Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Skal jeg ta pause fra doggcrapp?

Platinum Member
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27

Skal jeg ta pause fra doggcrapp?

Sitter på letten for å dra på gymmet, og vurderer å ta en pause fra doggcrapp.
    Har er mine grunner (unnskyldninger):
    * er på deff og merker det på kroppen at det koster mye å følge doggcrapp programmet.
    * Skal på ferie rundt 20. juni. Trener jeg 1-2 uker med doggcrap til før pause, vil det bli lite tid til doggcrapp etterpå (før ferien)
    * Har litt lyst til å teste ut hvordan jeg ligger an i forskjellige øvelser som jeg ikke har med i programmet.

har er grunnene som jør at jeg ikke er sikker på om jeg skal ta pause fra doggcrap:
    * I programmet står det at man skal trene MINST 1-2 mnd
    * Redd for at man skal miste noe av effekten fra DC når man trener bare 1 mnd på, så pause.

Har tenkt å ta bare 1 uke pause, ikke 2 slik som det står i programmet. (pause = lett trening, med "raske" negativer)

Silver Member Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Ble litt missvisende å bruke ordet pause men cruise er jo ikke noe spes godt norskt ord da...

Føler du at du virkelig trenger det burde du tatt en uke rolig trening for 1 uke siden.

DC sier at ca hver 4uke så trener man kun 2 ganger og ikke 3 ganger som normalt. Gjør det, samt at du roer ned intensiteten. Føler du at du trenger en uke til så tar du selvsagt det.

Trener du med 2RP sett? I såfall kutt til ett.

Lignende tråder

1. Hvordan skal jeg ta dette???
    By BadBoy in forum Kosthold
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 29-09-03, 21:05
  2. Svar: 7
    Nyeste innlegg: 05-01-03, 19:45

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine