Hvem trener der og hvilket utstyr finnes der? Jeg vet at det er Hammer Strength maskiner - men har de skulderpress, nedtrekk, en form for roing, hacksquat, liggendelårcurl?
- Even
jada, pus. Jeg vet at DC "forbyr" benkpress, men det finnes mange andre seriøse treningsfilosfier som er glad i den![]()
Pointet var jo av BigBoy ikke trengte benkpress, så da spiller det jo ingen trille.
vektertorget er uten tvil det beste av sib sine sentre, hvertfall slik jeg husker det. Vet de har nedtrek....men husker ikke hvilke andre. Er bare å ta en tur innom og spørre om du kan titte. Folka som jobber der er hyggelige, og miljøet er godt! Savner det stedet alt for mye!!!
Vektertorget har vel to benkpress? Slik var det i hvert fall sist jeg var det. Hvis du trener tidlig på dagen, er det er bra sted. Om kvelden er det stort sett veldig fullt og 3-4 bolegriser som kjører showet.
http://www.dingsekongen.no
Siste innsidetips:
En av de ansatte ved SIB sentrum fortalte meg at vektertorget i disse dager er i ferd med å komplettere tilbudet ved å A) kjøpe inn 2 skikkelige eleiko konkurransebenkpresser med trinnløs justering av høyden og B) større manualer!
La oss forenes i jubel!
Kan alle som vil trene på vektertorget eller må eg ta ett tullefag på UiB for å trene der?
'Feo, Fuerte y Formal'
Då er det bare å sende meg ett medlemsbevis.
'Feo, Fuerte y Formal'
Du kan trene på Vektertorget, de har medlemsskap også til de som ikke er studenter.
6 mnd treningskort koster 1735,- kroner.
6 mnd formiddagskort koster 1235,- kroner (medlemmene må være inne på senteret før kl 14.00).
SiB Sentrum derimot, er forbeholdt studenter. Og hvis du er student er det ca 1000 kr billigere i semesteret.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Då koster det like mykje som på sats for min del.
'Feo, Fuerte y Formal'
Noen som vet om det fortsatt er sommertider? Når er det evt åpent i morgen?
Vektertorget
Mandag - Torsdag 0700 - 2200
Fredag 0700-2100
Lørdag 1000-1700
Søndag 1300-2000
http://www.sib.no/trening/apningstider
![]()