Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: skeptisk?

Medlem malvin sin avatar
    Ble medlem
    01-2006

skeptisk?

ja no er jeg altså meget skeptisk for jeg har veldig dårlig selvtillit i forhold til kroppen min. jeg er kraaftig bygd med litt fett på kroppen . min drøm er å bli stor som vin diesel f.eks. har jeg sjanse til å bli det ? hvordan skal jeg trene? tenk vist jeg er bygd at jeg aldri får muskler . håper på svar fra en skeptisk gutt. mvh markus

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Likte du ikke styrkeløftplanen? :'(
    Lag et program med stigende vekter og konstant eller stigende volum, ikke tren til failure hver gang, og ha med alle baseøvelser. Det kan vel alle her være enig i er det beste .

I starten får du større muskler bare du ser på manualene, så det er ikke så mye å tenke på. Bare sørg for å ikke overtrene, og se til å spise nok. For din del 2500-3000kCal dalig (du var 80kg?).
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Medlem malvin sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    jo jeg er veldig fornøyd vio men det tar sikkert bare tid men jeg får så dårlig selvtilit vist ikke alt viser resultater med en gang hehe

Bronse Member STEEL sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av malvin
    jo jeg er veldig fornøyd vio men det tar sikkert bare tid men jeg får så dårlig selvtilit vist ikke alt viser resultater med en gang hehe
    Resultatene kommer ikke på løpende bånd, gi det tid og sett deg langsiktige, fornuftige mål.
    Have a good one :)

prz
    prz er aktiv nå
    Gold Member prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg var sped som mammas minste synål når jeg starta.. Da fokuserte jeg i hovedsak på styrke, da den var deretter. Det tror jeg kan være en fin plan inntil videre Men så la jeg heller mer og mer vekt på å bli stor etterhvert.

Heh, og jeg tror nok du skal slippe å bekymre deg for ditt potensiale for å bygge muskler...

Bronse Member - III Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    ta noen bilder og mål av deg selv(armer, mage, bryst, skuldre osv) og en liten styrketest. skriv ned alt det på et ark eller datamaskin. så gjemmer du det.
    så er det bare å gi jernet i en måned eller to, og da mener jeg gi jernet, ikke bare gå rundt å dille med forskjellige aparat. følg et program, og ikke noe slurving.

så passer du litt på kostholdet ditt, forbedre det litt i forhold til nå. du trenger ikke spise 8 måltid og slikt droppe alt som er usunt. har du lyst på en sjokolade så spis en! men begrens deg (om du går inn for mer enn du klarer i starten så er det lett å miste motivasjonen)

etter et par månder tar du frem bildene eller målene dine og sammenligner, så skal jeg love deg du får motivasjon nok til å bli hekta som resten av oss her på forumet
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Første året fulgte jeg et ikke så intelligent 4-splittprogram (jeg kaller alle 4-splitt-program uintelligente, så ta det med en klype salt). Hvertfall, jeg trente så hardt at jeg knep meg selv i å overnatte på gymen en gang, en annen gang trente jeg i fylla etter en tur på byn fordi jeg ikke rakk ta sidehev før jeg gikk ut, og etter hver skulderøkt klarte jeg ikke å holde dusjhodet. That's the spirit.

Medlem malvin sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    oki takk for alle svar jeg kan jo om 1 -2 år gi dere litt oppdateringer

Superior newbie jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    (jeg kaller alle 4-splitt-program uintelligente, så ta det med en klype salt). .

Hvorfor mener du det?
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av jess mAn
    Hvorfor mener du det?
    Jeg liker ikke tanken på å ikke tillate musklene å vokse hele tiden, men heller la dem gå og sløve i en uke mellom hver trening.

Silver Member - III Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Ta det med knusende ro! Husker når jeg var yngre, sånn rundt 14-15 og begynt å ta litt i vektene. Nå er jeg 3 ganger så sterk, og har ikke akkurat brukt oppveksten til særlig mye optimal trening.
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.