Sinnsykt bra benkpress program så gir garantert styrke økning...
Greit å få litt systematikk over det hele![]()
http://www.iform.no/pub/art.php?id=40
Sinnsykt bra benkpress program så gir garantert styrke økning...
Greit å få litt systematikk over det hele![]()
http://www.iform.no/pub/art.php?id=40
prøvd det?
When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion.
Er ferdig med del 1 og 2 og akkuratt begynnt på del 3. Maksløftet når jeg startet var 62 kg. En uke siden tok jeg 90 kg så for meg har det funket veldig bra.
Hva du spiste for noe?Opprinnelig skrevet av Odden
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
kjører nå og prøvd før Powerbuilding 5x5(også fra iform.no)
Kjempe bra framgang!
Hm hva jeg spiste? Spiser masse havregryn. Gainer etter trening og rett før jeg legger meg. 2 proteinshaker til dagen. Foreldrene mine lager alltid middager med kjøtt fisk eller noe i den duren. Egentlig så spiser jeg ikke så mye pga da spyr jegOpprinnelig skrevet av darp
, men passer på at det aldri går mer enn 2 timer uten et nytt innskudd med proteiner
Hva prøver du å hinte til?Opprinnelig skrevet av darp
Syntes å stige fra 62 i maks til 90 på en uke er ganske bra raskt tempo da, slikt tempo er vel mer normalt for en som kommer rett fra sofaen og inn i ett veldig bra opplegg.Opprinnelig skrevet av SparcoT
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
Han løftet 90 kg for 1 uke siden, etter å ha kjørt gjennom trinn 1 og 2 på programmet, altså ikke økt det på en uke.... men du har rett en øker mye når en kommer rett fra sofan. Selv så har jeg økt 40-45 kg på 6 mnd. Har ikke prioritert benk..Opprinnelig skrevet av darp
ahh jeg som ikke forstod skrivemåten heltOpprinnelig skrevet av PG*
men alikevel, imponerende vektøkning på kort tid..