+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Sixpack til sommern

Superior newbie - III Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29

Sixpack til sommern

Jeg har lagt på meg kraftig etter at jeg sluttet å trene for ca 1 år siden. Har vært litt til og fra på helsestudioer men skal satse knallhardt nå de 2 siste månedene før sommeren setter skikkelig inn. Og seff før jeg drar til syden Jeg har liten peiling på treningsprogram og kosthold. Det vil si at når jeg trente før var jeg fornøyd. Men nå har det blitt en del fett. Det jeg trenger er noen tips til hvordan jeg kan få vekk dette på 2 mnds. Alle tips mottas med stor takknemlighet Jeg er 19 år og veier rundt 81 kg

Kliss nytt medlem Absolute_hardcore Ukjent bruker
    Ble medlem
    03-2002
    Du kan jo feks starte med å lese denne, står en del andre fine tips på siden også http://www.iform.no/artikler/tydeligemagemuskler.shtml

Superior newbie - III Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten er et navn kjent av alle Pasienten sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    29
    takker for god link

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Svar: 9
    Nyeste innlegg: 10-12-05, 15:40
  2. Svar: 0
    Nyeste innlegg: 15-07-05, 11:15
  3. Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk