Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: skulder smerter

Kliss nytt medlem blingbling sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    29

skulder smerter

opplever store smerter i høyre skulder under trening, og utenom trening. det er en stikkende smerte inne i skulderen.

får smerter av å gjøre så lite som å løfte en 1,5 l. brusflaske ut fra kroppen!!!

finnes det noen øvelser som kan bedre dette??

hjelp!!

Administrator MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Den eneste øvelse som kan rette på dette heter "Gå til legen". Visst man har smerter hele tiden så sier det seg selv at noe er gale, og da bør profesjonelle fagfolk få ta en titt.

Judge, Jury & Executioner Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Knute kanskje?

TEAM BODYTECH

Silver Member SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av blingbling
    opplever store smerter i høyre skulder under trening, og utenom trening. det er en stikkende smerte inne i skulderen.

får smerter av å gjøre så lite som å løfte en 1,5 l. brusflaske ut fra kroppen!!!

hjelp!!
    Har du begynt med noen nye øvelser i det siste? Jeg får akuratt de smertene du beskriver om jeg kjører dype skulderpress, eller skulderpress med hantler.

TPK
    TPK er ikke aktiv
    Superior newbie TPK sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av blingbling

Løsning: SLUTT Å DRIKK BRUS!

Hvor lenge har du hatt det? lege er en fin ting...

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av SparcoT
    Har du begynt med noen nye øvelser i det siste? Jeg får akuratt de smertene du beskriver om jeg kjører dype skulderpress, eller skulderpress med hantler.

kjenner det mest når jeg trener bryst/fly øvelser, og selvfølgelig skulder øvelser.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av TPK
    Løsning: SLUTT Å DRIKK BRUS!

Hvor lenge har du hatt det? lege er en fin ting...

bare en ukes tid ca, ja hvis det ikke gir seg må jeg nok gå til legen.

L
    L er ikke aktiv
    Medlem L sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    1 til 2 uker totalt fri fra alle treningsøvelser som gjør vondt... Fra all trening om nødvendig! Legen vil ikke kunne gjøre annet enn å konstatere at smerten sitter i skulderen og medikamenter kan hjelpe noe, men ro i smerteområdet vil bli foreskrevet uansett.

Siden smertene har vart kun en uke vil et par uker fri kunne forhindre det fra å bli et vedvarende problem. Spis bra og tren kardio to - tre ganger i uka, de ukene du har fri.

Om du tenker at de ukene borte fra trening vil koste deg dyrt i tapt muskel og styrkefremgang, kan jeg love deg at kroniske skuldersmerter koster mer!

Har selv slitt med skuldersmerter i noen måneder.. Og som vanlig tar jeg ikke hintet før det er for sent.. Så store deler av juni-juli blir treningsfri, med betennelsesdempende.
    "All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us.... they can't get away this time" Lewis B. "Chesty" Puller.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av L
    1 til 2 uker totalt fri fra alle treningsøvelser som gjør vondt... Fra all trening om nødvendig! Legen vil ikke kunne gjøre annet enn å konstatere at smerten sitter i skulderen og medikamenter kan hjelpe noe, men ro i smerteområdet vil bli foreskrevet uansett.

Siden smertene har vart kun en uke vil et par uker fri kunne forhindre det fra å bli et vedvarende problem. Spis bra og tren kardio to - tre ganger i uka, de ukene du har fri.

Om du tenker at de ukene borte fra trening vil koste deg dyrt i tapt muskel og styrkefremgang, kan jeg love deg at kroniske skuldersmerter koster mer!

Har selv slitt med skuldersmerter i noen måneder.. Og som vanlig tar jeg ikke hintet før det er for sent.. Så store deler av juni-juli blir treningsfri, med betennelsesdempende.

det skal jeg gjøre,holde meg til sykkelen i et par uker da takker,får håpe det gjør nytta

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    29
    takk for tilbake meldingene folkens,setter stor pris på det

Superior newbie treningsnarkis sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    Høres ut som det kan være biceps senen(e) du sliter med.. kom deg til en fagperson.

MVH
    Massør
    En dag uten trening er en dag uten mening

Bronse Member v-man sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    jeg har hatt akuratt det samme,fikk det etter at jeg kjørte skulder øvelse litt tungt uten å varme opp.. tok pause et par uker å det ble nå bra at.
    hender seg en gang i blandt jeg kjenner det litt etter en benk økt feks men det er ikke noe særlig lenger

så hvis jeg var deg ville jeg tatt pause et par uker

vio
    vio er ikke aktiv
    Supermod vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg vet hva det er og hva som skal til, men det har jeg forklarte så mange ganger før under "Skader" at jeg ikke vil kaste bort alles tid ved å skrive det igjen.
    Hint: Du har fått strekk eller betennelse i m.supraspinatus
    Hint2: www.pressurepointer.com
    Hint3: GLA+DPA, ingefær, boswelia, gurkemeie.
    Hint4: Voltaren fra lege hvis det er innen 3 uker fra du fikk strekken.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine
  •  

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.