hei. jeg blir 20år nå.Har trent vekter siden jeg var 16 år.
jeg har brukt å trene HELE kroppen på ei trening. trener 3 ganger uka(man,ons og fre), hvile resten av uka. jeg har lest at det IKKE er bra å trene hele kroppen på en gang, men jeg er fortsatt frisk og førig. Jeg varmer alltid opp ca10-15min med løp,sykling,step. Jeg tøyer også ut etter hver trening ca10-15min. Jeg bruker wheyprotein og kreatin fra "Fitness pharma". Nedenfor ser dere mitt treningsprogram for ei trening med antall sett. man. og fre. er det tunge vekter(6-8rep),mens ons. er det lette vekter(10rep).
Bryst: 4-flatbenk,3-skråbenk m/man.,3-"brystapparat" =10sett
Triceps: 3-nedtrekk foran m/stang, 3-nedtrekk foran m/tau =6sett
mage: 3-nedre del, 3-øvre del, 3-skrå, 2-side =11sett
Føtter: 3-knebøy, 2-markløft =5sett
Rygg: 3-nedtrekk foran m/smalt grep, 2-nedtrekk bak
m/smalt grep, 1-kabelroing =6sett
Biceps: 4-scottish armcurl m/stang, 2-"vanlig" m/man. =6sett
mage: samme serie som første økt minus side =9sett
Skuldre: 2-sidehev m/man., 2-fronthev m/man.,
2-militærpress m/man. =6sett
TILSAMMEN 59 sett
Dette er da mitt "ROCKY-program"og jeg lurer på om jeg "ødelegger" meg selv ved å trene etter dette programmet? ...håper på seriøse svar.

LinkBack URL
About LinkBacks
. Jeg varmer alltid opp ca10-15min med løp,sykling,step. Jeg tøyer også ut etter hver trening ca10-15min. Jeg bruker wheyprotein og kreatin fra "Fitness pharma". Nedenfor ser dere mitt treningsprogram for ei trening med antall sett. man. og fre. er det tunge vekter(6-8rep),mens ons. er det lette vekter(10rep).
Svar med sitat
ops: ), er det da noen forslag på et program som er hardt( ikke "skadelig") , men mildere enn mitt? hehe, programmet må selvfølgelig funke jævlig bra