iallefall min erfaring.
Mvh laban

samme erfaring herikke tømm deg før trening, men stopp likefør og dra på gymmet... digg

Å ha sex dagen før sporstlig aktivitet har jeg hørt skal være bra.
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
fordi det får deg til å slappe av (dagen før)

Ha vill sex rett etter en treningsøkt, bedre kardio får man ikke![]()
Snakk om selvpiningOpprinnelig skrevet av Ungdommelig

trukke jeg tørr dra på gymmet etter å ha tirra opp minstemann... kommer jo til å hoppe opp ved den minste antydnigng til stela markløft fra det motsatte kjønn.
HahahahaOpprinnelig skrevet av Tjalala
![]()
Vekt:103,3 kg (10.04.08)
Høyde: 1.90
Beste løft:
Benkpress: 150kg, 5*125kg
Markløft: 5x150kg
Hvor i alle verden er petersqrm , noen som har sletta innlegg fra han her ??
hehe, satt faktisk å tenkte på det samme forleden dag.
min erfaring sier at det beste er å runke i bilen på vei til treninga, (men OBS OBS! når man runker så vet dere at man mister dømemekraft, da det eneste som betyr noe er å utløsning - slik er det ogs når man kjører bil) for å leke opp kroppen og sette i gang blod pumpa! det å kunne gi seg før det går, er også med på å skjerpe selv-pinings-sansen. om en klarer å gi seg RETT før, da kan en også klare alt på gymmet.
dette er i grunnen min store hemmelighet til muskel vekst og fett tap!
Bare å finne en dame som kjører crunches da vettu, da er dere på ca samme nivå (etter hva jeg har skjønt), uimotståelige for hverandre kanskje?Opprinnelig skrevet av Tjalala
![]()
Kilde: http://www.fitnessprat.no/forum/showthread.php?t=2782
Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!
Noe sier meg at trådstarteren der er både mannlig, og litt av en spøkefugl...![]()
wat
Hehe, er jo et artig tema å ta opp, men jeg vet at sexuell stimuli påvirker hormonene i kroppen på en eller annen måte. Da tenker jeg ikke på for like før og etter trening, men til daglig. Så det var et seriøst spørsmål, hvordan vil de gjennomsnittlige hormonnivåene bli påvirket ved null sexuell stimuli over feks 2 mnd? Hvordan vil de bli påvirket ved feks daglig stimuli, eller stimuli annen hver dag i feks 2 mnd? Vet at det finnes svar på det, men er ikke lett å finne...
Mvh,
Har sett studier som viser at kortvartig sølibat øker testosteronnivåene, noe som forsåvidt er logisk. Evolusjonsmessig (tenk: steinalderen), virker det plausibelt at de som ikke fikk seg regelmessig fitte (pardon my French), fikk midilertidig økte testonsteronnivå i et forsøk på å spre genene sine.
http://www.dingsekongen.no

Det skal visstnok ha blitt gjort ett forsøk på hvordan hormonnivåene er til folk som er i forhold og single.
de i forhold hadde lavere nivåer og dermed dårligere potenisale til museløkning.
hmmm...kanskje det er på tide og ha en liten prat med dama..
I`m Fitnessfrosk, get used to it!
hehe ja nå er valget her. god økning eller dama. er jo ikke bare gøy med høyt testo nivå da. helvete blir jo kåt hele tiden![]()
leste en gang at gravide kvinner sender ut et hormon som gjør at testo nivåene hos menn synker kraftig. Så se opp for gravide kvinner!
Skummelt, men hvis en mann har null sexuell stimuli i feks 2 - 4 år, det kan vel ikke være bra. Har hørt sexlysten synker da jeg..
Mvh,
Det er jo sånn at uten fett. altså en-umettede og fler-umettet fett, så klarer ikke kroppen å produsere anabolehormoner (testosteron).
http://www.bodybuilding.com/fun/south99.htm
Litt om temaet.
Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
roflm roflm roflm roflm roflm roflm roflm roflm
Have a good one :)
Gud forby at det kommer opp bilder av en Peter som napper laksen i bilen :wanker:Opprinnelig skrevet av thotor
![]()
I følge den artikkelen er sex bra for egenproduksjon.Opprinnelig skrevet av Savage
Pul i vei!
Mvh,
du sitter på med morra di ell?Opprinnelig skrevet av PeterSQRM
![]()
You are hotter than 92% of men on this site!
Vet med erfaring at å ha sex like før en cardio økt gjør deg slapp.
-Regner med at det samme skjer uansett treningsform
Jeg orker ikke engang å ha sex. Så slapp er jeg.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
bump
Kommer ihvertfall an på intensitetenpå for eksempel nappinga eller sexen.
Med intensiv trening i form av intervalltrening eller vektløfting kan man mangedoble utskillelsen av veksthormoner, i motsetting til løping eller sykling i rolig tempo som har nesten ingen virkning.
"La ditt kjøkken være ditt apotek, og la din mat være din medisin."
Hippokrates