Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Skuldertrening

Kliss nytt medlem Trainee sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    31

Skuldertrening

Hei!
    Jeg har lyst på noen andre vrier når jeg trener skuldrene mine. Har dere noen tips? Er det noen andre øvelser man kan trene som også går veldig på skuldre samtidig? Er kjedelig å trene baaare skuldrene, hadde helst sett at jeg slapp å gjøre det i det hele tatt...
    Jeg har trent tre ulike, sidehev med hantler, den med hantler over hodet og der man sitter fremoverlent på benken (bakside skuldre). Jeg husker aldri navnet på disse....

Trainee
    I`m a transgenic....

Bronse Member Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Trainee
    Hei!
    Jeg har lyst på noen andre vrier når jeg trener skuldrene mine. Har dere noen tips? Er det noen andre øvelser man kan trene som også går veldig på skuldre samtidig? Er kjedelig å trene baaare skuldrene, hadde helst sett at jeg slapp å gjøre det i det hele tatt...
    Jeg har trent tre ulike, sidehev med hantler, den med hantler over hodet og der man sitter fremoverlent på benken (bakside skuldre). Jeg husker aldri navnet på disse....

Trainee

omvendt pec dec flyes (eller hva det heter) og sidehev i maskin fønker bra hos meg... kjører også enarms sidehev i kabelapparat der jeg begynner med armen bak meg... noen hevder dette er bedre enn å starte med armen foran... fønker uansett helt bra hos meg...
    skulderpress er også en av mine skulderøvelser...
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Lignende tråder

1. Skuldertrening av John Paul Catanzaro
    By HITFrank in forum Trening
    Svar: 1
    Nyeste innlegg: 13-04-04, 17:47

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine