Jeg lurer på om det er noen som har tips til hvordan man mest effektivt kan oppnå en gjevn styrke????? øvelse tips tas imot me åpne armer!![]()
Jeg lurer på om det er noen som har tips til hvordan man mest effektivt kan oppnå en gjevn styrke????? øvelse tips tas imot me åpne armer!![]()
Hva mener du med gjevn styrke????+++??
Er du på beachen, så soler du deg i orntli' sol assa.
Få en gjevn syrke øve, problemet er at høyre side er mye mer trent enn venstre!, trenger øvelser eller tips for å oppnå en gjevn styrke i overkroppen:P
Mindre onani og mer styrketrening.
haha, trener styrke 3 ganger i uken og kondis 2 ganger, så mener selv jeg har et ganske godt ukeprogram:P, men tar jerne tips om øvelser?

Hvor lenge har du trent da?
Vil tro at slikt vil jevne seg ut etter hvert.
Tar du 60 kg i benkpress nå så tror jeg ikke du øker til 80-90 kg uten at hver side er og blir noenlunde balansert
I øvelser med hantel i hver hånd som f.eks alternerende bicepscurl, så kan du f.eks ta maks antall reps du greier på den svakeste hånden din og deretter ta samme antall på den sterkeste selv om du greier mer.
begynnte på treningssenter for en liden måned siden:S:P, men har "trent" me hantler i et år men ikke serlig seriøst:P,
Merker serligt hvor skeivtrent jeg faktiskt er når jeg trener benk, men har håper det blir bedre etter som jeg får et på timer under benken:S:P.

Vi får satse på at skeivheten forsvinner etterhvert!![]()
så lenge du ikke er skeiv er det ikke noe å bekymre seg for
Litt ujevn styrke vil man alltid ha, dog de verste forskjellene vil bli jevnet ut.
Det jevner seg ut over tid. Vil anslå at det er under 1% forskjell på høyre og venstre side av kroppen, og vet ikke hvilken side jeg skulle hevdet var sterkest. Muligens venstre selv om jeg ikke er skjevhendt.
Mao. fikser det seg!
som andre har sagt, det gjevner seg ut![]()
Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups
- Pricilla Queen of the Dessert -
Har du brukt kost å treningstipsene til han her?:Av han blir du garantert skeivtrent
![]()
Det er nok ingen fare for at han har hatt noe å si for treningsprogrammet mitt! :P, har mekket et program selv, me litt tips fra seriøse byggere:P