Hei! Om man trener situps og crunches hver dag.. Tar man skade av det? Vil man ikke få den sixpacken man er ute etter liksom? Noen som vet?
Hei! Om man trener situps og crunches hver dag.. Tar man skade av det? Vil man ikke få den sixpacken man er ute etter liksom? Noen som vet?
Greit at folk er FIKSERT på å få fixe seg 6-pack, men da må folk også samtidig forstå at det ikke BARE er treningen av magemusklene som gjelder, men også UNDERHUDSFETT, generelt FETT på kroppen.
Det må NED og vekk fra magen dersom du vil at six-packen skal vises.
Tar ikke noen "skade" sånn generelt av å trene mage hver dag, men de fleste trener bare det 3 ganger i uka.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
fordel å ike glemme korsryggen når du trener så mye mage også
kk skjønner... Jeg har jo fisket meg fin diett.. men må vel legge til endel joggeturer også da lr huur? :P
Kardio er nøkkelen, Morten!
Helst morgenkardio!
Kardio er døra! Kosthold er nøkkelenOpprinnelig skrevet av Afehn
![]()
Ok, da!
Det der ble nesten litt for metaforisk for meg..
Poenget mitt er at det er kostholdet som er det viktigste for en god deff. Du kan kjøre så mye kardio du vil, men det hjelper fint lite hvis du ikke har en bra diett. JEG mener at det er bedre å kutte litt i kcal, fremfor å ta helt av på kardioen. Er grenser på hvor mye man kan forbrenne ved å legge inn kardio. Dessuten har man altid risikoen for å miste musclemassOpprinnelig skrevet av Afehn
![]()
Jeg trener magen tre ganger i uka, men det beste spør du meg, for å få fram skikkelig sixpack, i tillegg til bra kosthold så du får bort fettet, er gåturer i rask gange på varighet en til en og en halvtime og hoppe tau er også glimrende. Hoppe tau (sånn bokse hoppe tau vettu, ikke leke i gata) er seriøst undervurdert.Opprinnelig skrevet av MortenOlson
Joda, det har du jo rett i!Opprinnelig skrevet av Wannabe
Hjelper ikke å trene kardio hvis man bare spiser junk..
Jeg har nå kuttet veldig i Kcal og går en tur hver morgen.. 30-45 min bare da..
Så trener jeg styrke på formiddagen eller kvelden..
Hva er viktigst å kutte i på deff, Kcal eller karbos?
Totalt KCAL inntak og deretter karbs, for om du legger på deg eller ei.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Helt enig med deg. Jeg hater cardio og spiser heller mindre mat for å slippe å gjøre for mye cardio.Opprinnelig skrevet av Wannabe