Trenger man å kjøre shrugs, eller får de nok indirekte trening
målet er en atheltic-fitness fysikk
jeg vil helst ikke ha for store trapeziusmuskler
Trenger man å kjøre shrugs, eller får de nok indirekte trening
målet er en atheltic-fitness fysikk
jeg vil helst ikke ha for store trapeziusmuskler
Trapezius får kjørt seg bra på markløft og fremovebøyd sidehev. Hvis du føler at det er dårlig symmetri forhold til resten av kroppen, så kan du legge til et par sett shrugs på slutten.
www.EliteFTS.com
Jeg tror mine traps er for store hos meg (i forhold til resten av fysikken, særlig når jeg flekser dem) men har egentlig nesten ikke trent dem direkte i det hele tatt. Tror faktisk de fikk mye juling under for. roing.

Stangroing gir sinnsyk effekt på traps.. så kjører du den øvelsen er det nok ikke mye vits å trene shrugs... men større trapz, jo lettere er det å unngå skader i den delen av kroppen...
Er ute etter det samme selv med kooken. Kjører aldri direkte traps arbeid. Føler at de får det de trenger. Traps er med på alle pressøvelser, mark, noe rygg. Rett og slett med i nesten alt du klarer å foreta deg med vekter...
Hvordan i all verden tar du fremoverbøyd sidehev??Opprinnelig skrevet av Strongman JR.
For å trene baksiden av skuldrene :P
A good friend will bail you out of jail
A best friend will be sitting next to you saying "that was fuc*ing awesome!!!"
Ligge på magen på en benk og løfte armene ut i 90 grader, ned, ut 90 grader igjen, osv.Opprinnelig skrevet av FiXXXer
å få for store traps skulle uansett ikke være noe problem hvis du ikke har sinnsyke genetiske forutsetninger.
RockyRock
Uten bra trapz så ser du latterlig ut, kjør på gutt, hehe.Opprinnelig skrevet av guggen
It`s time to put some hussle behind this muscle.
Hva er det dere klager over ? vis meg med et bilde hva overutviklede traps er !
Har det skjedd?
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Forresten om ingen visste det å,Tyson har signa KO..
http://www.bodybuilding.com/fun/jrod1d.jpg
Store traps er et must !![]()
Må henge meg på nk her, vis oss et bilde av for store trapz
Mange er tydeligvis uenige om hvor på kroppen trapzen befinner seg og...
HELVETE nk, disse avatarene dine er sinnsykt distraherende![]()
"Eat more women!! They are high in protein :) "
trapzen befinner seg i fra ca midt på ryggen og sprer seg litt utovermot skulderene, så går dem opp mot hodet. ser ut som en diamant! for i fra så er det de to kumpene som fyller rommet i fra rotatorcuffen (eller hva det nå enn heter) og opp til festet bak på nakken. ELLER NO? ja. noe i den duren.
for meg så er trapeziusen den musklen jeg IKKE vil ha for stor. heller for liten enn for stor. men når alt kommer til alt, så skal alt (heh) stå i stil. så da må den være så stor som den må være.
en trener dem så store som en selv vil ha dem.
joda ,men skaffer man seg litt skuldre så skal det mye traps til for å komme i ubalanse dessuten så må man tenke på trapsen som mer enn det du ser mellom skuldrene og hodet forfra.
muskelen strekker seg jo et godt stykke nedover ryggen og hvem vil vel være underutvilket der ?
Dere som har for stor trapezius , er dere sikker på at det ikke er skuldre/rygg som er underutvilket i forhold.
Se på avataren til Dorian her , midt øverst på den ryggen er det jeg vil kalle bra trapezius , alt under den størrelsen er totalt uakseptabelt![]()