Hei, jeg har fått ett gavekort på 1000 kr påen sportsbutikk til jul. Og har bestemt meg for å kjøpe et "vektløfterbelte" for disse pengene. Hvilken type anbefaler dere til meg? 16 år og hobbymosjonist.
Hei, jeg har fått ett gavekort på 1000 kr påen sportsbutikk til jul. Og har bestemt meg for å kjøpe et "vektløfterbelte" for disse pengene. Hvilken type anbefaler dere til meg? 16 år og hobbymosjonist.
Skal du ha et belte kun til veldig tunge løft som knebøy og markløft og blir å ta det av/på mellom hvert sett og ikke bruke det til annet så er et tykt bredt skinnbelte som er like bredt hele veien rundt å foretrekke , skal du bruke det litt mer allround så ville jeg sett etter et belte i stoff som er bredere bak enn foran/sidene.
Men å betalte 1000.- for et slikt belte er etter min mening litt i overkant.
Schiek sine belter vet jeg har en veil pris på 1250.- men de er absolutt ikke verdt mer enn kanskje halvparten og da har du bortimot det beste som kan kjøpes for penger , du får prøve å se hva du finner på sportsbutikken.
Til den prisen så får du nok både belte,håndleddstøtter og hansker .
tenkte jo ikke å bruke ALLE pengen på det då. Hva er forskjellen på de to typene egentlig?
ingen soom vet det?Opprinnelig skrevet av ellebom
![]()
![]()
Forskjellen er vel hardheten, og dermed evnen til å støtte. Rent personlig så bruker jeg tøybelte fordi jeg synes det støtter godt nok og er mye mer behagelig å ha på. (Har det Optimumbeltet fra NK)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Enig med Ronnie over. Har Schiek beltet, og det støtter uten å være ubehagelig. Jeg bruker alltid beltet.
This is war, take no prisoners (D.Yates)
okei, takk for svar. Før jeg leste disse svarene kjøpte jeg skinn:P syns det var okei å ha på det. Litt hardt no i begynnelsen, men de sa at det ville bli litt mykere etter hvert.