Otomix skoene mine begynner å bli litt stinky og jeg ser etter noe nye sko å trene i. Hva bruker du? Vet du om noen sko som gjør seg til styrketrening men som og kan brukes på kardiotrening etterpå?
Otomix skoene mine begynner å bli litt stinky og jeg ser etter noe nye sko å trene i. Hva bruker du? Vet du om noen sko som gjør seg til styrketrening men som og kan brukes på kardiotrening etterpå?
Jeg vil ha muligheten til å prøve de på i butikk før jeg handler de. Ser heller ikke ut som det merket har sko ment for trening.
jeg har også otomix men faller alltid tilbake på basket skoene mine fra Fila. har vell 4 par nå som begynner og bli godt brukt.
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Arr : Jeg har aldri i mitt voksne liv sett så mye drit dette ut av kjeften på et menneske.
MrMuscle: Jeg kjøpte noen gode innesko som faktisk er ment til håndball. De er noe stivere og har mer støtte, så jeg synes de er gode til både kardio og styrketrening.
Asics Gel Blast eller noe. Helt like disse jeg har :
![]()
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Metal-squat shoes. Helt flate såler, perfekte i bøy, benk, markløft osv! Perfekte sko til en grei penge:
![]()
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Animal:
Hur mykje peng og kor får eg kjøpt dei?
'Feo, Fuerte y Formal'
Innendørs håndball- og fotballsko, finnes i utgaver med lave faste såler. Og man kan nok ta dem med på en tredemølle.
800-900kr tror jeg, ta adidas sine bøysko så koster de fort 2000laks.
www.gometal.com Send en mail til Minna så får du snarlig svar
Kan legge til at jeg bruker de skoa og de er fuckings fantastic.
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Hvis man skal bestille bøysko fra nettet og man er usikker på størrelsen. Bør man da satst på at størreslen kan bli litt for stor, eller litt for liten. Tenker på ulempen med å skli i skoen mot det at den er trang.
Ser for meg noe alla dette:
http://www.roguefitness.com/store/st...ength_rips.php
Venter på å få mine Ironworks III fra Kappi
![]()
Er kappi den eneste butikken i Norge som selger denne type utsyr? Alle jeg har spurt henviser meg til dit
Den ser ut som et skoleprosjekt fra ungdomskolen og mener jeg har lest flere steder at leveringstider og service er veldig varierende.
jeg bestilte, og forskuddsbetalte på hans oppfordring, magnesium før jul, tok vel 3 uker før jeg fikk varen etter uttallige purringer. fikk masse unnskyldninger om at han ikke hadde tid til å gå på posten, hadde vært syk bla bla bla...
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
jeg har mine gamle PUMA fotballinnesko fra videregående jeg. still going strong. beste skoene jeg noensinne har hatt.
fy faen som de bøy-skoene ser ut. går ikke an å komme på spenst med slike![]()
Noen annen plass enn Kappi man kan bestille slike sko som det der?
Ironworks er det bare Kappi som selger i Norge. Såvidt jeg har skjønt har han sommerferie akkurat nå.
EDIT: De er forøvrig fantastiske, er veldig fornøyd med mine.
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Jeg har AND1 nå. Synes de er kjempegode! Flate såler og stødige.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
http://www.betterbodies.no/site/male...ruppe&gruppe=7
de jeg har er ikke inne nå..
.......................................R.I.P..........................................
Hvorfor må skoene være så stygge :P
Kunne vært greit med ordentlige sko men inntil jeg finner noen kule trener jeg i sokkene![]()
Hva med disse?
Har tilfeldigvis et par til salgs..
NIKE AIR TOUKOL fitnessko
Kun brukt et par ganger
Størrelse: 44 (passer bra dersom du normalt bruker 43/44)
Nypris: ca 1000,-
SELGES: 400,-
Større bilde broder!
yo wish is mah comman'
Større bilde
Bruker mine Gamle Orginale Vans sko!
Utmerket for trening! :P
!markloft!
Norges nye trenings nærkiss!
Aperpose sålers og skoes til bruks, er det nåkan som har prøvet slike såler som det her?