Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Sheiko #29

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22

Sheiko #29

Brødre, jeg lurer på hvilken intensitet dere trener med når dere går igjennom øktene? Jeg syntes at jeg bruker litt lang tid i og med at det fort blir 1-2 timer per økt her. Er det meninga at øktene skal være lange eller er det jeg som gjør noe feil? Jeg har ingenting imot å trene over 1 time, men som Animal/Einar sa i en post for ikke så lenge siden at en burde revurdere treningsopplegget om det tar lengre enn 1 time..

Så.. hvor lang tid bruker du?

Mitt bidrag.

тянуть Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av jnaz Vis post
    Brødre, jeg lurer på hvilken intensitet dere trener med når dere går igjennom øktene? Jeg syntes at jeg bruker litt lang tid i og med at det fort blir 1-2 timer per økt her. Er det meninga at øktene skal være lange eller er det jeg som gjør noe feil? Jeg har ingenting imot å trene over 1 time, men som Animal/Einar sa i en post for ikke så lenge siden at en burde revurdere treningsopplegget om det tar lengre enn 1 time..

Mitt bidrag.
    Tullball, jeg bruker selv 3timer avogtil. Hvor lang tid treninge tar har null å si.

Det som egentlig skal gjøres er å trene to økter om dagen, en på morgenen og en på kvelden! Men hvem har tid til slikt. Drit i hvor lang tid du bruker
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av jnaz Vis post

Mitt bidrag.
    Når jeg trente #29 brukte jeg rundt 1,5 time på økten, og da hadde jeg rimelig grei intensitet. Pausene var stort sett korte forutenom når jeg kom til de tyngste settene, men det går jo alltids en del tid med 35+ sett, oppvarming, på- og avlastning av vekter, etc. Tror ikke du gjør noe feil selv om treningen går over 2 timer heller. Det viktigste er nok å bruke den tiden det tar for å utføre alle øvelsene teknisk korrekt (selv om det er fristende å bare suse på siden vektene ofte er litt lave).

Supsup jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Ok, men da er det grei skuring

Animal: Mulig jeg leste feil, var en som spurte tidligere om noe angående treningsprogrammet sitt som han brukte 2 timer på å utføre. Mente at du svarte med at han burde reevaluere oppsettet sitt, men fuck it Takk for råd!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.