Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: skal bygge muskler

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2004

skal bygge muskler

leser på innleggene her at man skal spise det og det osv,greit nok det..og da står det at du vil gå opp i vekt osv..men hva med meg som er stor fra før og bare vil stramme opp og bygge...vil miste midje oxo..er stor av kroppsbygning oxo..
    så hvis noen kunne hjelpe meg og har noen gode forslag til hvordan jeg skal få til det?

her er mitt treningsprogram forløpig:

dag 1: Bryst
    dag 2: biceps
    dag 3: triceps, mage
    dag 4: bein, skuldrer.
    dag 5: Fotball

har ikke laget meg noe sånn konktret kosthold enda..men det går i å spise sundt og hver 3 time..

tar proteinshake til hvert måltid,
    protein-glutamin og "kick" før og etter trening
    Pure Casein når natta kjem..

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    du har ikke tenkt å trene ryggen?
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Bronse Member Lanoen sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av ProX Vis post

her er mitt treningsprogram forløpig:

dag 1: Bryst
    dag 2: biceps
    dag 3: triceps, mage
    dag 4: bein, skuldrer.
    har du utrolig korte treningsøkter? eller fyrer du på med hundre forskjellige øvelser og to hundre sett?

hvorfor ikke kjøre

-biceps og bein husk å trene fram/bakside lår og legg
    -triceps og rygg huske å trene ryggvidde og ryggbredde
    -bryst og skuldre

mage tar du når det passer deg på slutten av treningen.
    dette kjører du glatt gjennom på under en time per trening.
    Pissa og legga seg

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lanoen Vis post
    har du utrolig korte treningsøkter? eller fyrer du på med hundre forskjellige øvelser og to hundre sett?

hvorfor ikke kjøre

-biceps og bein husk å trene fram/bakside lår og legg
    -triceps og rygg huske å trene ryggvidde og ryggbredde
    -bryst og skuldre

mage tar du når det passer deg på slutten av treningen.
    dette kjører du glatt gjennom på under en time per trening.
    denne såg grei ut. Samtidig bør du kjøpe deg en god multivitamin&mineral(uten jern) produkt (og ikke noe rimi greier). Du bør også ta Tran/omega3 kapsler og 2-3ss med Rapsolje eller kaldpresset olivenolje spredd utover dagen.
    Noen rettningslinjer kostholdk:
    *5-8 små måltider per dag
    *2-4 timer mellom hvert måltid, ingen småspising imellom.
    *Spis mest kalorier til frokost og tidlig på dagen (mellommåltid,lunsj,middag)
    *Kutt karbohydrater etter klokka 1800-1900. Da kjører du fett+protein, f.eks proteinshake med 1ss rapsolje, kyllingsalat+olje, cottagecheese+nøtter etc
    *vann til hvert måltid, kaldt.

Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av wannabeROCKY Vis post
    denne såg grei ut. Samtidig bør du kjøpe deg en god multivitamin&mineral(uten jern) produkt (og ikke noe rimi greier). Du bør også ta Tran/omega3 kapsler og 2-3ss med Rapsolje eller kaldpresset olivenolje spredd utover dagen.
    Noen rettningslinjer kostholdk:
    *5-8 små måltider per dag
    *2-4 timer mellom hvert måltid, ingen småspising imellom.
    *Spis mest kalorier til frokost og tidlig på dagen (mellommåltid,lunsj,middag)
    *Kutt karbohydrater etter klokka 1800-1900. Da kjører du fett+protein, f.eks proteinshake med 1ss rapsolje, kyllingsalat+olje, cottagecheese+nøtter etc
    *vann til hvert måltid, kaldt.

vil slenge med at han bør få i seg en del proteiner, ikke bare fra shake, men ta deg feks en tunfisk boks, en kylling fileet, noen egg osv osv.. prøv å få i deg protiner i hvert måltid.

du trener fotball så mulig det er nok kardio, hvis ikke kan du jo slenge inn en sykkel økt ell no.. jeg har selv ganske grov beinbygning å har egentlig hatt samme mål som deg. når det gjeld trening fins det flere splitter men fokuser mere på basis øvelser en biceps curl feks (som jeg får intrykk av at du gjør utav treningsprogrammet du har satt opp)

ville kansje kjørt no sånn:
    Bryst / tri :
    4xbenk, 3xskrå me hantler, 3xflyes,3xfranskpress,2xpushdown

rygg/bi:
    4xmark,3x roing,3x nedtrekk,3x curl me stang ,2x hammer

bein/skuldre:
    4xknebøy, 3xlår curl, tåhev.4xmilitærpress, noen små øvelser (sidehev, foroverbøyd sidehev)

så er det vel smart å legge bein økta så du ikke blir helt utslitt i beina til du ska spille fotball..

Kliss nytt medlem
    Ble medlem
    08-2004
    Jeg trener ryggen hver dag.

Når jeg trener så tar jeg å varmer opp først,så tar jeg 30kg 15 ganger i 3 runder..så hopper jeg ned til 15kg og tar det samme der..jeg ser faktisk resultater etter 2 uker trening...så er moro..men tenkte jeg skulle få kjøpt meg CCD og Meal RP Måltidserstattter (http://www.proteinfabrikken.no/aspx/...aspx?plid=1939
    Noen som har erfaring med dette?

Vil bare takke for alle svar og forslag..det hjelper på motivasjonen og se at folk vet hva de driver med og er villige å hjelpe en som vil komme i form

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av ProX Vis post
    Jeg trener ryggen hver dag.

Når jeg trener så tar jeg å varmer opp først,så tar jeg 30kg 15 ganger i 3 runder..så hopper jeg ned til 15kg og tar det samme der..jeg ser faktisk resultater etter 2 uker trening...så er moro..men tenkte jeg skulle få kjøpt meg CCD og Meal RP Måltidserstattter (http://www.proteinfabrikken.no/aspx/...aspx?plid=1939
    Noen som har erfaring med dette?

Vil bare takke for alle svar og forslag..det hjelper på motivasjonen og se at folk vet hva de driver med og er villige å hjelpe en som vil komme i form
    måltids erstattere er jo dyre da, du får mye tunfisk og havreshaker i stedet feks.
    kylling er også billig kjøper du i sverige ell first price så er det overkommerlig med et måltid eller 2 om dagen.. bra saker det..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Lurt å trene ryggen hver dag

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg